gru 5. 2021
cześć, kupiłem na amazonie napęd do bramy bo był w niższej cenie wystawiony i teraz dostałem informacje od sprzedawcy:
"Drodzy KlienciBardzo przepraszamy za niedogodności. Ponieważ ten produkt okazał się wadliwy w magazynie, gdy był gotowy do wysyłki. Jako odpowiedzialny sprzedawca nie możemy wysyłać do Ciebie problematycznych produktów. Proszę o przesłanie „Prośby o anulowanie zamówienia”. Zwrócimy pełną kwotę.bardzo nam przykro. Bardzo dziękuję za zrozumienie.Z poważaniem"
sprzedawca zamknął swoje ogłoszenie z tym produktem, dziwne bo miał 20 sztuk i teraz wszystkie wadliwe? To na amazonie coś kupujesz i w sumie nie wiadomo czy przyjdzie czy anulują, bzdura. Pytanie co będzie jak nie zrobię anulacji (oczywiście poza zamrożonymi środkami)? Ewentualnie da się coś na tym ugrać jakiś kupon czy rabat? Czy zostaje mi tylko anulować zamówienie i tyle?
"Drodzy KlienciBardzo przepraszamy za niedogodności. Ponieważ ten produkt okazał się wadliwy w magazynie, gdy był gotowy do wysyłki. Jako odpowiedzialny sprzedawca nie możemy wysyłać do Ciebie problematycznych produktów. Proszę o przesłanie „Prośby o anulowanie zamówienia”. Zwrócimy pełną kwotę.bardzo nam przykro. Bardzo dziękuję za zrozumienie.Z poważaniem"
sprzedawca zamknął swoje ogłoszenie z tym produktem, dziwne bo miał 20 sztuk i teraz wszystkie wadliwe? To na amazonie coś kupujesz i w sumie nie wiadomo czy przyjdzie czy anulują, bzdura. Pytanie co będzie jak nie zrobię anulacji (oczywiście poza zamrożonymi środkami)? Ewentualnie da się coś na tym ugrać jakiś kupon czy rabat? Czy zostaje mi tylko anulować zamówienie i tyle?
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
10 Komentarzy