Amazon DE - gwarancja, naprawa, odsyłanie (YI)

12
gru 16. 2017
Witam!

Kupiłem w oficjalnym sklepie Yi Germany za pośrednictwem Amazon DE kamere sportową. Jak wygląda sprawa gwarancji, odsyłki, naprawy.
Do kogo to zgłaszamy, na czyj koszt, co jest dowodem zakupu?
Czy można to zrobić też w Polsce?
I ile gwarancji jest np. na takową kamerę Yi 2k?
amazon.de/gp/…c=1

Dzięki!
Aktualizacje społecznościowe
Amazon OkazjeAmazon promocje
12 Komentarzy
Niestety nie odpowiem tobie na te pytania chociaż sam jestem ciekaw ich odpowiedzi.
Może napisz do sklepu, tymbardziej, że obsługa jest również w naszym ojczystym języku. Jak otrzymasz odpowiedź to nie omieszkaj się nimi z nami podzielić.
suchy262gru 16. 2017

Niestety nie odpowiem tobie na te pytania chociaż sam jestem ciekaw ich …Niestety nie odpowiem tobie na te pytania chociaż sam jestem ciekaw ich odpowiedzi. Może napisz do sklepu, tymbardziej, że obsługa jest również w naszym ojczystym języku. Jak otrzymasz odpowiedź to nie omieszkaj się nimi z nami podzielić.


Napisałem ale po niemiecku :-)
Dam znać
@Ciapek W tym wypadku sprzedawcą nie jest Amazon. Nigdy nie miałem problemów ze sprzętem zakupionym od sprzedawcy z marketplace, więc trudno mi powiedzieć. Faktycznie - najlepiej zadzwoń na infolinię.

Pewne jest to, że w ramach gwarancji nie naprawisz kamery w Polsce, bo jest inny dystrybutor.
Kabangru 17. 2017

@Ciapek W tym wypadku sprzedawcą nie jest Amazon. Nigdy nie miałem p …@Ciapek W tym wypadku sprzedawcą nie jest Amazon. Nigdy nie miałem problemów ze sprzętem zakupionym od sprzedawcy z marketplace, więc trudno mi powiedzieć. Faktycznie - najlepiej zadzwoń na infolinię.Pewne jest to, że w ramach gwarancji nie naprawisz kamery w Polsce, bo jest inny dystrybutor.


Pytanie zasadnicze. Jest Polska infolinia? Szukałem i nic nie znalazłem.
Sprzedawcy na amazon musza oferowac gwarancje taka jak Amazon lub lepsza
Ciapekgru 17. 2017

Pytanie zasadnicze. Jest Polska infolinia? Szukałem i nic nie znalazłem.


Tak. W pomocy masz możliwość kontaktu - wybierasz maila, lub telefon - po wybraniu telefonu automat oddzwania i łączy z konsultantem.
Czy otrzymuje się jakiś dokument sprzedaży, jeśli nie jest zakup na firmę (takie potwierdzenie zakupu/paragon). Ja po zakupie mam w systemie podsumowanie zamówienia, które mogę wydrukować i zapisać, ale nie jest to chyba potwierdzenie zakupu).
Produkt z Marketplace.
Chodzi mi o ewentualna późniejszą reklamację.
i jak sprawa się wyjaśniła??
Carlosonlut 17.

Czy otrzymuje się jakiś dokument sprzedaży, jeśli nie jest zakup na firmę ( …Czy otrzymuje się jakiś dokument sprzedaży, jeśli nie jest zakup na firmę (takie potwierdzenie zakupu/paragon). Ja po zakupie mam w systemie podsumowanie zamówienia, które mogę wydrukować i zapisać, ale nie jest to chyba potwierdzenie zakupu).Produkt z Marketplace.Chodzi mi o ewentualna późniejszą reklamację.

​co z tym dowodem zakupu?
wwwmar 15.

​co z tym dowodem zakupu?


Dostałem z Amazon taką odpowiedź:

"
Zmówienie znajduje się oczywiście w naszym systemie, więc nie potrzebuje Pan rachunku w razie ewentualnych problemów i reklamacji.

Duża część zamówień w serwisie Amazon.de ma dostępne online faktury, które można wydrukować.
Jeśli w przyszłości będzie Pan potrzebować faktury, prosimy przejść do sekcji Moje zamówienia (https://www.amazon.de/meine-bestellungen) i wybrać zamówienie.
Jeśli fakturę jest dostępna, po prawej stronie, obok szczegółów zamówienia, znaleźć będzie można link "Faktura".
"
Jak temat się rozwinął?
Jaka jest gwarancja przy zakupach na Amazonie?
Dzisial mialem kontakt telefoniczny w jezyku polskim od amazon.de - sprawa dotyczy zwrotu towaru.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje