Akcja Re!Generacja – konkurs dla miast i gra miejska dla mieszkańców Kielc!

gru 13. 2021
Tetra Pak ogłasza nową edycję akcji „Re!Generation” – konkursu dla miast i gry miejskiej dla mieszkańców!


Celem kampanii jest propagowanie kultury selektywnej zbiórki odpadów wśród ludności w Polsce i wyjaśnienie że zużyte opakowania to nie odpad ale cenny zasób który może zyskać drugie życie.

Tegoroczny projekt ma formę konkursu na największą ilość zebranych i poddanych recyklingowi kartonów po napojach! Naszymi partnerami są miasta i gminy które chcą podjąć wyzwanie zwiększenia recyklingu kartonów po napojach. Miasto z najwyższymi wynikami w zbieraniu i recyklingu otrzyma atrakcyjne nagrody dla swoich mieszkańców: plac zabaw z ekoinstalacją i/lub ścieżki edukacyjne. Miasta Partnerskie które podjęły się tego wyzwania będą również aktywnie uczestniczyć w promocji selektywnej zbiórki kartonów po napojach i innych opakowaniach z wykorzystaniem materiałów informacyjnych przygotowanych przez Tetra Pak (filmy książki online grafiki plakaty animacje). Konsumenci mają również możliwość wzięcia udziału w interaktywnej grze on-line aby dowiedzieć się więcej o recyklingu kartonów po napojach.

Więcej informacji na temat zapisów na stacjonarną grę miejską można znaleźć pod adresem: akcja-regeneracja.pl
Grę miejską w Kielcach można przejść do 15 grudnia.

„W Tetra Pak wierzymy że wszystkie opakowania powinny być przekazywane do recyklerów a nie na wysypisko. Działania wspierające rozbudowę infrastruktury związanej ze zbiórką i recyklingiem opakowań do płynnej żywności są dla firmy Tetra Pak ważną częścią strategii zrównoważonego rozwoju w Polsce i na świecie. Podniesienie poziomów recyklingu zależy w dużej mierze od skuteczności działającego systemu selektywnej zbiórki i sortowania a wiele regionów w Polsce dopiero jest na etapie budowania tego systemu. Wszyscy - zarówno biznes rząd i społeczeństwo powinni dołożyć wszelkich starań aby osiągnąć założone cele recyklingowe. A poprzez podnoszenie świadomości związanej z niskoemisyjną gospodarką o obiegu zamkniętym i zaangażowanie w działania edukacyjne w tym konkursy możemy motywować i zachęcać miasta do podnoszenia poziomu zbiórki i recyklingu kartonów po napojach - mówi Monika Sommer Market Sustainability Manager Poland & Baltics

Dotychczasowe działania najczęściej miały formę eko-pikników połączonych z konkursami lub pokazami edukacyjnymi. Odbywały się lokalnie m.in. w Krakowie Wrocławiu Białymstoku Kielcach Augustowie Poznaniu Warszawie. W ostatnich latach w dużej mierze dzięki edukacji zebrano dodatkowo ponad 3000 ton kartonów po napojach. Ważnym podkreślenia jest fakt że miasta biorące udział w projekcie gwarantują jego ciągłość stosując najlepsze praktyki i nadal sortując kartony.

Więcej informacji o projekcie i kampanii można znaleźć na stronie akcja-regeneracja.pl oraz w mediach społecznościowych.




476269-H5S6u.jpgO Tetra Pak



Tetra Pak jest światowym liderem w produkcji opakowań i urządzeń dla przemysłu spożywczego. W ścisłej współpracy z klientami i dostawcami firma oferuje bezpieczne innowacyjne i zrównoważone produkty które każdego dnia zaspokajają potrzeby setek milionów ludzi w ponad 160 krajach. Zatrudniająca ponad 25 000 pracowników na całym świecie firma wierzy w odpowiedzialne przywództwo w branży i zrównoważone podejście do biznesu. Zaangażowanie PROTECTS WHAT'S GOOD™ odzwierciedla jego wizję że żywność musi być bezpieczna i dostępna wszędzie.
Aktualizacje społecznościowe
Konkursy
Dyskusje
Prześlij Komentarz