lut 9. 2021
Witam, Od roku posiadam laptopa acer nitro 5 AN515-54-547W. Kilka tygodni temu lewy wentylator (chłodzenie cpu) zaczął hałasować. Dziś hałas jest znacznie głośniejszy i bardziej irytujący. Podejrzewam, że problem tkwi w uszkodzonym łożysku. 2 miesiące po zakupie do laptopa dołożyłem drugą kość RAM. Napisałem do działu pomocy technicznej z pytaniem czy otworzenie laptopa jest równoznaczne z utratą gwarancji, ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Nowe wentylatory można kupić za ok. 100zł na allegro lub 50zł na aliexpress, a wymiana wydaje się dość prosta. Laptop jest mi potrzebny na 22.02 więc trochę waham się z odesłaniem go do serwisu.
Przechodząc wreszcie do pytań:
Czy otwierając obudowę i instalując drugą kość RAM straciłem gwarancję?
Miał ktoś może do czynienia z serwisem acer'a i mógłby opisać jak wygląda procedura odsyłania laptopa i ile trwa serwis?
Czy warto odesłać laptopa do serwisu czy lepiej wykonać naprawę samemu - solidnie i bez pośpiechu przy okazji nie tracąc dostępu do laptopa w okresie ferii?
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
2 Komentarze
Prześlij Komentarz