Revolut jest rosyjską firmą rozważ wycofanie środków

33
lut 25. 2022
Drodzy pepperowicze, wielu z nas wie jak oszczędzać i z revoluta korzystało. Niemniej czasem warto zagłosować portfelem, pomyśl czy nie warto wycofać swoich środków i dać sygnał rosyjskiemu biznesowi.
Aktualizacje społecznościowe
Różne

33 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Argunick
    Argunick Autor
    Ewa_Augustyniak25/02/2022 22:38

    Już nie Wielka Brytania, ale przenieśli działalność na Litwę "Revolut Bank …Już nie Wielka Brytania, ale przenieśli działalność na Litwę "Revolut Bank UAB to założony na Litwie bank specjalistyczny. Adres siedziby: Konstitucijos ave. 21B, Wilno, 08130, Litwa, numer wpisu do rejestru 304580906, kod FI 70700. Revolut Bank UAB posiada licencję Europejskiego Banku Centralnego i podlega nadzorowi Banku Litwy"Czyżby I to się zmieniło?


    en.m.wikipedia.org/wik…lut

    Nikolay Storonsky is the co-founder and CEO of Revolut. He is a British-Russian entrepreneur.[29][30][31][32][33] He studied for a master's degree in physics at Moscow Institute of Physics and Technology, and during this time became a state champion swimmer.[34] He completed a separate masters in economics at New Economic School in Moscow.[34] Prior to founding Revolut, Storonsky was a trader at Credit Suisse and Lehman Brothers.[35]

    His father Nikolay Mironovich Storonsky[36] is Deputy General Director of Science for Gazprom Promgaz since 2017, and First Deputy General Director for Science Gazprom Promgaz OAO.[37]

    Revolut was founded on 1 July 2015[1] by Nikolay Storonsky from Russia and Vlad Yatsenko from Ukraine.[15] The company was originally based in Level39, a financial technology incubator in Canary Wharf, London.[16]

    On 26 April 2018, Revolut announced that it had raised a further $250 million in a funding round led by Hong Kong-based DST Global, reaching a total valuation of $1.8 billion and thus becoming a unicorn.[17] DST Global was founded by Yuri Milner, who has been backed by the Kremlin in his previous investments.[18]

    Jeżeli takie powiązania z Kremlem i Gazpromem nie potwierdzają, rosyjskosci revoluta, to już nie wiem co.
  2. Awatar użytkownika Argunick
    Argunick Autor
    stonkaziemniaczana25/02/2022 22:18

    Mam nadzieje, ze nie wychodzisz ze swojego Forda ubrany w Hugo Bossa, w …Mam nadzieje, ze nie wychodzisz ze swojego Forda ubrany w Hugo Bossa, w ręku trzymając CocaColę.Szczytna inicjatywa, ale co z tego? Ile to firm dorabia sie na brudnych interesach. Zabronisz?


    Niczego nie zabraniam, niczego nie każę. W tytule napisałem "rozważ". Co do wymienionych marek, nie korzystam, nie stać mnie jestem pepperowiczem
  3. Awatar użytkownika stonkaziemniaczana
    stonkaziemniaczana
    Mam nadzieje, ze nie wychodzisz ze swojego Forda ubrany w Hugo Bossa, w ręku trzymając CocaColę.
    Szczytna inicjatywa, ale co z tego? Ile to firm dorabia sie na brudnych interesach. Zabronisz?
  4. Awatar użytkownika Argunick
    Argunick Autor
    eter25/02/2022 22:30

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Revolut


    Zobacz sobie strukturę wlascicielską, a nie kraj zarejestrowania firmy
  5. Awatar użytkownika Ewa_Augustyniak
    Ewa_Augustyniak
    Już nie Wielka Brytania, ale przenieśli działalność na Litwę "Revolut Bank UAB to założony na Litwie bank specjalistyczny. Adres siedziby: Konstitucijos ave. 21B, Wilno, 08130, Litwa, numer wpisu do rejestru 304580906, kod FI 70700. Revolut Bank UAB posiada licencję Europejskiego Banku Centralnego i podlega nadzorowi Banku Litwy"
    Czyżby I to się zmieniło?
  6. Awatar użytkownika Rev
    Rev
    Revolut was founded on 1 July 2015 by Nikolay Storonsky from Russia and Vlad Yatsenko from Ukraine.


  7. Awatar użytkownika artura2
    artura2
    Argunick26/02/2022 19:32

    Serio? zalozyciel i CEO Revoluta jest synem prezesa Gazpromu. Wsparcie …Serio? zalozyciel i CEO Revoluta jest synem prezesa Gazpromu. Wsparcie finansowe przez DST Global, założone przez Yuriego Borisovicha Milnera, którego poprzednie inwestycje były wspierane przez Kreml.


    Czyli jak wyjadę np do USA i założę firmę, to firma polską czy amerykańska ??
    Ps. Kiedy zrozumieją w końcu niektórzy że życie nie jest czarno białe ?? (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika rump7
    rump7
    Właśnie sprawdzam Revolut ale na pewno nie jest to rosyjska firma. Przywoływany wcześniej fundusz rosyjski ma 2.7 proc akcji. Revolut ma ponad 40 dużych inwestorów między innymi amerykański bank JPMorgan Chase Global . Współzałożycielem firmy jest Ukrainiec z polskimi korzeniami urodzony na Ukrainie ale także wiele lat pracujący w Krakowie, mówiący biegle w naszym języku. Revolut jednoznacznie potępił inwazję i angażuje się w pomoc Ukrainie. Oczywiście to PR ale biorąc pod uwagę pochodzenie jednego z założycieli może nie tylko. Ojciec drugiego załozyciela ( tego rosyjskiego) nie jest prezesem tylko vice jakiejś spółki zależnej od Gazprom. Dzieciak po ukończeniu w Rosji studiów technicznych i ekonomicznych wyjechał do Anglii gdzie pracował w tamtejszych bankach i wreszcie utworzył Revolut. Nie jest to więc żadna rosyjska firma a akcjonariat jest międzynarodowy. Na razie tylko 2.7 procent można powiązać z rosyjsko żydowskim oligarchą.
  9. Awatar użytkownika rump7
    rump7
    Argunick25/02/2022 22:45

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Revolut Nikolay Storonsky is the …https://en.m.wikipedia.org/wiki/Revolut Nikolay Storonsky is the co-founder and CEO of Revolut. He is a British-Russian entrepreneur.[29][30][31][32][33] He studied for a master's degree in physics at Moscow Institute of Physics and Technology, and during this time became a state champion swimmer.[34] He completed a separate masters in economics at New Economic School in Moscow.[34] Prior to founding Revolut, Storonsky was a trader at Credit Suisse and Lehman Brothers.[35]His father Nikolay Mironovich Storonsky[36] is Deputy General Director of Science for Gazprom Promgaz since 2017, and First Deputy General Director for Science Gazprom Promgaz OAO.[37]Revolut was founded on 1 July 2015[1] by Nikolay Storonsky from Russia and Vlad Yatsenko from Ukraine.[15] The company was originally based in Level39, a financial technology incubator in Canary Wharf, London.[16]On 26 April 2018, Revolut announced that it had raised a further $250 million in a funding round led by Hong Kong-based DST Global, reaching a total valuation of $1.8 billion and thus becoming a unicorn.[17] DST Global was founded by Yuri Milner, who has been backed by the Kremlin in his previous investments.[18]Jeżeli takie powiązania z Kremlem i Gazpromem nie potwierdzają, rosyjskosci revoluta, to już nie wiem co.


    250 mln od putinowskiego rosyjsko izraelskiego oligarchy ? To ja przebiję 800 mln pieniędzy od międzynarodowego funduszu, którego właścicielem jest amerykański JP Morgan.
  10. Awatar użytkownika Argunick
    Argunick Autor
    artura226/02/2022 16:01

    Moim zdaniem nie potwierdzają, dodatkowo to fintech Brytyjski, gdzie …Moim zdaniem nie potwierdzają, dodatkowo to fintech Brytyjski, gdzie odział Litewski obsługuje Polskę.


    Serio?
    zalozyciel i CEO Revoluta jest synem prezesa Gazpromu. Wsparcie finansowe przez DST Global, założone przez Yuriego Borisovicha Milnera, którego poprzednie inwestycje były wspierane przez Kreml.
  11. Awatar użytkownika raffaello
    raffaello
    artura227/02/2022 21:00

    Tak, tu też nie wiem i tu sedno, i niewiadoma jedyna , bojkot …Tak, tu też nie wiem i tu sedno, i niewiadoma jedyna , bojkot bo kolega z piaskownicy powiedział to trochę ....lipa


    Z tatusiem w zarządzie Gazpromu, wsród oligarchów z dworu Putina... Idealne wzorce do prowadzenia biznesu
  12. Awatar użytkownika raffaello
    raffaello
    artura228/02/2022 09:23

    Ad1) cieszę się twoim optymizmem ?Ad2) jak komuś coś zar …Ad1) cieszę się twoim optymizmem ?Ad2) jak komuś coś zarzucasz, to dobrze mieć coś na poparcie, chyba że .... Zwyczajnie nie będę wchodził w polemikę bo szkoda czasu na ...


    Nie mam pojęcia, czy masz konto w revolucie i czy masz tam jakiekolwiek środki. Nie interesuje mnie to. Natomiast w bardzo zażarty sposób usiłujesz dowieść, że korzystanie z revoluta w obecnej sytuacji to nic złego. Mógłbym napisać, że interesujące jest dlaczego. Ale nie napiszę. Nie interesuje mnie to. Twój wybór. Zarzucasz mi bycie młodym (i najprawdopodobniej w domyśle również g...o wiedzącym o życiu człowiekiem), ale to Ty zdajesz się nie mieć pojęcia o tym, jak działają przepływy gotówki w biznesie, do kogo trafiają pieniądze przyniesione do firmy przez klientów. Zorientuj się, jak działa wielki biznes w Rosji (zresztą nie tylko w Rosji).

    Dla mnie w obecnej sytuacji, i mam nadzieję również dla wielu tysięcy ludzi nie tylko w PL ale i na świecie moralnie nieakceptowalne jest jakiekolwiek korzystanie z dóbr, z których przychód w jakiejkolwiek formie trafia w ręce Rosjan. W obecnej sytuacji niezależnie od tego, czy są to dobrzy Rosjanie, czy źli. Sorry. Wkurzeni oligarchowie, naród i wojsko to jedyne, co w moim mniemaniu może odciągnąć Putina od jego chorych wizji zawładnięcia kawałem świata zewnętrznego.

    Sądząc po awatarze mieszkasz niedaleko granicy (albo przynajmniej masz tam rodzinę). Tym bardziej powinieneś obawiać się 'zabłąkanej przez pomyłkę rakiety' wystrzelonej z terytorium jakże 'przyjaznych' nam państw, jakimi jest Rosja i Białoruś... Do mnie mają kilkaset kilometrów dalej... Jeśli ich rakiety spadną tutaj, koło mnie, to będzie to taki sam bezpodstawny atak, jak na Ukrainę. U Ciebie mogą się tłumaczyć zwykła pomyłką podczas 'operacji humanitarnej' czy jak to zechcą nazwać ich kłamliwe media, jak w przypadku zestrzelenia malezyjskiego samolotu pasażerskiego kilka lat wcześniej...
  13. Awatar użytkownika Roswell
    Roswell
    To ja na przekór polecam założyć konto z polecenia żeby jeszcze od nich wyciągnąć pieniądze
  14. Awatar użytkownika raffaello
    raffaello
    artura227/02/2022 09:17

    Czyli jak wyjadę np do USA i założę firmę, to firma polską czy amerykańska …Czyli jak wyjadę np do USA i założę firmę, to firma polską czy amerykańska ?? Ps. Kiedy zrozumieją w końcu niektórzy że życie nie jest czarno białe ??


    Jeśli jesteś dobrym człowiekiem, to firma będzie założona przez dobrego człowieka. Jeśli finansujesz ekstremistów, to firma będzie założona przez człowieka, który finansował ekstremistów. Kiedy zrozumiesz o co chodzi?
  15. Awatar użytkownika artura2
    artura2
    raffaello27/02/2022 14:45

    Jeśli jesteś dobrym człowiekiem, to firma będzie założona przez dobrego czł …Jeśli jesteś dobrym człowiekiem, to firma będzie założona przez dobrego człowieka. Jeśli finansujesz ekstremistów, to firma będzie założona przez człowieka, który finansował ekstremistów. Kiedy zrozumiesz o co chodzi?


    Zrozumcie...ja nie popieram obecnej rzeczywistości...mówię jedynie że nie generalizował bym, niestety nie żyjemy w bajkowej bańce i niektórzy jeszcze tu nie dorośli do pewnych oczywistości, co widać właśnie tu doskonale.
  16. Awatar użytkownika moderato_zy-do-zmiany
    moderato_zy-do-zmiany
    @Argunick Idąc tokiem Twojego rozumowania, należałoby również bojkotować wszystkie produkty w których udziały ma firma Blackwater, czyli jakieś 90% wszystkiego. Popieram inicjatywę, ale jest to kompletnie nierealne.
  17. Awatar użytkownika raffaello
    raffaello
    artura228/02/2022 07:47

    Z wypowiedzi widać że młody człek jesteś, formularz rezygnacji chyba jest d …Z wypowiedzi widać że młody człek jesteś, formularz rezygnacji chyba jest dostępny, zresztą nie problem będzie go znaleźć.


    Głowę sobie dam uciąć, że jestem starszy od Ciebie. Zresztą wiek nie ma tu nic do rzeczy, ale skoro go wyciągasz, to się odnoszę. Ja sprawę załatwiłem, a Ty jak widać nie masz problemu z finansowaniem zbrodniarza wojennego. Ale to sprawa Twoja i Twojego sumienia.
  18. Awatar użytkownika Othername
    Othername
    Tylko co jako darmowa alternatywa?
  19. Awatar użytkownika eter
    eter
    Argunick25/02/2022 22:36

    Zobacz sobie strukturę wlascicielską, a nie kraj zarejestrowania firmy


    Tu nie o kraj zarejestrowania chodzi bo "rejestratorzy" sobie na 99% poradzą z takim embargiem - problem w tym jak "oficjalnie wygląda struktura właścicielska" a tym kto faktycznie "pociąga za sznurki" - to nie 19/20 wiek że łatwo idzie wyśledzić "who is who" bo to co w oficjalnych "papierach" znajdziesz nie koniecznie musi się zgadzać z rzeczywistością (i nie koniecznie chodzi o spółki z Rosji/Azji/Afryki nie wspominając o rozmaitych rajach podatkowych).
Awatar użytkownika