Aliexpress - zamknięte zamówienia (order closed) przy korzystaniu z kuponów

6
paź 18.
Macie jakiś sposób na zamykane zamówienia przy korzystaniu z kuponu? Zaczęli mi zamykać każde zamówienie (order closed), które ma jakiś kupon i szlak mnie trafia, bo 11.11 się zbliża, a muszę pokupować prezenty i zrobić zaległe zakupy, które anulowali
Mam jedno konto od samego początku (tj. od kilku lat) i nigdy nie robiłem multikont ani nic takiego. Od zawsze korzystałem z kuponów. Kobieta ma drugie konto, też od lat, ale zamawia może raz na rok i zawsze bez kuponów. Ja najczęściej zamawiam na jej adres w pracy, więc adres dostawy mógł być podobny na dwóch kontach. Ostatnio zamawiała w wakacje i po tym zaczęli mi zamykać wszystkie zamówienia, w których korzystałem z kuponu.
Gadałem w tej sprawie z supportem i chcą, żebym wysłał im skan dowodu, czego oczywiście nie zamierzam zrobić... Zresztą wyczytałem w tym artykule, że to nic nie daje, bo imię i nazwisko może być oflagowane. Dlatego spróbowałem ostatnio z kuponem $2/15 z tej wstawki na zmienione nieco imię (zdrobnienie) + dodałem drugie imię (nazwisko bez zmian) i nieco poprzekręcałem adres zamówienia, ale znowu zamknęło od razu (order closed).
Macie jakiś sposób na to? Mam ponad 4k monet i przy wyprzedażach zawsze korzystałem z kuponów za monety. Ale w tej chwili nie widzę żadnej możliwości, żeby mi to przeszło
Aktualizacje społecznościowe
6 Komentarzy
Nic nie poradzisz, musisz pisać do supportu, zaczynając od uzasadnienia dlaczego nie wyślesz im skanu, i ewentualnie jesteś otwarty na inne formy weryfikacji. Osobiście mam kilka kont - jedno główne, i od czasu do czasu zakładam nowe gdy che coś kupić i brak kuponów -, i zero problemu, kwestia pamiętania, by używać innych form płatności etc.

I ogólnie raczej to nie kwestia adresu, który raczej łatwo zmodyfikować, ale bardziej numeru IP z którego się łączysz, i lub formy płatności za zamówienia, jeśli używacie tej samej karty w tym celu.
a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e-mail? bo przed chwilą coś zamówiłem i nic nie dostałem na maila.
sokald19/10/2019 14:16

a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e …a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e-mail? bo przed chwilą coś zamówiłem i nic nie dostałem na maila.


chyba przestali wysyłać potwierdzenia na maila.
Herushingu18/10/2019 09:36

Nic nie poradzisz, musisz pisać do supportu, zaczynając od uzasadnienia d …Nic nie poradzisz, musisz pisać do supportu, zaczynając od uzasadnienia dlaczego nie wyślesz im skanu, i ewentualnie jesteś otwarty na inne formy weryfikacji. Osobiście mam kilka kont - jedno główne, i od czasu do czasu zakładam nowe gdy che coś kupić i brak kuponów -, i zero problemu, kwestia pamiętania, by używać innych form płatności etc.I ogólnie raczej to nie kwestia adresu, który raczej łatwo zmodyfikować, ale bardziej numeru IP z którego się łączysz, i lub formy płatności za zamówienia, jeśli używacie tej samej karty w tym celu.


Racja, to samo IP mogło się zdarzyć przy wchodzeniu z kompa. Płatność akurat nie.
Majsaportfrend powiedział, że wprowadzili jakieś takie weryfikacje i że może się to zdarzyć nawet przy drobnych zakupach.
Też nie miałem do tej pory problemu, ale teraz mi wszystko blokuje co idzie z kuponem
A gdzie można do nich napisać? Bo ja widzę tylko kontakt online.
sokald19/10/2019 14:16

a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e …a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e-mail? bo przed chwilą coś zamówiłem i nic nie dostałem na maila.


Herushingu19/10/2019 20:25

chyba przestali wysyłać potwierdzenia na maila.


Też mi się zdaje, że już nic nie przychodzi. Kiedyś przychodziły potwierdzenia i to nie jedno, a parę (płatność, wysyłka etc.)
Trochę to chore, jak w jednym domu na jednym komputerze 3 osoby korzystają, każdy ze swojego konta i na swoje dane to będą blokowani, bo tak? Słaby system zabezpieczeń mają
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje