Aliexpress - zamknięte zamówienia (order closed) przy korzystaniu z kuponów

22
paź 18. 2019
Macie jakiś sposób na zamykane zamówienia przy korzystaniu z kuponu? Zaczęli mi zamykać każde zamówienie (order closed), które ma jakiś kupon i szlak mnie trafia, bo 11.11 się zbliża, a muszę pokupować prezenty i zrobić zaległe zakupy, które anulowali
Mam jedno konto od samego początku (tj. od kilku lat) i nigdy nie robiłem multikont ani nic takiego. Od zawsze korzystałem z kuponów. Kobieta ma drugie konto, też od lat, ale zamawia może raz na rok i zawsze bez kuponów. Ja najczęściej zamawiam na jej adres w pracy, więc adres dostawy mógł być podobny na dwóch kontach. Ostatnio zamawiała w wakacje i po tym zaczęli mi zamykać wszystkie zamówienia, w których korzystałem z kuponu.
Gadałem w tej sprawie z supportem i chcą, żebym wysłał im skan dowodu, czego oczywiście nie zamierzam zrobić... Zresztą wyczytałem w tym artykule, że to nic nie daje, bo imię i nazwisko może być oflagowane. Dlatego spróbowałem ostatnio z kuponem $2/15 z tej wstawki na zmienione nieco imię (zdrobnienie) + dodałem drugie imię (nazwisko bez zmian) i nieco poprzekręcałem adres zamówienia, ale znowu zamknęło od razu (order closed).
Macie jakiś sposób na to? Mam ponad 4k monet i przy wyprzedażach zawsze korzystałem z kuponów za monety. Ale w tej chwili nie widzę żadnej możliwości, żeby mi to przeszło

EDIT: Po jakichś trzech długich rozmowach na chacie odblokowali mi wreszcie możliwość wykorzystywania kuponów, ale nie wiem czym dokładnie to było spowodowane, bo przy każdej rozmowie co innego mówili, pomimo że mają całą historię wstecz (co też mi powiedzieli). Tak, czy inaczej, jak ktoś ma podobny problem, to proponuję pomęczyć ich na chacie do skutku. Mi kazali m.in. zweryfikować się przez jakąś stronę (Alipay?), poprzez wysłanie zdjęć dowodu, ale kompletnie nic takiego nie robiłem, po prostu ich ciągle męczyłem, aż w końcu się odblokowało jakimś cudem Tak że polecam być upierdliwym, aż usłyszycie na chacie, że konsultant zgłosił sprawę do działu bezpieczeństwa (czy jakoś tak) - chyba tam znoszą te blokady.
Aktualizacje społecznościowe
22 Komentarze
Nic nie poradzisz, musisz pisać do supportu, zaczynając od uzasadnienia dlaczego nie wyślesz im skanu, i ewentualnie jesteś otwarty na inne formy weryfikacji. Osobiście mam kilka kont - jedno główne, i od czasu do czasu zakładam nowe gdy che coś kupić i brak kuponów -, i zero problemu, kwestia pamiętania, by używać innych form płatności etc.

I ogólnie raczej to nie kwestia adresu, który raczej łatwo zmodyfikować, ale bardziej numeru IP z którego się łączysz, i lub formy płatności za zamówienia, jeśli używacie tej samej karty w tym celu.
a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e-mail? bo przed chwilą coś zamówiłem i nic nie dostałem na maila.
sokald19/10/2019 14:16

a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e …a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e-mail? bo przed chwilą coś zamówiłem i nic nie dostałem na maila.


chyba przestali wysyłać potwierdzenia na maila.
Herushingu18/10/2019 09:36

Nic nie poradzisz, musisz pisać do supportu, zaczynając od uzasadnienia d …Nic nie poradzisz, musisz pisać do supportu, zaczynając od uzasadnienia dlaczego nie wyślesz im skanu, i ewentualnie jesteś otwarty na inne formy weryfikacji. Osobiście mam kilka kont - jedno główne, i od czasu do czasu zakładam nowe gdy che coś kupić i brak kuponów -, i zero problemu, kwestia pamiętania, by używać innych form płatności etc.I ogólnie raczej to nie kwestia adresu, który raczej łatwo zmodyfikować, ale bardziej numeru IP z którego się łączysz, i lub formy płatności za zamówienia, jeśli używacie tej samej karty w tym celu.


Racja, to samo IP mogło się zdarzyć przy wchodzeniu z kompa. Płatność akurat nie.
Majsaportfrend powiedział, że wprowadzili jakieś takie weryfikacje i że może się to zdarzyć nawet przy drobnych zakupach.
Też nie miałem do tej pory problemu, ale teraz mi wszystko blokuje co idzie z kuponem
A gdzie można do nich napisać? Bo ja widzę tylko kontakt online.
sokald19/10/2019 14:16

a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e …a przy składaniu zamówienia na aliexpress dostajecie potwierdzenia na e-mail? bo przed chwilą coś zamówiłem i nic nie dostałem na maila.


Herushingu19/10/2019 20:25

chyba przestali wysyłać potwierdzenia na maila.


Też mi się zdaje, że już nic nie przychodzi. Kiedyś przychodziły potwierdzenia i to nie jedno, a parę (płatność, wysyłka etc.)
Trochę to chore, jak w jednym domu na jednym komputerze 3 osoby korzystają, każdy ze swojego konta i na swoje dane to będą blokowani, bo tak? Słaby system zabezpieczeń mają
a co z zwrotem pieniędzy w takiej sytuacji?
okioki1807/12/2019 19:47

a co z zwrotem pieniędzy w takiej sytuacji?


Oddają jakoś chyba w ciągu 14 dni.
Jeśli zamknęli mi zamówienie to muszę coś pisać? Cxy z automatu dostane zwrot?
Oskar_Zakiewicz11/12/2019 15:24

Jeśli zamknęli mi zamówienie to muszę coś pisać? Cxy z automatu dostane zwr …Jeśli zamknęli mi zamówienie to muszę coś pisać? Cxy z automatu dostane zwrot?


z automatu, zwyczajnie załóż kolejne konto i zamów ponownie.
Brak środków na tak dużą transakcje długo trzeba czekać na zwrot?
Oskar_Zakiewicz11/12/2019 15:43

Brak środków na tak dużą transakcje długo trzeba czekać na zwrot?


Od kilkunastu minut do kilku dni. To zależy. Miałem tak wielokrotnie ze zwrotami pieniędzy.
Przemo1211/12/2019 19:44

Od kilkunastu minut do kilku dni. To zależy. Miałem tak wielokrotnie ze z …Od kilkunastu minut do kilku dni. To zależy. Miałem tak wielokrotnie ze zwrotami pieniędzy.


Ja bym powiedział, że nawet do dwóch tygodni.
SirNiedźwiedź11/12/2019 19:53

Ja bym powiedział, że nawet do dwóch tygodni.


Tak długo to mi się nie zdarzyło, może jestem szczęściarzem w tej kwestii.
Przemo1211/12/2019 20:07

Tak długo to mi się nie zdarzyło, może jestem szczęściarzem w tej kwestii.


Właśnie sprawdziłem mój ostatni zwrot przy zamkniętym zamówieniu.
Zamówienie: 12.11.2019
Zwrot: 22.11.2019
Na stronie widzę, że mają nawet podane 20 dni roboczych: service.aliexpress.com/pag…=en
Chociaż nie wiadomo jak Chińczyk liczy "business day"
Czyli jeżeli dwa zamówienia zamknęli mi przy użyciu kuponu to każde inne zamówienie będą mi zamykać? Założyłam konto mojej mamie na aplikacji, której używam. Czy to może być powodem? Co teraz mam zrobić?
Witam, złożyłam zamówienie 21 stycznia na aliexpress, płatność za pomocą blik. Skorzystalam z kuponu rabatowego. Aktualnie w folderze moje zamówienia brak tego zamówienia. Generalnie nie ma śladu że zamówienie zostało złożone a pieniądze pobralo. Jedyne potwierdzenie to wydruk z przelewy24. Czy to oznacza że moje zamówienie zostało przez aliexpress zamknięte? Jak mogę odzyskać pieniądze?
Martag9923/02/2020 12:57

Czyli jeżeli dwa zamówienia zamknęli mi przy użyciu kuponu to każde inne za …Czyli jeżeli dwa zamówienia zamknęli mi przy użyciu kuponu to każde inne zamówienie będą mi zamykać? Założyłam konto mojej mamie na aplikacji, której używam. Czy to może być powodem? Co teraz mam zrobić?


Będą zamykać Ci tylko zamówienia, w których użyjesz kuponu. Nawet jak wejdziesz na chat z botem Eva, to powie Ci, że zamówienie zostało zamknięte z przyczyn bezpieczeństwa i żebyś spróbowała złożyć zamówienie bez kuponu - przynajmniej tak jeszcze niedawno było.
Założenie drugiego konta na tym samym urządzeniu jak najbardziej może być potraktowane jako multikonto
Raczej nie będziesz musiała nic robić, bo pieniądze powinny same wrócić na konto/kartę itp.
Mi się jednak raz zdarzyło, że środki nie wróciły po otworzeniu sporu i muszę się do nich odezwać, tylko kwota była mała i mi się nie chce Ale to raczej wyjątkowy przypadek.
marzena9227/02/2020 18:40

Witam, złożyłam zamówienie 21 stycznia na aliexpress, płatność za pomocą bl …Witam, złożyłam zamówienie 21 stycznia na aliexpress, płatność za pomocą blik. Skorzystalam z kuponu rabatowego. Aktualnie w folderze moje zamówienia brak tego zamówienia. Generalnie nie ma śladu że zamówienie zostało złożone a pieniądze pobralo. Jedyne potwierdzenie to wydruk z przelewy24. Czy to oznacza że moje zamówienie zostało przez aliexpress zamknięte? Jak mogę odzyskać pieniądze?


Zamówienie zamknięte jest widoczne jako "Status: Closed". Nie znika z zamówień.
Przy każdym zamówieniu dostaje się maila z potwierdzeniem, więc poszukałbym go na twoim miejscu i pogadał na chacie. Najpierw musisz się poprzepychać z botem, ale w pewnym momencie wyskoczy opcja rozmowy z konsultantem.
Mi się osobiście nigdy coś takiego nie zdarzyło, żeby zamówienie zniknęło.
Pośrednik płatności ma też możliwość cofnięcia transakcji do jakiegoś czasu, więc możesz spróbować zgłosić się do przelewy24. Tak, czy inaczej czas ten na pewno nie jest długi, więc działaj jak najszybciej (dlatego lepiej jest płacić kartą, bo wtedy mamy charge back przez 2 miesiące). Na pewno musisz przygotować numer transakcji, ale to też przychodzi w mailu potwierdzającym. Tak czy inaczej działaj jak najszybciej, żeby Ci nie powiedzieli, że jest po czasie.
Jak się połączyć z człowiekiem na tym ich chacie? Zamknęli zamówienie kasę pobrali i tyle
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje