Niestety, ta okazja wygasła 12 czerwca 2022.
252°
Opublikowano 13 maja 2022
Rower HARD TAIL KROSS BLACK EDITION 4 BLK/GRAPH/WH MSBEZ4XM003007
Stacjonarnie: Ogólnopolska ·
Opublikowane przez
Achipl
Dołączył w 2018
9
159
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Dostawa 0 zł do sklepów Martes.
Rower KROSS Black Edition 4 to rower nie tylko rower do agresywnej jazdy i ścigania. To rower, który dostosuje się do potrzeb. Dzięki odpowiedniej geometrii roweru, umożliwiającej przybranie zrelaksowanej pozycji. Pozwala to na odciążenie przedramion oraz lepszą obserwację tego, co dzieje się przed nami na drodze. Został wyposażony także w sprawdzone elementy napędu od japońskich firm Shimano oraz Suntour. KROSS Black 4 to wysokiej klasy napęd Shimano Deore oraz amortyzator SR Suntour, pozwalające na skuteczne i bezpieczne pokonywanie przeszkód. Do produkcji ramy zostało wykorzystane lekkie aluminium lite czyli ulepszony stop aluminium, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki zastosowaniu prostego prowadzenia linek, efektem jest elegancki i smykły wygląd ramy. Rower górski KROSS Black Edition 4 to także hydrauliczne hamulce tarczowe. Dzięki nim modulacja siły hamowania jest dużo łatwiejsza niż w przypadku klasycznych hamulców typu v-brake.
RAMA
Rama: Aluminium
Rozmiar ramy: 17”, 19”, 21”
Widelec: Sr Suntour XCM
KOŁA
Rozmiar koła: 29”
Opony: Schwalbe Smart Sam 27,5"/29"x2,1"
Obręcze: Kross
Przednia piasta: Guli GL-B43F
Tylna piasta: Guli GL-B43R
NAPĘD
Biegi: 20
Tylna przerzutka: Shimano Deore XT RD-T8000
Przednia przerzutka: Shimano Deore FD-M6025
Manetki: Shimano Deore SL-M6000
Korbowód: Shimano MT500 36x26T
Kaseta: Shimano Deore CS-HG50; 11-36T
HAMULCE
Hamulce: Shimano Disc hydr. BR-MT200/BL-MT200
Rower KROSS Black Edition 4 to rower nie tylko rower do agresywnej jazdy i ścigania. To rower, który dostosuje się do potrzeb. Dzięki odpowiedniej geometrii roweru, umożliwiającej przybranie zrelaksowanej pozycji. Pozwala to na odciążenie przedramion oraz lepszą obserwację tego, co dzieje się przed nami na drodze. Został wyposażony także w sprawdzone elementy napędu od japońskich firm Shimano oraz Suntour. KROSS Black 4 to wysokiej klasy napęd Shimano Deore oraz amortyzator SR Suntour, pozwalające na skuteczne i bezpieczne pokonywanie przeszkód. Do produkcji ramy zostało wykorzystane lekkie aluminium lite czyli ulepszony stop aluminium, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki zastosowaniu prostego prowadzenia linek, efektem jest elegancki i smykły wygląd ramy. Rower górski KROSS Black Edition 4 to także hydrauliczne hamulce tarczowe. Dzięki nim modulacja siły hamowania jest dużo łatwiejsza niż w przypadku klasycznych hamulców typu v-brake.
RAMA
Rama: Aluminium
Rozmiar ramy: 17”, 19”, 21”
Widelec: Sr Suntour XCM
KOŁA
Rozmiar koła: 29”
Opony: Schwalbe Smart Sam 27,5"/29"x2,1"
Obręcze: Kross
Przednia piasta: Guli GL-B43F
Tylna piasta: Guli GL-B43R
NAPĘD
Biegi: 20
Tylna przerzutka: Shimano Deore XT RD-T8000
Przednia przerzutka: Shimano Deore FD-M6025
Manetki: Shimano Deore SL-M6000
Korbowód: Shimano MT500 36x26T
Kaseta: Shimano Deore CS-HG50; 11-36T
HAMULCE
Hamulce: Shimano Disc hydr. BR-MT200/BL-MT200
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
36 Komentarzy
sortowanie:Powinien, do mazdy trzy z odkręconym kołem na luzie wchodzą 2. Do golfa słyszałem, że wszystko się zmieści.
To zapewne ten. Nie pozostaje nic innego jak wejść do budki telefonicznej i cofnąć się o dwa lata. Rok temu kupiłem za 2799. Nie mniej, biorąc pod uwagę inflacje, wydaje się dobrą ceną.
Nie, to nie ten sam. Nazwa modelu zgadza się, ale osprzęt był inny. Np napęd był 3x9, tu jest 2x10. I również inna grupa osprzętu
2 lata temu stal kosztowała 2-3tys tona ,dziś 12-14tys, ostatnio za blachę stali nierdzewnej polerowanej płaciłem 85zl kg . Aluminium podrożało 7-10 razy tyle. Jak tak dalej będą nas robić w ch... To pójdziemy z torbami do jaskini nietoperze jeść
chyba raczej na pewno nie.. wygląda spoko, choć nie wiem jak ten amorek się będzie sprawował.. z dwa lata temu to z 2,5k musiał kosztować Jak dalej ten mędrek będzie się finansami zajmował, to w przyszłym roku za 4k będzie okazją.. (Edytowano)
No ta Indiana wydaje się sensowniejsza od Krossa. Lepiej zbalansowany osprzęt - praktycznie pełne deore, w tym piasty i hamulce. W krossie niby przerzutka XT ale to co robi różnicę czyli manetki to już zwykłe deore - typowy zabieg pod publiczkę. Obie przerzutki mają sprzęgło i obie mają ograniczenie kasety do 36t - póki nie atakujesz górek gdzie podrywa przednie koło to wystarczy. O amortyzatorach ciężko (hehe) się wypowiedzieć, oba to typowe OEMowe uginacze ale Rockshox bardziej napawa optymizmem. Obręcze no-name tu i tu - ciekawe jak z ich szerokością. W Krossie czepiłbym się też ramy - to bezsensowne wygięcie górnej rury tylko podnosi przekrok a nie oferuje nic w zamian, ale może komuś się podoba.
Taki z niego mtb... poza tym jak ktoś chce mtb, to kupi coś droższego, na ciekawszej ramie i z lepszym osprzętem. Ludzie są przyzwyczajeni do "góralów", a jeżdżą ścieżkami asfaltowymi, ale "góral" musi być a w tym przypadku to tylko jego opony mogą świadczyć o jego mtb, bo na pewno nie amorek
Może o czymś nie wiem, więc proszę, napisz mi jaka jest przyczyna inflacji w Polsce?
W jakim sensie nie znam się na rowerach?
(Edytowano)
Póki co zwymiarowalem i dotoczyłem nakładkę na szybkozlaczkę i jest lepiej.
Problem jakoś od 2017r bo znalazłem na forum wpis i ludzie robili podkładki z puszek po piwie... (Edytowano)
Nie przesadzaj ,robię na takim sprzęcie ponad 10k km rocznie i nie narzekam.
Jak uda Ci się załatwić ceny stali, aluminium,ropy itd sprzed dwóch lat to mógłby dalej tyle kosztować
mediaexpert.pl/row…r21
"Ten mędrek" widocznie jest tak potężny, że ma wpływ na globalną gospodarkę
Tu przepaść sprzętowa za tą samą kasę decathlon.pl/p/r…795 (Edytowano)