maj 16. 2021
Witam,

Kupiłem coś z AliExpress. Wysyłka niby z PL, płatność blikiem. Ja zamawiałem na paczkomat, oni wysłali to na pocztę polską. Nie mogli zrozumieć, że chcę na paczkomat podczas dispute. Zakończył się dispute, aliexpress stwierdził, że moja wina. Konto zablokowane po pisaniu na priv do sprzedawcy i negatywnym komentarzu (nie wiem jak je odblokować po przejściu na sugerowany link otwiera się główna strona AE; nie widzę opcji appeal po przejściu do zamówień). Towar wrócił do Słubic.

Co zrobić, żeby oddali kasę albo ponownie wysłali na prawidłowy adres prawidłową metodą? Nie odpuszczę kutafianom. Atakuję ich z innego konta, gdzie już kazali mi się zweryfikować smsem.

Pozdrawiam
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Dyskusje
9 Komentarzy
Prześlij Komentarz