Opublikowano 29 czerwca 2022

Amazon jak oddać popsute słuchawki na gwarancję

Witam. Każdy tak zachwalał obsługę Amazonu, a nigdzie nie mogę znaleźć, jak odesłać słuchawki, które popsuły się po ponad miesiącu. Ma ktoś może linka?
Aktualizacje społecznościowe

14 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Kluskownik
    Co ma wspólnego zachwalana obsługa amazonu, z tym że nie potrafisz ogarnąć prostej sprawy? Przeczytaj na głos to, co napisałeś

    1. zaloguj się na konto amazon.
    2. Kliknij w Twoje zamówienia.
    3. Wybierz zamówienie, o którym wspominasz
    4. Twoim oczom powinno ukazać się takie okienko (oczywiście, już bez możliwości zwrotu)
    5. I już

    10151286-OpFqr.jpg
    6. Czy to było takie trudne i nigdzie nie da się znaleźć?
  2. Awatar użytkownika bar1004
    Kluskownik30/06/2022 06:54

    Co ma wspólnego zachwalana obsługa amazonu, z tym że nie potrafisz ogarnąć …Co ma wspólnego zachwalana obsługa amazonu, z tym że nie potrafisz ogarnąć prostej sprawy? Przeczytaj na głos to, co napisałeś 1. zaloguj się na konto amazon.2. Kliknij w Twoje zamówienia.3. Wybierz zamówienie, o którym wspominasz4. Twoim oczom powinno ukazać się takie okienko (oczywiście, już bez możliwości zwrotu)5. I już[Obrazek] 6. Czy to było takie trudne i nigdzie nie da się znaleźć?


    Taka opcja pojawia się tylko jeśli zamówienie jest dalej w terminie zwrotu, dla starszych zamówień nic takiego nie ma:
    10154369-v58IE.jpgDla starszych zamówień trzeba najpierw w stopce na dole przejść do Działu Obsługi Klienta i tam dopiero wybrać zamówienie z którym mamy problem. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika bubs0n
    bar100430/06/2022 14:33

    Taka opcja pojawia się tylko jeśli zamówienie jest dalej w terminie zw …Taka opcja pojawia się tylko jeśli zamówienie jest dalej w terminie zwrotu, dla starszych zamówień nic takiego nie ma:[Obrazek] Dla starszych zamówień trzeba najpierw w stopce na dole przejść do Działu Obsługi Klienta i tam dopiero wybrać zamówienie z którym mamy problem.


    Mam towary z 2020, gdzie mam opcję dyskusji.
    To raczej nie tu jest problem.
    Obstawiam, że problemem jest zewnętrzny sprzedawca. (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika bubs0n
    Po to jest Amazon, żeby kupować od Amazona i nie ma problemów.
  5. Awatar użytkownika MiQla666
    Autor
    Kluskownik30/06/2022 06:54

    Co ma wspólnego zachwalana obsługa amazonu, z tym że nie potrafisz ogarnąć …Co ma wspólnego zachwalana obsługa amazonu, z tym że nie potrafisz ogarnąć prostej sprawy? Przeczytaj na głos to, co napisałeś 1. zaloguj się na konto amazon.2. Kliknij w Twoje zamówienia.3. Wybierz zamówienie, o którym wspominasz4. Twoim oczom powinno ukazać się takie okienko (oczywiście, już bez możliwości zwrotu)5. I już[Obrazek] 6. Czy to było takie trudne i nigdzie nie da się znaleźć?


    10154172_1.jpgNie mam takiego okienka. Gdyby właśnie było to nie pytał bym
    PS. pewnie dlatego, że minął już miesiąc. Chce oddać do naprawy, na gwarancję, której jest dwa lata (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika bubs0n
    Hmm a to Amazon realizował? (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika bubs0n
    To może stąd brak opcji zwrotu/wymiany, ale niech się ktoś bardziej ogarnięty wypowie.
  8. Awatar użytkownika MiQla666
    Autor
    bar100430/06/2022 14:33

    Taka opcja pojawia się tylko jeśli zamówienie jest dalej w terminie zw …Taka opcja pojawia się tylko jeśli zamówienie jest dalej w terminie zwrotu, dla starszych zamówień nic takiego nie ma:[Obrazek] Dla starszych zamówień trzeba najpierw w stopce na dole przejść do Działu Obsługi Klienta i tam dopiero wybrać zamówienie z którym mamy problem.


    Właśnie w obsłudze klienta nic takiego nie mogę znaleźć. A miało być tak pięknie na Amazonie
  9. Awatar użytkownika bar1004
    bubs0n30/06/2022 15:05

    Mam towary z 2020, gdzie mam opcję dyskusji.To raczej nie tu jest …Mam towary z 2020, gdzie mam opcję dyskusji.To raczej nie tu jest problem.Obstawiam, że problemem jest zewnętrzny sprzedawca.


    Ale konkretnie na stronie szczegółów zamówienia? Też mam starsze zamówienia, w tym od zewnętrznych sprzedawców, dla których mogę otworzyć dyskusję, ale trzeba to zrobić właśnie przez dział obsługi, nie ma o tym żadnej wzmianki na stronie zamówienia, a tym bardziej nie ma opcji wspomnianej przez Kluskownik-a. (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika MiQla666
    Autor
    To jednak na Allegro jest o wiele lepiej
  11. Awatar użytkownika Larry7
    z tego co wiem należy napisać do sprzedawcy bezpośrednio, jeśli nie minęło 90dni to jeśli nie zadowoli Cie rozwiązanie możesz wnioskować o zwrot od Amazona, ale to teoria w praktycie nie sprawdzałem
  12. Awatar użytkownika MiQla666
    Autor
    Larry730/06/2022 17:01

    z tego co wiem należy napisać do sprzedawcy bezpośrednio, jeśli nie minęło …z tego co wiem należy napisać do sprzedawcy bezpośrednio, jeśli nie minęło 90dni to jeśli nie zadowoli Cie rozwiązanie możesz wnioskować o zwrot od Amazona, ale to teoria w praktycie nie sprawdzałem


    Ciekawe dlaczego 90 dni skoro jest 2 lata gwarancji?
  13. Awatar użytkownika Larry7
    MiQla66630/06/2022 17:56

    Ciekawe dlaczego 90 dni skoro jest 2 lata gwarancji?


    nie wiem, ale sklep u którego kupiłeś może Ci oddać jeśli zechce przez cały okres gwarancji, te 90 dni to taka gwarancja na gwarancję, nie na słuchawki
Awatar użytkownika