maj 28. 2022
Cześć.
Moja rodzina składa się z czterech osób, z czego jedna z nich ma od kilku miesięcy konto na Shopee. W związku z tym, że spodobała mi się ta aplikacja to postanowiłem utworzyć swoje konto i wszystko przebiegało pomyślnie do momentu, gdy chciałem wykorzystać kupon "Na pierwszy zakup". Przy próbie opłacenia zamówienia otrzymuję komunikat o treści "(M02): Ups, wygląda na to, że ta promocja została już wykorzystana na innym koncie. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Regulaminem korzystania z kuponów.".
Na początku pomyślałem, że problem polega na korzystaniu z tego samego łącza internetowego (coś w rodzaju zabezpieczenia przed tworzeniem wielu kont), więc wyczyściłem dane aplikacji i powtórzyłem procedurę przy włączonych danych komórkowych, ale niestety nie doświadczyłem żadnych zmian. Próbowałem również ręcznie dodać dwa kupony na -15 zł przy zamówieniu o minimalnej kwocie 16 zł - ALERABAT15 oraz SHOPEE15APP, lecz również nie mogłem ich wykorzystać do finalizacji zamówienia.
Czy ktoś z Was doświadczył podobnej sytuacji i znalazł rozwiązanie tego problemu?
Moja rodzina składa się z czterech osób, z czego jedna z nich ma od kilku miesięcy konto na Shopee. W związku z tym, że spodobała mi się ta aplikacja to postanowiłem utworzyć swoje konto i wszystko przebiegało pomyślnie do momentu, gdy chciałem wykorzystać kupon "Na pierwszy zakup". Przy próbie opłacenia zamówienia otrzymuję komunikat o treści "(M02): Ups, wygląda na to, że ta promocja została już wykorzystana na innym koncie. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Regulaminem korzystania z kuponów.".
Na początku pomyślałem, że problem polega na korzystaniu z tego samego łącza internetowego (coś w rodzaju zabezpieczenia przed tworzeniem wielu kont), więc wyczyściłem dane aplikacji i powtórzyłem procedurę przy włączonych danych komórkowych, ale niestety nie doświadczyłem żadnych zmian. Próbowałem również ręcznie dodać dwa kupony na -15 zł przy zamówieniu o minimalnej kwocie 16 zł - ALERABAT15 oraz SHOPEE15APP, lecz również nie mogłem ich wykorzystać do finalizacji zamówienia.
Czy ktoś z Was doświadczył podobnej sytuacji i znalazł rozwiązanie tego problemu?
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Popularne
65 Komentarzy
sortowanie:+48 221 520 001 (Pon-Pt 8:00-17:00 , Sob-Nd 10:00-19:00)
Albo pisać poprzez formularz, ➡️➡️tutaj⬅️⬅️ podaje link, trzeba przewinąć na dół i wybrać "Formularz Kontaktowy" (Edytowano)
Dziękuję Ci za wskazówkę, skontaktowałem się z Shopee za pośrednictwem formularza kontaktowego i czekam na odpowiedź. Gdy ją otrzymam, poinformuję o dalszym przebiegu sytuacji.
Zafrapowało mnie to, iż shopee coś odwala i zrobiłem dla testu multi — nie przeszło, ale to jakby mogę zrozumieć, ale co dziwne nie przechodzi też sytuacja gdy: nowy użytkownik, świeży nr zarejestrowany dosłownie 20 min wcześniej, nowy telefon i nawet do mac i ip z routera nie można się dowalić, bo też świeżo założone (nowy operator) i nigdy nie było na nim robiona kontownia na multi. Stawiam, że polecieli po bandzie z blokadą do tego stopnia, że blokują ad hoc, może już się wypozycjonowani na rynku, chcą odsiać osoby pracujące w multi-kontowni może trzeba poczekać...trudno powiedzieć.
Nawet dla testu zrobiłem konto na ali (na świeżych jak wyżej opcjach) - przeszło jak strzałą a jeszcze kupon na 4 dolce wpadł, zero problemu i TO JEST DZIWNE biorąc pod uwagę shopee bo Ali ma o dużo lepsze systemy zabezpieczeń (jest na rynku od 12 lat).
Kurcze nie wiem czy doczytałeś, ale chodzi o to, że nowe osoby nie mogą skorzystać z kuponu z winy Shopee. Podczas, gdy oni nawet po otwarciu lodówki w domu krzyczą, że oferują kupon dla nowych 😁 Nowe w sensie, że faktycznie nowe... (Edytowano)
Trafne spostrzeżenie W aktualizacji #2 zostałem poproszony o zrzut ekranu doświadczonego błędu. Korespondencja ze wsparciem technicznym Shopee nabiera na ciekawości więc nie zamierzam się poddawać.
PS zabawa w custom rom też nie przejdzie! New sim też nie. (Edytowano)
Jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. Gdy tylko ją otrzymam, umieszczę aktualizację w sekcji komentarzy pod tym wątkiem.
22 837 55 59 poprawny telefon kontaktowy