cze 7. 2020
Aliexpress to najbardziej niedopracowany portal zakupowy - utwierdził mnie w tym przekonaniu fakt, że ma dla kupujących chyba z 3 różne skrzynki odbiorcze. Pech chciał, że prośba sprzedawcy o anulowanie wpłynęła do tej dostępnej tylko na stronie, podczas gdy ja korzystałem z aplikacji. Czekam na paczkę, która nie ma prawa przyjść, kończy się czas na potwierdzenie odbioru, a gdy chcę otworzyć spór i wybieram opcję, że nie otrzymałem paczki, znika taka możliwość i pojawia się informacja, że paczka jest w trakcie transportu: 
Liczę na to, że po upłynięciu czasu na potwierdzenie będę mógł otworzyć spór, ale czy to nie jest przypadkiem tak, że wtedy automatycznie wygasa ochrona i nie ma możliwości otwarcia sporu?
Czy Aliexpress ma w ogóle jakiś support? Ostatnio podczas rozmowy z tym ich botem nijak nie mogłem zainicjować rozmowy z kimś żywym, czy znalazł ktoś na to sposób?

Liczę na to, że po upłynięciu czasu na potwierdzenie będę mógł otworzyć spór, ale czy to nie jest przypadkiem tak, że wtedy automatycznie wygasa ochrona i nie ma możliwości otwarcia sporu?
Czy Aliexpress ma w ogóle jakiś support? Ostatnio podczas rozmowy z tym ich botem nijak nie mogłem zainicjować rozmowy z kimś żywym, czy znalazł ktoś na to sposób?
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
6 Komentarzy