lut 1. 2021
Hej
Kilka razy płaciłem za zakupy na Amazonie przez kartę Revolut w euro i nigdy nie było problemów, aż do wczoraj. Próbuję zapłacić za zakup i Amazon cały czas wyrzuca komunikat o będzie weryfikacji karty. W apce Revoluta mam ponawiany komunikat z logo Amazona "Żądanie weryfikacji karty. Przetwarzanie".

O co może chodzić? Boję się, że lada chwila anulują mi zakup. Z góry dziękuję za każdą poradę.
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Skomentuj

20 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    sean1_101/02/2021 18:00

    Tylko właśnie nic do potwierdzenia nie wyświetla się, od razu jest kom …Tylko właśnie nic do potwierdzenia nie wyświetla się, od razu jest komunikat o weryfikacji ze strony Amazona i w tym samym momencie Amazon odrzuca weryfikację.

    Właśnie borykam się z tym samym w tym momencie..
  2. Avatar
    Pewnie 3D secure.
  3. Avatar
    Autor
    asimply01/02/2021 11:21

    Pewnie 3D secure.



    A mógłbyś coś więcej napisać? Co z tym zrobić?
  4. Avatar
    Wyczyść apke i zainstaluj na nowo lub płac Revolutem przez stronę www a nie apke .
  5. Avatar
    Autor
    voodoo6901/02/2021 11:47

    Wyczyść apke i zainstaluj na nowo lub płac Revolutem przez stronę www a n …Wyczyść apke i zainstaluj na nowo lub płac Revolutem przez stronę www a nie apke .



    Apka zainstalowana ponowie. Z Amazona usunąłem kartę i dodałem ją ponownie. I znowu to samo, na apkę przychodzi powiadomienie od Amazona "Żądanie autoryzacji. Przetwarzanie", a zakup pozostaje nieopłacony.
    Btw jak płacić przez stronę www zamiast apki?
  6. Avatar
    sean1_101/02/2021 13:12

    Apka zainstalowana ponowie. Z Amazona usunąłem kartę i dodałem ją pono …Apka zainstalowana ponowie. Z Amazona usunąłem kartę i dodałem ją ponownie. I znowu to samo, na apkę przychodzi powiadomienie od Amazona "Żądanie autoryzacji. Przetwarzanie", a zakup pozostaje nieopłacony.Btw jak płacić przez stronę www zamiast apki?


    Wchodzisz na stronę revoluta i jak coś musisz potwierdzić robisz to na stronie nie w apce.
  7. Avatar
    Autor
    voodoo6901/02/2021 16:59

    Wchodzisz na stronę revoluta i jak coś musisz potwierdzić robisz to na st …Wchodzisz na stronę revoluta i jak coś musisz potwierdzić robisz to na stronie nie w apce.



    Tylko właśnie nic do potwierdzenia nie wyświetla się, od razu jest komunikat o weryfikacji ze strony Amazona i w tym samym momencie Amazon odrzuca weryfikację.
  8. Avatar
    Nie wiem czy nadal aktualne. przechodziłem podobne problemy już na początku stycznia. Problem był z obsługą 3d secure i nie można było np robić opłat albo doładowań revolutem. Reinstalacja i cierpliwie oczekiwanie ze strony supportu. Po kilkunastu dniach pojawił się nowy update R i wszystko wróciło do normy.
  9. Avatar
    Właśnie rozmawiam z supportem Revoluta i jest to kwestia Amazona ze nie zapewnia wystarczająco bezpiecznych płatności. Chore.
  10. Avatar
    MSTRKRFT26/02/2021 19:50

    Właśnie rozmawiam z supportem Revoluta i jest to kwestia Amazona ze nie z …Właśnie rozmawiam z supportem Revoluta i jest to kwestia Amazona ze nie zapewnia wystarczająco bezpiecznych płatności. Chore.


    Czyli nie można revolutem płacić?
  11. Avatar
    Mamy już końcówkę sierpnia i problem nadal aktualny.
    Jedno zamówienie anulowane, jedno udało się opłacić, jedno odrzucone i prośba o zmianę karty.
    Każde zamówienie na 530 - 600 EUR.
  12. Avatar
    Nigon28/08/2021 10:36

    Mamy już końcówkę sierpnia i problem nadal aktualny.Jedno zamówienie anul …Mamy już końcówkę sierpnia i problem nadal aktualny.Jedno zamówienie anulowane, jedno udało się opłacić, jedno odrzucone i prośba o zmianę karty.Każde zamówienie na 530 - 600 EUR.


    Problem występuję coraz częściej, właśnie dostałęm maila o konieczności zmiany sposobu płatności gdyż transakcja kartą Revolut została odrzucona. Revolut twierdzi, że wina leży po stronie Amazona i 3D secure, zasugerowali użycie innej karty. Jest to bardzo dziwne, ponieważ nie tak dawno płaciłem wcześniej wspomianą kartą za zakup w w amazon bez żadnych blokad. Pytanie niektóre transacje przechodzą, a inne nie?
  13. Avatar
    bn102/09/2021 17:07

    Problem występuję coraz częściej, właśnie dostałęm maila o konieczności zmi …Problem występuję coraz częściej, właśnie dostałęm maila o konieczności zmiany sposobu płatności gdyż transakcja kartą Revolut została odrzucona. Revolut twierdzi, że wina leży po stronie Amazona i 3D secure, zasugerowali użycie innej karty. Jest to bardzo dziwne, ponieważ nie tak dawno płaciłem wcześniej wspomianą kartą za zakup w w amazon bez żadnych blokad. Pytanie niektóre transacje przechodzą, a inne nie?


    Na jakim Amazonie masz problem? Bo na na amazon.it , na amazon.de bez problemu można płacić
  14. Avatar
    Robert_mU202/09/2021 20:38

    Na jakim Amazonie masz problem? Bo na na amazon.it , na amazon.de bez …Na jakim Amazonie masz problem? Bo na na amazon.it , na amazon.de bez problemu można płacić



    Problem jest z przedmiotem, który kupiłem na amazon.de. Dziś zgodnie z zaleceniem obsługi klienta zmieniłem kartę na inną, ale też z Revolut (tym razem witualna Visa), i pojawiło się okno do zaakceptowania w aplikacji, transakcja została przyjęta do realizacji ale środki nie zostąły pobrane, z tym że wysyłka jest planowana na 11 września, więc może tym razem przejdzie. Karta na pewno działa bo dziś kupiłem za jej pomocą przedmiot na amazon.pl. (Edytowano)
  15. Avatar
    Mi anulowali ostatnio na Amazon fr, curve też robi takie problemy?
  16. Avatar
    Problemem jest tutaj zabezpieczenie 3d Secure, a raczej jego brak w przypadku automatycznej płatności Amazon. Revolut tego wymaga przy każdej płatności powyżej 250 EUR, a Amazon nie za każdym razem z tego korzysta.

    Walczę z tym od 23.08.2021
    Do tej pory udało mi się ustalić:

    1) Jeśli występuje błąd "Un problème est survenuNous sommes désolés, mais une erreur est survenue lors du traitement de votre demande. Veuillez réessayer." przy zmianie karty w Amazon to na 99% płatność się nie powiedzie i zamówienie zostanie anulowane.
    2) Jeśli będziesz rozmawiał z konsultantami to zaproponują anulowanie zamówienia i ponowny zakup. W moim przypadku bez mojej wiedzy anulowano zamówienie po tym jak konsultant stwierdził, że musi przekazać sprawę do innego działu.
    3) Jeśli automatyczna płatność nie przechodzi, jesteś proszony o zmianę sposobu płatności i udaje Ci się zmienić kartę na inną lub ponownie taką samą jak obecnie to są 2 opcje:
    -Pierwsza na Amazonie wyskoczy okienko 3d secure z logo Revolut i prośbą zatwierdzenia transakcji w ciągu 5 minut, wówczas odpalasz aplikację i akceptujesz, wtedy problem jest rozwiązany.
    -Druga otrzymasz na Amazonie komunikat o poprawnej zmianie karty, jednak okienko się nie pojawi i wkrótce ponownie płatność się nie powiedzie. Wówczas trzeba próbować tak długo, aż pojawi się okienko 3d secure z punktu wyżej i wówczas również płatność się powiedzie.


    Przetestowane na Amazon.fr
  17. Avatar
    Nigon03/09/2021 06:27

    Problemem jest tutaj zabezpieczenie 3d Secure, a raczej jego brak w …Problemem jest tutaj zabezpieczenie 3d Secure, a raczej jego brak w przypadku automatycznej płatności Amazon. Revolut tego wymaga przy każdej płatności powyżej 250 EUR, a Amazon nie za każdym razem z tego korzysta.Walczę z tym od 23.08.2021 Do tej pory udało mi się ustalić:1) Jeśli występuje błąd "Un problème est survenuNous sommes désolés, mais une erreur est survenue lors du traitement de votre demande. Veuillez réessayer." przy zmianie karty w Amazon to na 99% płatność się nie powiedzie i zamówienie zostanie anulowane. 2) Jeśli będziesz rozmawiał z konsultantami to zaproponują anulowanie zamówienia i ponowny zakup. W moim przypadku bez mojej wiedzy anulowano zamówienie po tym jak konsultant stwierdził, że musi przekazać sprawę do innego działu.3) Jeśli automatyczna płatność nie przechodzi, jesteś proszony o zmianę sposobu płatności i udaje Ci się zmienić kartę na inną lub ponownie taką samą jak obecnie to są 2 opcje:-Pierwsza na Amazonie wyskoczy okienko 3d secure z logo Revolut i prośbą zatwierdzenia transakcji w ciągu 5 minut, wówczas odpalasz aplikację i akceptujesz, wtedy problem jest rozwiązany.-Druga otrzymasz na Amazonie komunikat o poprawnej zmianie karty, jednak okienko się nie pojawi i wkrótce ponownie płatność się nie powiedzie. Wówczas trzeba próbować tak długo, aż pojawi się okienko 3d secure z punktu wyżej i wówczas również płatność się powiedzie.Przetestowane na Amazon.fr


    Płatność na 35 euro , mam do wyboru inna metodę płatności ,ale jakiej karty nie wpisze to wyświetla się błąd z punktu 1). Czyli raczej nic nie zrobię?
  18. Avatar
    Jak zapłacić za pośrednictwem PAYPAL i REVOLUT na AMAZON.DE ?
    Proszę o mini instrukcję obsługi :-)
  19. Avatar
    Rok później - problem dalej występuje. Zamówienie za 200€. Próbował ktoś z podpiętą kartą z PL banku (karta w PLN). Tak wiem, zapłacę za euro jak za zboże, ale czy to w ogóle przejdzie ? A może dalej będą problemy?

    Gdyby to chociaż pobierało za dnia, ale u mnie już dwa razy próbowało pobrać kasę w nocy i dopiero nad ranem widziałem, że Revolut odrzucił płatność , bo jest "podejrzana".

    Kolejny sposób - co sądzicie o doładowaniu konta Amazon fr ? Pytam, bo nie widziałam w podsumowaniu płatności opcji płatności za pomocą obciążenia doładowanego konta Amazon
    Avatar
    U mnie też problem z Revolutem i płatnością na Amazon.it
Avatar