AliExpress 11.11 i Chińczyk kombinator

Avatar Usunięty484744 6
lis 29. 2021
Kupiłem na AliExpress podczas 11.11 w dobrej okazji przedmiot za ok. 100 złotych z Chin (z wysyłką AliExpress Standard Shipping na paczkomat). Chińczyk nie wysyłał nic przez kilka dni, a w końcu napisał mi wiadomość na czacie Ali, żebym anulował zamówienie i otrzymał zwrot bo przedmiot nie jest już dłużej dostępny(lol) . Odpisałem mu, że przedmiotu bardzo potrzebuję, gdyż jest to prezent dla ojca, że mogę poczekać trochę dłużej jeśli potrzebuje, bo jak nie sprzedaje, jak właśnie kupiłem od niego(y) . Na co on powtórzył to samo, że nie, przedmiotu już nie ma dłużej w ofercie. Po czym jeszcze usunął aukcję z oferty sklepu. Poczekałem, aż sam anuluje, bo dlaczego to klient ma anulować, jak wina leży po stronie sprzedawcy, że ma w ofercie to czego uważa, że już nie sprzedaje (już miałem takie sytuacje, że jeśli tak naprawdę było to sklep anulował na Ali klientom zamówienia) - wiecie liczyłem, że może przestanie sobie robić żarty i wyśle jednak zamówienie(confused) skoro mi to właśnie sprzedał. Nie anulował go, tylko wprowadził tak z tydzień temu tracking (InPost Paczkomaty) - już byłem zadowolony, ale właśnie sprawdziłem po tygodniu, że wciąż brak informacji o tym trackingu. Mam więc wrażenie, że może być to fake tracking, bo normalnie cokolwiek by się już ruszyło po tygodniu - jakakolwiek informacja by była, albo wprowadził wygenerowany kod bez wysyłania. Jednak dla AliExpress jest widoczne jakby sprzedawca wysłał przedmiot bo wprowadził numer. No i co teraz mogę zrobić drodzy Pepperowicze?(confused) Zamartwia mnie to, że nie zobaczę ani przesyłki ani kasy, bo jak nawet robić spór jak dla AliExpress przedmiot aktualnie jest widoczny jako wysłany, żeby czekać?
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Dyskusje
6 Komentarzy
Prześlij Komentarz