Amazon blokada konta podczas zwrotu

lip 5. 2022
Witam, zrobiłem zwrot i wysłałem juz przedmiot który miałem zwrócić jest w trakcie wysyłki i moje konto zostało zablokowane, zadzwoniłem na infolinie i poprosiłem o odblokowanie konta.
Co z moim zwrotem i pieniedzmi? czy pomimo zablokowanego konta prześlą mi pieniądze?
(Dodam ze zakupiłem przedmiot na niemieckim
Amazonie)
TEMAT ROZWIĄZANY
na dole w komentarzu opisałem co zrobiłem, żeby odzyskać pieniądze od Amazonu.0
Aktualizacje społecznościowe

29 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Usunięty346270
    Anonymous User
    To jest fenomen, dorośli ludzie i zamiast szukać odpowiedzi u źródła, to pytają się przypadkowych internautów, którzy mogą mu wcisnąć każdą opowieść o smokach.
    Awatar użytkownika Jaskrawyy_
    Jaskrawyy_ Autor
    Z nimi się dogadasz ... odpowiedzi u źródła - gdyby nie opis podobnej sytuacji do mojej przez pewną osobę to nigdy bym nie odzyskał kasy, więc może czasem warto usłyszeć historię o smoku i ją przeanalizować.
  2. Awatar użytkownika Jaskrawyy_
    Jaskrawyy_ Autor
    Odzyskałem kasę, ale nie było to łatwe. Amazon wymyślił, że moje konto jest powiązane z kontem, które zostało zablokowane. Co oczywiście jest totalną ściemą i wymysłem. Między czasie napisałem skargę do europejskiego centrum konsumenta. ([email protected]) oraz dzięki pewniej osobie dowiedziałem się, że trzeba spróbować napisać do Jeffa Bezosa ([email protected]amazon.com) po angl oczywiście i z opisem całej sprawy.
    Dostałem e-mail, że nic z tego dalej konto nie zostanie odblokowane. Ale jednak odblokowali, no dziwne troszkę ale szybko zadzwoniłem do niemieckiego amazonu , oczywiście z polskim konsultantem (128811960) i powiedział że suma jest duża, napisze do działu zwrotów i oni puszczą zwrot kasy.

    Napisałem znowu do nich na [email protected]amazon.com, że mam gdzieś konto i chcę zwrot kasy albo odblokowanie konta na czas zwrotu kasy, bo inaczej pisze skargę do Europejskiego Centrum Konsumenta.

    I nagle dostałem wiadomość, że rozwiążą problem z moim zwrotem i za 3 godziny przyszła informacja na pocztę, że przelew poszedł i koniec, trwało to miesiąc.


    Może komuś tym pomogę i więcej z tego syfu już nic nie zamówię. Sorki za błędy piszę na szybko

    Sprawa zamknięta (Edytowano)
    Awatar użytkownika Vitalii_Bilenkyi
    Vitalii_Bilenkyi
    No i co w końcu, dostałeś zwrot środków?
  3. Awatar użytkownika Kamil_wLf
    Kamil_wLf
    Odkopie stary temat - miał ktoś jeszcze podobne problemy z Amazon?
    22 stycznia z amazon.de zamówiłem iPhona 14, po kilku dniach na trackingu nic się nie działo co było dziwne aż tu nagle mail że konto zostało zablokowane przez naruszenie zasad.
    Minął ponad miesiąc cały czas próbuje na infolini + maile i dupa nie mogę odzyskać kasy.
    Na poczcie uzyskałem informacje że 12 lutego paczka wróciła do nadawcy ze względu na błędny adres.
    Awatar użytkownika Bartosz28
    Bartosz28
    Bez szans niestety na zwrot
  4. Awatar użytkownika MisiekWR
    MisiekWR
    Czesto zwracałeś?
    Awatar użytkownika Jaskrawyy_
    Jaskrawyy_ Autor
    Nigdy
  5. Awatar użytkownika Jaskrawyy_
    Jaskrawyy_ Autor
    To pierwszy i wcześniej anulowałem po prostu zakup odrazu jak kupiłem tyle, nic tam nie pisze o tym co jest jak wyślę paczkę i zablokują mi konto
  6. Awatar użytkownika Maly_Lou
    Maly_Lou
    A co ma zwrot pieniędzy do zablokowania, czy nawet usunięcia konta? Jak kupujesz w jakimś sklepie bez zakładania konta, to zwrotu pieniędzy już nie otrzymasz?

    Zwracasz produkt, odbierają/weryfikują i odsyłają pieniądze skąd je dostali. No chyba że wziąłeś zwrot pieniędzy w formie doładowania salda, to okej, odblokowanie konta jest zasadne.
    Awatar użytkownika Jaskrawyy_
    Jaskrawyy_ Autor
    Nie, zwrot na konto - pierwotna forma płatności czy jakoś tak
  7. Awatar użytkownika girben123
    girben123
    Witaj, otrzymales pieniadze za zwrot? daj znac, mam podobnie.
    Awatar użytkownika Jaskrawyy_
    Jaskrawyy_ Autor
    Napisałem komentarz na samym dole
  8. Awatar użytkownika Usunięty620286
    Anonymous User
    Co wy tam wyprawiacie ze konta wam blokują?
  9. Awatar użytkownika girben123
    girben123
    Jak juz ktos mial konto to czasami blokują twierdzą że juz masz konto.. A zazwyczaj to robią jak paczka juz dojdzie a nie szybciej, chore.. Podobno sa problemy z odzyskaniem pieniedzy jak sie odesle rzecz a konto nie dziala.. Jak mial kolega?
    Awatar użytkownika Jaskrawyy_
    Jaskrawyy_ Autor
    To w takim razie jak zwykła kradniesz o i tyle
  10. Awatar użytkownika Usunięty620286
    Anonymous User
    Ja mam dużo anulowanych zamówień prawie połowa, raz odesłałem towar i dobrze jest. Nie mam miltikont i mam wykupiony Prime
  11. Awatar użytkownika Jaskrawyy_
    Jaskrawyy_ Autor
    Dalej nie dostałem kasy ale mogę się zalogować na konto i pisze ze zwrot jest w trakcie a chodzi o przedmiot warty 3 tysiące wiec nie są to groszowe sprawy
    Awatar użytkownika Usunięty620286
    Anonymous User
    Mi zwrot zegarka garmin w 5 dni przetworzyli wiec dziwne ze tyle to trwa
  12. Awatar użytkownika Jaskrawyy_
    Jaskrawyy_ Autor
    Dostałem tylko wiadomość że konto zablokowane kasy nie dostanę i tyle a konto zablokowali zaraz po tym jak wyslałem paczkę z ze zwrotem no to jest chore to zwykła kradzież
Awatar użytkownika