lut 27. 2021
Witam. Proszę o radę osób z podobnym doświadczeniem.
30.11.2020 zamówiłem na Ali radyjko koszt z dostawą około 1500zł przez ASS.
Numer śledzenia CH ... NL.
Przesyłka wg trackingu ugrzęzła w Holandii (a może w Belgii?). 8 stycznia na percelapp jest ostatni status "Consignment received at the PostNL Acceptance Centre". Pisałem wielokrotnie do sprzedawcy, w między czasie przedłużył ochronę z 75 do 90 dni, by w końcu napisać mi bym otworzył spór w celu pełnej refundacji, bo jest jakiś problem z firmą, która dostarcza.

Percelapp:
367284-WFJqA.jpg
Cainiao:
367284-VVndV.jpg

Otworzyłem spór jeszcze przed końcem ochrony. Miałem info od razu, że to logistyka Ali wysyłała paczkę, i że sprzedawca nie bierze udziało w sporze. Po kilku dniach dostałem werdykt: pełna refundacja.
Jako, że zależny mi na tym konkretnym produkcje i w żadnym innym sklepie na Ali go nie dostanę, zapytałem sprzedawcy, czy gdy zamówię ponownie tym razem dojdzie. Obiecał, że na pewno.

I teraz mam pytanie, jest szansa, że ta przesyłka jednak dojdzie, czy sprzedawca sam sugerując otwarcie sporu wie, że nie ma na to szans?
Zamawiać jeszcze raz ten sam towar, czy jeszcze czekać, że to dojdzie?
Sprzedawca dużo sprzedaje i ma dobre opinię, w negatywach nie znalazłem problemów z brakiem dostawy.

Co robić?
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Dyskusje
5 Komentarzy
Prześlij Komentarz