Aliexpress - zamknięte zamówienia (order closed) przy korzystaniu z kuponów

29
paź 18. 2019
Macie jakiś sposób na zamykane zamówienia przy korzystaniu z kuponu? Zaczęli mi zamykać każde zamówienie (order closed), które ma jakiś kupon i szlak mnie trafia, bo 11.11 się zbliża, a muszę pokupować prezenty i zrobić zaległe zakupy, które anulowali
Mam jedno konto od samego początku (tj. od kilku lat) i nigdy nie robiłem multikont ani nic takiego. Od zawsze korzystałem z kuponów. Kobieta ma drugie konto, też od lat, ale zamawia może raz na rok i zawsze bez kuponów. Ja najczęściej zamawiam na jej adres w pracy, więc adres dostawy mógł być podobny na dwóch kontach. Ostatnio zamawiała w wakacje i po tym zaczęli mi zamykać wszystkie zamówienia, w których korzystałem z kuponu.
Gadałem w tej sprawie z supportem i chcą, żebym wysłał im skan dowodu, czego oczywiście nie zamierzam zrobić... Zresztą wyczytałem w tym artykule, że to nic nie daje, bo imię i nazwisko może być oflagowane. Dlatego spróbowałem ostatnio z kuponem $2/15 z tej wstawki na zmienione nieco imię (zdrobnienie) + dodałem drugie imię (nazwisko bez zmian) i nieco poprzekręcałem adres zamówienia, ale znowu zamknęło od razu (order closed).
Macie jakiś sposób na to? Mam ponad 4k monet i przy wyprzedażach zawsze korzystałem z kuponów za monety. Ale w tej chwili nie widzę żadnej możliwości, żeby mi to przeszło

EDIT: Po jakichś trzech długich rozmowach na chacie odblokowali mi wreszcie możliwość wykorzystywania kuponów, ale nie wiem czym dokładnie to było spowodowane, bo przy każdej rozmowie co innego mówili, pomimo że mają całą historię wstecz (co też mi powiedzieli). Tak, czy inaczej, jak ktoś ma podobny problem, to proponuję pomęczyć ich na chacie do skutku. Mi kazali m.in. zweryfikować się przez jakąś stronę (Alipay?), poprzez wysłanie zdjęć dowodu, ale kompletnie nic takiego nie robiłem, po prostu ich ciągle męczyłem, aż w końcu się odblokowało jakimś cudem Tak że polecam być upierdliwym, aż usłyszycie na chacie, że konsultant zgłosił sprawę do działu bezpieczeństwa (czy jakoś tak) - chyba tam znoszą te blokady.
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
29 Komentarzy
Prześlij Komentarz