Hej
Kilka razy płaciłem za zakupy na Amazonie przez kartę Revolut w euro i nigdy nie było problemów, aż do wczoraj. Próbuję zapłacić za zakup i Amazon cały czas wyrzuca komunikat o będzie weryfikacji karty. W apce Revoluta mam ponawiany komunikat z logo Amazona "Żądanie weryfikacji karty. Przetwarzanie".
O co może chodzić? Boję się, że lada chwila anulują mi zakup. Z góry dziękuję za każdą poradę.
20 Komentarzy
sortowanie:A mógłbyś coś więcej napisać? Co z tym zrobić?
Apka zainstalowana ponowie. Z Amazona usunąłem kartę i dodałem ją ponownie. I znowu to samo, na apkę przychodzi powiadomienie od Amazona "Żądanie autoryzacji. Przetwarzanie", a zakup pozostaje nieopłacony.
Btw jak płacić przez stronę www zamiast apki?
Wchodzisz na stronę revoluta i jak coś musisz potwierdzić robisz to na stronie nie w apce.
Tylko właśnie nic do potwierdzenia nie wyświetla się, od razu jest komunikat o weryfikacji ze strony Amazona i w tym samym momencie Amazon odrzuca weryfikację.
Czyli nie można revolutem płacić?
Jedno zamówienie anulowane, jedno udało się opłacić, jedno odrzucone i prośba o zmianę karty.
Każde zamówienie na 530 - 600 EUR.
Problem występuję coraz częściej, właśnie dostałęm maila o konieczności zmiany sposobu płatności gdyż transakcja kartą Revolut została odrzucona. Revolut twierdzi, że wina leży po stronie Amazona i 3D secure, zasugerowali użycie innej karty. Jest to bardzo dziwne, ponieważ nie tak dawno płaciłem wcześniej wspomianą kartą za zakup w w amazon bez żadnych blokad. Pytanie niektóre transacje przechodzą, a inne nie?
Na jakim Amazonie masz problem? Bo na na amazon.it , na amazon.de bez problemu można płacić
Problem jest z przedmiotem, który kupiłem na amazon.de. Dziś zgodnie z zaleceniem obsługi klienta zmieniłem kartę na inną, ale też z Revolut (tym razem witualna Visa), i pojawiło się okno do zaakceptowania w aplikacji, transakcja została przyjęta do realizacji ale środki nie zostąły pobrane, z tym że wysyłka jest planowana na 11 września, więc może tym razem przejdzie. Karta na pewno działa bo dziś kupiłem za jej pomocą przedmiot na amazon.pl. (Edytowano)
Walczę z tym od 23.08.2021
Do tej pory udało mi się ustalić:
1) Jeśli występuje błąd "Un problème est survenuNous sommes désolés, mais une erreur est survenue lors du traitement de votre demande. Veuillez réessayer." przy zmianie karty w Amazon to na 99% płatność się nie powiedzie i zamówienie zostanie anulowane.
2) Jeśli będziesz rozmawiał z konsultantami to zaproponują anulowanie zamówienia i ponowny zakup. W moim przypadku bez mojej wiedzy anulowano zamówienie po tym jak konsultant stwierdził, że musi przekazać sprawę do innego działu.
3) Jeśli automatyczna płatność nie przechodzi, jesteś proszony o zmianę sposobu płatności i udaje Ci się zmienić kartę na inną lub ponownie taką samą jak obecnie to są 2 opcje:
-Pierwsza na Amazonie wyskoczy okienko 3d secure z logo Revolut i prośbą zatwierdzenia transakcji w ciągu 5 minut, wówczas odpalasz aplikację i akceptujesz, wtedy problem jest rozwiązany.
-Druga otrzymasz na Amazonie komunikat o poprawnej zmianie karty, jednak okienko się nie pojawi i wkrótce ponownie płatność się nie powiedzie. Wówczas trzeba próbować tak długo, aż pojawi się okienko 3d secure z punktu wyżej i wówczas również płatność się powiedzie.
Przetestowane na Amazon.fr
Płatność na 35 euro , mam do wyboru inna metodę płatności ,ale jakiej karty nie wpisze to wyświetla się błąd z punktu 1). Czyli raczej nic nie zrobię?
Proszę o mini instrukcję obsługi :-)
Gdyby to chociaż pobierało za dnia, ale u mnie już dwa razy próbowało pobrać kasę w nocy i dopiero nad ranem widziałem, że Revolut odrzucił płatność , bo jest "podejrzana".
Kolejny sposób - co sądzicie o doładowaniu konta Amazon fr ? Pytam, bo nie widziałam w podsumowaniu płatności opcji płatności za pomocą obciążenia doładowanego konta Amazon