Amazfit Pace - brak synchronizacji

4
sie 19. 2020
Hej! Od 8 sierpnia nie aktualizują mi się statystyki na telefonie. Po wejściu w aplikację i przeciągnięciu palcem niby się synchronizuje - dochodzi do 100%, ale dane się nie aktualizują. Resetowałem zegarek, telefon, wyłączałem bluetooth... Co mogę jeszcze zrobić? Wymusić zatrzymanie? Wyczyścić dane (nie chcę ich stracić!)?

Proszę i pomoc
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
4 Komentarze
Wszystkie dane są w chmurze, na koncie xiaomi (te po synchronizacji)

Używasz mifit czy amazfit?

Ja polecam modowany amazfit AEX w starszej wersji 3.7.0

drive.google.com/dri…pen

Nowsze mają jakieś dziwne menu i za cholerę nie wiem gdzie są stare zapisy z treningów

Ten spisuje się świetnie, polecam
Na forum xiaomifans na pewno Ci pomogą. Mają tam też poradnik jak wgrać inny soft jak chcesz. Ja dzięki nim w trzech zegarkach zmieniłem język na polski, dosyć szybko odpisują
U mojej dziewczyny działa to w ten sposób, ze najpierw musisz odświeżyć dane z poziomu zegarka, czyli wejść np w kroki, zegarek się zaaktualizuje i dopiero włączyć apke, powinno być ok
Pobrała się nowa wersja aplikacji (teraz Zepp) i wszystkie dane się zaktualizowały, dzięki wszystkim za pomoc
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst