Amazon - brak pieniędzy (2100zł), brak produktu

Nov 27. 2022
Czy ktoś miał tak, że Amazon przesłał Wam produkt nie zgodny z ofertą, a po odesłaniu im niewłaściwego produktu Amazon pisze, że
Odrzucają przysłany przeze mnie produkt, i że mają nadzieję, że jak najszybciej zwróce im właściwy produkt, jeśli nie zwróce właściwego produktu to, będą musieli ponownie obciążyć Twoje konto za ten produkt, a produkt który przesłałem zostanie przekazany do utylizacji (ok. 2100 zł)

Po moich prośbach i chęciach wyjaśniania otrzymałem wiadomość mówiąca, że decyzja jest ostateczna i już Amazon nie będzie odpisywał na maila w tej sprawie

Czy ktoś miał podobnie? Proszę o sugestie co mogę zrobić?
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Skomentuj

7 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    0) Przy zwrocie wybrałeś oczywiście że produkt niezgodny z opisem?
    1) Zdjęcia / video z anboksingu;
    2) Wizyta u miejskiego rzecznika praw konsumenta;
    Avatar
    już widzę jak akurat przeczuwał że dostanie coś innego i nagrywał albo robił sesję zdjęciową podczas otwierania xD
  2. Avatar
    Płaciłeś kartą? To chargeback
  3. Avatar
    A tak chwalą Amazon za bezproblemowy zwroty a tu proszę.
    Avatar
    Taka historia: "Amazona oszukują też klienci. Jeden z nich zamawiał przez platformę smartfony i komputery, a następnie odsyłał dostarczone przesyłki zgodnie z polityką zwrotów. Jednak w paczkach nie było elektroniki, ale wypełniacze w postaci piasku i ziemi. Paczki były tak obciążone, by zmylić urządzenia Amazona, na dodatek paczki otwierał tak, by nie zniszczyć banderoli. I to wystarczyło, by „zwrócone” zakupy nie zwróciły uwagi w magazynie Amazona. Oszustwo wydało się przypadkiem, gdy ktoś otworzył jedną z paczek. Okazało się, że mieszkający na Majorce Brytyjczyk wyłudził w ten sposób od Amazona ponad 330 tys. euro."
  4. Avatar
    Nauczysz się pisać do obsługi klienta jak coś się nie zgadza a nie odsyłasz na pałę xDD
Avatar