Aliexpress - darmowy zwrot. Korzystał juz ktoś ?

130
kwi 16. 2020
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
@sylwekm , @Aaa_Rrr
opanowałem sytuację zwrotu Inpost przy nieprawidłowym numerze telefonu

Nie ma sensu pisać na email z etykiety [email protected] (nikt nie odpisuje) ani do Inpostu (odsyłają do Aliexpress). Obsługa Aliexpress też nie potrafi bezpośrednio pomóc, ale po kilku rozmowach na czacie dostałem email kontaktowy [email protected] gdzie po krótkim opisaniu sprawy i podaniu numeru etykiety AEPLxxx po kilku godzinach otrzymałem kod zwrotu. Po nadaniu przesyłki pod tym samym adresem (lub [email protected]) możemy zapytać o nr trackingowy przesyłki (chociaż nie jest potrzebny bo na Aliexpress nie ma gdzie go wpisać).
Po dwóch rozmowach na czacie z supportem nie otrzymałam oczywiście żadnych informacji, ani rozwiązania problemu. Kolejne mejle do [email protected]huifenglogistics.com nic nie dawały, bo nikt nie odpisał do dzisiaj.
Dopiero po napisaniu mejla do [email protected]efunsell.comdostałam odpowiedź i kod zwrotu niemal od razu. Po wysłaniu dostałam potwierdzenie. Gdyby ktoś potrzebował wzór wiadomości:

W tytule numer zamówienia

Hi,
I have a problem. I did not receive my returning code and I can't send back my order. Aliexpress gave me just the label AEPLxxxxxxxx and I can't do anything. I need another code to open the InPost box and should recieve it via SMS but I didn't. I tried contacting InPost support but they said that they can't do anything about that.


tutaj wkleiłam jeszcze screena etykiety

My phone number xxx xxx xxx
Best regards
,
XYZ
130 Komentarzy
Ja skorzystałem, bez przypału. Tylko dołącz tę etykietę, co Ci się wygeneruje, do paczki, bo w moim przypadku był to jakiś numer zwrotu chyba a nie śledzenia (śledzenia był numer inpost, przyszedł SMS z kodem zwrotu) przez co później obawiałem się, że nie ogarnął że to zwrot ode mnie i nie dostanę pieniędzy z powrotem, ale na szczęście wszystko poszło ok.
O kurna, gruba opcja. Nie słyszałem o tym. Dużo takich ofert ze zwrotem, czy tylko nieliczne?
Świetna sprawa, że nie musi być zamówienia do paczkomatu, bo te chyba jeszcze nie są tak popularne.
Edytowane przez: "SirNiedźwiedź" maj 17.
sylwekm13/05/2020 20:54

Ja skorzystałem, bez przypału. Tylko dołącz tę etykietę, co Ci się wygene …Ja skorzystałem, bez przypału. Tylko dołącz tę etykietę, co Ci się wygeneruje, do paczki, bo w moim przypadku był to jakiś numer zwrotu chyba a nie śledzenia (śledzenia był numer inpost, przyszedł SMS z kodem zwrotu) przez co później obawiałem się, że nie ogarnął że to zwrot ode mnie i nie dostanę pieniędzy z powrotem, ale na szczęście wszystko poszło ok.


Ile czekałeś na zwrot pieniędzy? InPost dostarczył moją paczkę zwrotną w poniedziałek. Dziś środa - ile to jeszcze może zająć? Dostanę jeszcze jakieś potwierdzenie mailowe albo na Ali?
Agiiii20/05/2020 12:41

Ile czekałeś na zwrot pieniędzy? InPost dostarczył moją paczkę zwrotną w po …Ile czekałeś na zwrot pieniędzy? InPost dostarczył moją paczkę zwrotną w poniedziałek. Dziś środa - ile to jeszcze może zająć? Dostanę jeszcze jakieś potwierdzenie mailowe albo na Ali?


Najpierw magazyn, do którego dotarła paczka zwrotna, musi potwierdzić jej przyjście (w moim przypadku zajęło im to ponad tydzień od otrzymania przez nich paczki), w otwartym sporze jest informacja czy potwierdzili już czy nie. Od potwierdzenia to 2-3 dni i pieniądze miałem z powrotem. Jeśli natomiast nie potwierdzą w ciągu bodajże 2 tygodnie to Ali wkracza do akcji, wyślesz im link do śledzenia, według którego paczka jest już w docelowym magazynie i powinni bez problemu oddać kasę (ale takiej sytuacji nie miałem).

Ja miałbym natomiast inne pytanie. Co w przypadku, gdy znowu chciałbym coś zwrócić, ale podałem zły numer telefonu przy zamówieniu.. a numer nadania paczki wysyłają tylko SMSem, macie jakiś pomysł?
Edytowane przez: "sylwekm" maj 20.
sylwekm20/05/2020 16:47

Najpierw magazyn, do którego dotarła paczka zwrotna, musi potwierdzić jej p …Najpierw magazyn, do którego dotarła paczka zwrotna, musi potwierdzić jej przyjście (w moim przypadku zajęło im to ponad tydzień od otrzymania przez nich paczki), w otwartym sporze jest informacja czy potwierdzili już czy nie. Od potwierdzenia to 2-3 dni i pieniądze miałem z powrotem. Jeśli natomiast nie potwierdzą w ciągu bodajże 2 tygodnie to Ali wkracza do akcji, wyślesz im link do śledzenia, według którego paczka jest już w docelowym magazynie i powinni bez problemu oddać kasę (ale takiej sytuacji nie miałem).Ja miałbym natomiast inne pytanie. Co w przypadku, gdy znowu chciałbym coś zwrócić, ale podałem zły numer telefonu przy zamówieniu.. a numer nadania paczki wysyłają tylko SMSem, macie jakiś pomysł?


Dzięki ogromne za info. Teraz wiem, że muszę uzbroić się w cierpliwość.
A co do błędnego numeru telefonu - ja bym spróbowała napisać maila pod adres: [email protected] Ten adres podany jest do kontaktu na liście przewozowym generowanym do paczkomatu.
Agiiii20/05/2020 19:31

Dzięki ogromne za info. Teraz wiem, że muszę uzbroić się w cierpliwość.A co …Dzięki ogromne za info. Teraz wiem, że muszę uzbroić się w cierpliwość.A co do błędnego numeru telefonu - ja bym spróbowała napisać maila pod adres: [email protected] Ten adres podany jest do kontaktu na liście przewozowym generowanym do paczkomatu.

Napisałem i na [email protected] Ci drudzy już odpisali, żeby niby kontaktować się z Aliexpress, ale w sumie z nimi to ciężko się skontaktować, bo mają słaby system obsługi klientów Natomiast z [email protected]efunsell.com jeszcze odpowiedzi nie dostałem.
sylwekm20/05/2020 20:20

Napisałem i na [email protected] Ci drudzy już odpisali, żeby niby ko …Napisałem i na [email protected] Ci drudzy już odpisali, żeby niby kontaktować się z Aliexpress, ale w sumie z nimi to ciężko się skontaktować, bo mają słaby system obsługi klientów Natomiast z [email protected] jeszcze odpowiedzi nie dostałem.


Czemu mówisz, że mają słaby system obsługi? Wystarczy pogadać chwilę z botem i powtarzać mu, że chcesz rozmawiać z człowiekiem, po chwili powinna pojawić się opcja połączenia z konsultantem.
W takich sprawach chyba nie powinno być problemu, o ile się dogadasz
SirNiedźwiedź22/05/2020 01:54

Czemu mówisz, że mają słaby system obsługi? Wystarczy pogadać chwilę z bote …Czemu mówisz, że mają słaby system obsługi? Wystarczy pogadać chwilę z botem i powtarzać mu, że chcesz rozmawiać z człowiekiem, po chwili powinna pojawić się opcja połączenia z konsultantem.W takich sprawach chyba nie powinno być problemu, o ile się dogadasz


I właśnie dlatego jest to słaby system jak już gadasz z niby człowiekiem, to i tak masz wrażenie, że gadasz z botem, bo w kółko powtarza to samo.. Poza tym ostatnio jakoś nie mogłem połączyć się z tym niby człowiekiem
Edytowane przez: "sylwekm" maj 22.
Śmiech na sali z tymi zwrotami... Zwróciłam towar zgodnie z instrukcją. InPost dostarczył paczkę do polskiego magazynu 18.05 a do chwili obecnej nie potwierdzili, że już ją mają. Aliexpress woła ode mnie numer trackingowy a nawet nie ma opcji żeby dodać wiadomość w sporze :/ Wysłałam link do śledzenia do Majfrenda i kontakt się urwał. Jeśli nie odzyskam swojej kasy to się zdenerwuję 😡
Agiiii26/05/2020 00:43

Śmiech na sali z tymi zwrotami... Zwróciłam towar zgodnie z instrukcją. InP …Śmiech na sali z tymi zwrotami... Zwróciłam towar zgodnie z instrukcją. InPost dostarczył paczkę do polskiego magazynu 18.05 a do chwili obecnej nie potwierdzili, że już ją mają. Aliexpress woła ode mnie numer trackingowy a nawet nie ma opcji żeby dodać wiadomość w sporze :/ Wysłałam link do śledzenia do Majfrenda i kontakt się urwał. Jeśli nie odzyskam swojej kasy to się zdenerwuję 😡


Miałem to samo, że co chwila Ali wołało o numer śledzenia, ale mimo wszystko się udało. Czekaj cierpliwie, jeśli magazyn nie potwierdzi, to Ali wkroczy do akcji, wyślesz im numer śledzenia i powinno być ok.
Edytowane przez: "sylwekm" maj 26.
sylwekm26/05/2020 07:39

Miałem to samo, że co chwila Ali wołało o numer śledzenia, ale mimo wszy …Miałem to samo, że co chwila Ali wołało o numer śledzenia, ale mimo wszystko się udało. Czekaj cierpliwie, jeśli magazyn nie potwierdzi, to Ali wkroczy do akcji, wyślesz im numer śledzenia i powinno być ok.


Ufff, wreszcie się udało Dziś skończył się czas na potwierdzenie otrzymania przez polski magazyn paczki - czego oczywiście nie uczynili. Ali zastopowało spór - po jakichś 3 godzinach otrzymałam potwierdzenie, że zwrot został zlecony do wykonania. A po kolejnych kilku godzinach kasa jest już na koncie 😁😁😁
Zostawiam tu ślad dla potomnych - być może innym się przydadzą jakieś informacje bo takie zwroty to jednak nowość na Ali.
Edytowane przez: "Agiiii" maj 27.
Jaki dokładnie numer należy umieścić na paczce?
sylwekm13/05/2020 20:54

Ja skorzystałem, bez przypału. Tylko dołącz tę etykietę, co Ci się wygene …Ja skorzystałem, bez przypału. Tylko dołącz tę etykietę, co Ci się wygeneruje, do paczki, bo w moim przypadku był to jakiś numer zwrotu chyba a nie śledzenia (śledzenia był numer inpost, przyszedł SMS z kodem zwrotu) przez co później obawiałem się, że nie ogarnął że to zwrot ode mnie i nie dostanę pieniędzy z powrotem, ale na szczęście wszystko poszło ok.


Jaki dokładnie numer należy umieścić na paczce?
PNEUMA4029/05/2020 20:32

Jaki dokładnie numer należy umieścić na paczce?


Nie wiem czy należy, ale dla świętego spokoju lepiej umieścić. Chodzi o ten, który wygeneruje się na AliExpress
Dostałam od Ali maila z prośbą o podanie numeru zwrotu paczki (tego długiego z smsa). Nie mam niestety możliwości dodania tego na stronie - nie ma gdzie tego wpisać. ktoś wie co w takiej sytuacji? Ali pisze, że jak nie podam do 2.06 to mi anulują wszystko i dostanę 0 zł zwrotu.
Dostałam od Ali maila z prośbą o podanie numeru zwrotu paczki (tego długiego z smsa). Nie mam niestety możliwości dodania tego na stronie - nie ma gdzie tego wpisać. ktoś wie co w takiej sytuacji? Ali pisze, że jak nie podam do 2.06 to mi anulują wszystko i dostanę 0 zł zwrotu.
Salome31/05/2020 19:47

Dostałam od Ali maila z prośbą o podanie numeru zwrotu paczki (tego dł …Dostałam od Ali maila z prośbą o podanie numeru zwrotu paczki (tego długiego z smsa). Nie mam niestety możliwości dodania tego na stronie - nie ma gdzie tego wpisać. ktoś wie co w takiej sytuacji? Ali pisze, że jak nie podam do 2.06 to mi anulują wszystko i dostanę 0 zł zwrotu.


Nic Ci nie anulują. Czytaj ze zrozumieniem. Jeśli magazyn w Polsce nie potwierdzi otrzymania paczki to włączy się eskalacja sporu i wkroczy Ali żeby wyjaśnić czy paczka faktycznie została wysłana. Ja tak miałam. Eskalacja sporu trwała kilka godzin po których zwrócili mi całą kasę.
@sylwekm@Agiiii@Salome jak długo czekaliście na sms z inpostu z numerem śledzenia paczki?
PNEUMA4001/06/2020 14:17

@sylwekm @Agiiii @Salome jak długo czekaliście na sms z inpostu z numerem ś …@sylwekm @Agiiii @Salome jak długo czekaliście na sms z inpostu z numerem śledzenia paczki?


Kilka minut
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst