Niestety, ta okazja wygasła 7 listopada 2021.
6190°
Opublikowano 17 września 2021

Bon o wartości 15 złotych na zakupy w sklepach sieci Biedronka - za szkolenie online.

Opublikowane przez
ntr
Dołączył w 2015
75
1 354

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Już w najbliższy poniedziałek Biedronka zorganizuje specjalne szkolenie on-line dla klientów - poinformowała sieć w komunikacie prasowym. W zamian za udział w kursie klienci będą mieli możliwość otrzymania bonów o wartości 15 złotych na zakupy w sklepach sieci.

Szkolenia odbędą się pod adresem www: szkolenie.biedronka.pl/

"Szkolenie zostanie uruchomione łącznie w czterech turach, rozpoczynających się kolejno: 20 września 2021 r., 28 września 2021 r., 5 października 2021 r. oraz 12 października 2021 r."

Informacja ze strony:

tvn24.pl/biz…381
Biedronka Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika blaker
W dniu 20.09.2021 r. na stronie okazji będzie dostępny QUIZ. Aby wziąć w nim udział wystarczy wejść na stronę: szkolenie.biedronka.pl, zapoznać się z materiałami szkoleniowymi, ukończyć quiz składający się z 10 pytań i podać numer telefonu. Biedronka ma do rozdania 500 tysięcy bonów, w czterech turach szkolenia. Oznacza to, że w każdej z tur pierwsze 125 tysięcy uczestników, które ukończy szkolenie otrzyma na podany numer telefonu bon w ciągu kolejnych 7 dni

Okazja jest wynikiem kary nałożonej na biedronkę przez UOKiK.
Bon można wykorzystać w biedronce przez 3 miesiące od jego otrzymania.
Szkolenie/quiz zostanie uruchomione łącznie w czterech turach, rozpoczynających się kolejno: 20 września 2021 r., 28 września 2021 r., 5 października 2021 r. oraz 12 października 2021 r.
Awatar użytkownika Vivien
W Czasie Trwania Szkolenia każdy Uczestnik może otrzymać tylko jeden bon rabatowy.
Dla jednego numeru telefonu bon rabatowy może być przyznany tylko raz.

Odpowiedzi są bez znaczenia, ale dla ambitnych: A A C C B C B A A C
Awatar użytkownika Majk87
Od 30.09 została ZABLOKOWANA możliwość wykorzystania bonu w kasie samoobsługowej.
Bon można zrealizować tylko w standardowej kasie podając go kasjerce (dyktując lub podać wydrukowany kod kreskowy)


Pytania i domysły które się często pojawiają:

  • Bony nie maja minimalnej kwoty zakupu, więc możesz coś kupić za 3zł i opłacić to bonem (ale wtedy przepadnie 12zł) a jak przekroczysz 15zł to dopłacasz.
  • Bony nie przychodzą od razu tylko do 7 dni.
  • Nie trzeba mieć karty Moja Biedronka, żeby wykorzystać bon.
  • W całej akcji można użyć tylko jednego numeru do otrzymania jednego bonu (jak masz więcej numerów to możesz zdobyć więcej bonów).
  • Bon jest ważny 3 miesiące od daty jego otrzymania.
  • Bony można łączyć, czyli uzyskać większą zniżkę na jednym paragonie (od 7.10)
  • Bon/Kod można wygenerować sobie jako kody kreskowe według instrukcji tutaj: pepper.pl/com…289
  • Bon działa także na alko i fajki.
  • Bon działa na doładowania telefonów na kartę, lecz trzeba do doładowaniu dobrać np. baton, gumy. Samo doładowanie nie wejdzie z bonem.

Nie dostałeś bonu po 7 dniach?
Biedronka zaleca napisanie reklamacji na adres: bok@biedronka.pl
W treści opisz sprawę i podaj nr telefonu na który nie dotarł bon (jeden nr telefonu na jednego maila)
Awatar użytkownika Jan.Kowalski338
Czy kody jeszcze są? (kom / @nerko )
trinket.io/pyt…cd9

Jak pominąć szkolenie? Nowy sposób: (kom / @xmikes )

(kom / @pjetrucha )
[Po zaakceptowaniu zgód i/lub kliknięciu przycisku start] otwierasz DevTools (Ctrl+Shift+I lub F12), w zakładce Console wpisujesz po znaku ">"
$('#slide-label').text('slide: Results Slide')
i czekasz kilka sekund. Oczywiście po rozpoczęciu szkolenia to robisz.
Jak się biały ekran pokazuje to SHIFT+F5 [lub Ctrl+Shift+R] i powtarzasz.


Jak wygenerować kod do wydrukowania? (kom / @margaw25 )
barcode-generator.de/V2/…jsp
Wybieramy kod EAN13
Wklepujemy wszystkie kody.
Zmieniamy dystans na 0.20 oraz dpi na 400
Klikamy "tworzenie kodu kreskowego"
Zapisujemy, drukujemy, wycinamy i do kasy.
Kasujemy jak towar


Informacje (w miarę potwierdzone) po przeczytaniu komentarzy (stan na godz. 5:21 24.09):
- kod przychodzi jako 13 cyfr z czego pierwsze 6 jest stałych
- kod można wbić na kasie samoobsługowej (po zeskanowaniu produktów należy wpisać w pole "Wyszukaj po nazwie lub wprowadź kod" 13 cyfr na klawiaturce)
- nie można łączyć kodów zarówno na kasie SAMOOBSŁUGOWEJ jak i stacjonarnej (potwierdził @idawall )
- wprowadzony błędny kod na kasie samoobsługowej blokuje kasę i kasjer(ka) musi ją odblokować
- kod można wykorzystać na alkohol (potwierdził @Dupadupaw_ ) i papierosy (potwierdził @ŁukaszPerendyk )
- kod można wygenerować generatorem EAN13 i wydrukować lub skorzystać z aplikacji na smartfona np. Google Pay
- wprowadzony drugi kod na kasie samoobsługowej go wykorzystuje, ale nie rabatuje podwójnie, podobno gdy wycofa się drugi kod można nim jeszcze zapłacić (nie potwierdzone)
- zakupy poniżej 15zł na kasie samoobsługowej potrzebują kasjera, aby potwierdził, więc najlepiej kupować od 15,01zł. Zakupy za mniej niż 15,01zł mogą zablokować kasę, a kod jest tracony bezpowrotnie (tak podaje @przemek.smieszny )
- nie trzeba mieć karty Moja Biedronka zarejestrowanej na numer telefonu na który odbieramy kod
- do wtorku godz. 15 pula nie była wykorzystana

Pytania / kwestie dotychczas nie rozwiązane:
- czy ktoś otrzymał więcej niż jeden kod na jeden numer telefonu? ( jak na razie nie otrzymali: @przemek.smieszny@grsmagik )

- Czy kody z pominiętego szkolenia podochodziły i czy czas "spędzony" na szkoleniu przed pominięciem się liczy? (brak masowych potwierdzeń, potwierdziły jak na razie 3 osoby ( @Oktawek@marcin6822@cebulamaster174 )
Awatar użytkownika marcel482
Całe szkolenie wraz z rozwiązanym quizem w formacie pdf:
megawrzuta.pl/dow…tml

12795 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika xmikes
    Nowy hack jeżeli ktoś uważa że on może działać po stronie serwerowej:

    1. Zapisujecie plik main.min.js do Overrides.
    2. Poprawcie format kodu tą opcją:
    7889666-fbDDZ.jpg3. Zmieńcie tę liczbę w hex:
    7889666-8D1Xu.jpgNa liczbę 2:
    7889666-4TqQW.jpg4. Zapisz (ctrl+s), odśwież stronę szkolenia, ale nie zamykaj DevTools.
    5. Przechodzisz normalnie szkolenie, ale już na pierwszym slajdzie automatycznie dostaniesz panel wpisywania numeru telefonu (po 5 sekundach). (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika wiciugtw
    Podsumowanie dla nowych czytelników:
    -kody rabatowe działają bez kwoty minimalnej, możesz zrobić zakupy za 14zł, podajesz kod rabatowy i nic nie płacisz
    -jeżeli kasjerka mówi że kwota musi być wyższa chociaż o 1zł to kłamie. Głównie chodzi o to że jak zrobisz zakupy za 0zł to jest wtedy problem z otwarciem kasy, a jeżeli zdecydowałeś się wziąć naklejki, to kasjerka musi otworzyć kase, musi wezwać kiero żeby odblokował kase swoją kartą, robi się kolejka. Jak nie bierzesz naklejek to cię to nie obchodzi, nie musi otwierać kasy.
    -można łączyć kody rabatowe, na jednym paragonie wchodzi nawet kilkadziesiąt kuponów
    -można kupić doładowanie do telefonu za bony ale trzeba też dobrać coś innego np batonika
    -można wyczytać z wątku, że w krakowie i warszawie są problemy z realizowaniem bonów, kasjerzy nie chcą przyjmować więcej niż 1 bonu na zakupy lub chcą żeby pokazać sms z kodem. Możecie dodać swój drugi numer telefonu zapisać jako Biedronka i wysłać sobie kilka smsów z kodem, a następnie pokazać w kasie. Jest napisane biedronka? Jest!
    -nie przyszedł sms z kodem mimo wypełnionego szkolenia? wyślij reklamacje na bok@biedronka.pl
    -nie dajcie się nabierać na aplikacje 2nr
    -polecane startery to orange(ekstra numer lub zmiana numeru= z jednego starteru masz dwa numery) lub play (możesz rejestrować sam w domu)
    -kupony nie wchodzą na kasy samoobsługowe
    -za kupony można kupić alkohol - jak kasjerki mówią, że nie można, to niech pokażą na to papier, bo w regulaminie nie ma takiej informacji
    -sprzętu kupionego za bony nie można zwracać, można tylko reklamować jeżeli coś jest zepsute, zwrócić nie można, jest to podobna akcja jak przy ekspresie delta q co dawali vouchery.

    jeżeli coś jest nieaktualne to proszę o info
  3. Awatar użytkownika BasiaiPiotrek_
    Sknerus_McKwacz28/03/2022 13:53

    Cześć wszystkim, mam do Was ogromną prośbę Czy znajdzie się jakaś osoba, …Cześć wszystkim, mam do Was ogromną prośbę Czy znajdzie się jakaś osoba, która jest w posiadaniu tego szkolenia i mogłaby mi udostępnić lub przesłać w wiadomości prywatnej slajdy z tego szkolenia. Niestety na stronie biedronki szkolenie już nie działa, a po przeszukaniu internetu nic nie znalazłem. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc


    Info od (najlepiej ocenione komentarze):

    Całe szkolenie wraz z rozwiązanym quizem w formacie pdf:
    megawrzuta.pl/dow…tml
  4. Awatar użytkownika El-bastionito
    Mariqa27/10/2021 22:52

    Oczywiście zachęcam gorąco do wykonywania krótkiego video z procesu ost …Oczywiście zachęcam gorąco do wykonywania krótkiego video z procesu ostatniego punktu, gdzie wpisywany jest numeru w formularz i potwierdzeniu, że wysłany kod zostanie w ciągu 7 dni. Następnie czekam 7 dni bo kod nie dochodzi, składam reklamacje, czekam na odpowiedź z BOK, że taki numer nie figuruje w bazie i wysyłam całość tj. złożoną reklamację do Biedronki, odpowiedzi BOK o braku numeru w bazie wraz linkiem do materiału video w którym jednak potwierdzony numer jest wysyłany do ich bazy do UKOiK z informacją oczywiście, że pomimo nałożonej kary nadal trwa recydywa


    Ja wczoraj dostałem odpowiedź z UOKiK, z prośbą o podesłanie maili z korespondencja z BOK. Zaznaczyli że nie będą interweniować stricte w sprawie moich bonów ale działają w celu ochrony interesów zbiorczo konsumentów i dziękują za zgłoszenie. Taki kamyczek ku poprawie
  5. Awatar użytkownika marines27
    Córkamłynarza02/10/2021 13:14

    Wysyłając na ten numer SMS dostaje " Xtra Numer A: Aktywacja jest n …Wysyłając na ten numer SMS dostaje " Xtra Numer A: Aktywacja jest niemozliwa, bo masz wlaczona blokade prenumerat lub innych uslug premium. Aby usunac blokade, wyslij STOP na 8005". Wysyłam tego SMS Stop i dostaje " Usluga jest juz wylaczona. Aby ja wlaczyc wyslij SMS o tresci: START" potem znowu wysyłam start na 19872 i przychodzi SMS " Wystapil blad podczas realizacji zadania. Prosimy o kontakt z BOK" i drugi SMS ".Xtra Numer: Wystapily problemy z uruchomieniem uslugi, sprobuj pozniej. Wiecej informacji znajdziesz na www.Xtra.play.pl." linku nie da rady otworzyć. Co robię źle?


    Już była o tym mowa.
    Wklep kody :
    *111*28*1#
    *111*18*1#
    Gdy otrzymasz potwierdzenia dokonania zmian, dopiero wtedy wyślij SMS aby włączyć XTRA.
    Nieraz długo się czeka na przydzielenie numeru, wiadomo PLAY xd
  6. Awatar użytkownika Usunięty488424
    Kilka dni temu jedna z pracownic mi powiedziała, że jak nie dam jej telefonu to nie wbije mi kodów. Zgłosiłem oczywiście skargę i dzisiaj będąc w tej Biedronce, ta pracownica miała do mnie ból tyłka, że ja kombinuje i jeszcze śmiałem na nią zgłosić skargę

    I co najlepsze w kasie inna pracownica, też mi powiedziała że jak nie dam smsa to nie wbije. Ale dzisiaj byłem na to przygotowany i smsy miałem w starej Nokii, żeby nie widziała wszystkich na raz. I tak siedziała i spisywała z malutkiego ekraniku 34 kody myląc się kilka razy

    Właśnie wysłałem kolejną skargę i będę wysyłał kolejne dopóki się nie nauczą regulaminu.
  7. Awatar użytkownika marcel482
    Jeśli ktoś chciałby wykorzystać biedronkowe szkolenie do przeprowadzenia czegoś podobnego we własnej firmie albo jeśli ktoś chce mieć sciągawkę praw, w razie gdyby Cykl Życia Peppera znowu zatoczył koło i jakiś sklep robiłby machlojki
    podczas mega cebulowej wyprzedaży, to podrzucam plik pdf ze szkoleniem
    megawrzuta.pl/dow…tml
  8. Awatar użytkownika Zerownia
    aaaa11/11/2021 13:25

    Mozna, ale jesli pracownik sam nie potrafi uzyc swojej karty zeby …Mozna, ale jesli pracownik sam nie potrafi uzyc swojej karty zeby odblokowac kase wtedy wzywa kierownika.


    Kasjer wbija 00 i zatwierdza "gotówka" i ponownie musi zatwierdzić "TAK" przy kwocie poniżej 15 zł. Po tych czynnościach drukuje się paragon/bony lub gratisy i magiczna kasa się otwiera.
  9. Awatar użytkownika Jan.Kowalski338
    Ehh, musiałem poświęcić kolejne 3h, żeby przeczytać komentarze . To już będzie w sumie 6h spędzone na czytaniu komentarzy.
    Szkolenie wypełniałem (legalnie) 21.09 ok. godz 3:00, dostałem SMS z kodem o 13:01 23.09 sieć Orange, brak zarejestrowanej karty MB

    Informacje (w miarę potwierdzone) po przeczytaniu komentarzy (stan na godz. 5:21 24.09):
    - kod przychodzi jako 13 cyfr z czego pierwsze 6 jest stałych
    - kod można wbić na kasie samoobsługowej (po zeskanowaniu produktów należy wpisać w pole "Wyszukaj po nazwie lub wprowadź kod" 13 cyfr na klawiaturce)
    - nie można łączyć kodów na kasie zarówno samoobsługowej jak i stacjonarnej
    - wprowadzony błędny kod na kasie samoobsługowej blokuje kasę i kasjer(ka) musi ją odblokować
    - kod można wykorzystać na alkohol (potwierdził ) i papierosy (potwierdził )
    - kod można wygenerować generatorem EAN13 i wydrukować lub skorzystać z aplikacji na smartfona np. Google Pay
    wprowadzony drugi kod na kasie samoobsługowej go wykorzystuje, ale nie rabatuje podwójnie, podobno gdy wycofa się drugi kod można nim jeszcze zapłacić (nie potwierdzone)
    - zakupy poniżej 15zł na kasie samoobsługowej potrzebują kasjera, aby potwierdził, więc najlepiej kupować od 15,01zł
    - nie trzeba mieć karty Moja Biedronka zarejestrowanej na numer telefonu
    - do wtorku godz. 15 pula nie była wykorzystana


    Pytania / kwestie dotychczas nie rozwiązane:
    - czy ktoś otrzymał więcej niż jeden kod na jeden numer telefonu? ( jak na razie nie otrzymali: )

    - Czy kody z pominiętego szkolenia podochodziły i czy czas "spędzony" na szkoleniu przed pominięciem się liczy? (brak masowych potwierdzeń, potwierdziły jak na razie 3 osoby ( )) (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika pablodablo
    Brawo dla tych wszystkich cwaniaków, którzy generowali czy tam wpisywali losowe kod przez co blokowali kasy i dodatwo przez wykorzystywanie nie swoich bonów blokowali kasę innym.

    Kolejna fajna okazja zepsuta przez pepperowych cwaniaków

    Brawo biedra za użycie tylko 6 cyf z 13-cyfrowego kodu i przerzucenie brudnej roboty na kasjerow i kasjerki

    Tyle czasu mieli od decyzji UOKiK i nie potrafili odpowiednio zabezpieczyć promocji, a oni łatają to dopiero po starcie szkolenia. Było by miło, żeby przez nieprofesjonalne podejście do realizacji ten kary, dostali kolejna
  11. Awatar użytkownika wiciugtw
    jak skanowałem jeden z ostatnich kodów to kasjerka zadzwoniła kilka razy tym dzwoneczkiem i przyszła kierowniczka z ochroniarzem, poprosili mnie żebym poszedł za nimi no to idę, zaprowadzili mnie na jakieś zaplacze, powiedzieli żebym sobie usiadł, oni usiedli i tak się na siebie patrzymy i już więcej mi się nie chce pisać tego baita
  12. Awatar użytkownika Paellka
    Potwierdzam, że można łączyć kupony - przy jednej transakcji wykorzystałam 4
  13. Awatar użytkownika wiciugtw
    Podsumowanie dla nowych czytelników:
    -można łączyć kody rabatowe, na jednym paragonie wchodzi nawet kilkadziesiąt kuponów
    -można kupić doładowanie do telefonu za bony ale trzeba też dobrać coś innego np batonika
    -w małopolsce trzeba dyktować kod/pokazać kod z smsa
    -nie przyszedł sms z kodem mimo wypełnionego szkolenia? wyślij reklamacje na bok@biedronka.pl
    -nie dajcie się nabierać na aplikacje 2nr
    -polecane startery to orange(ekstra numer lub zmiana numeru= z jednego starteru masz dwa numery) lub play (możesz rejestrować sam w domu)
    -kupony nie wchodzą na kasy samoobsługowe
    -za kupony można kupić alkohol - jak kasjerki mówią, że nie można, to niech pokażą na to papier, bo w regulaminie nie ma takiej informacji (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika tomaszmister
    APEL - NAPRAWMY WYSYŁANIE BONÓW PRZEZ BIEDRONKĘ !!! :-)

    Moim zdaniem tak duży procent niedostarczanych wiadomości SMS z bonami jest czymś karygodnym :-/
    W efekcie bardzo znacząca część kary zarządzonej przez urząd po prostu nie zostanie zrealizowana (bony, które nie dotarły to bony w praktyce po prostu niewydane przez Biedronkę).

    I o ile pojedynczo nie jesteśmy w stanie zmusić Biedronki do faktycznego naprawienia tego problemu, to jeśli pokażemy siłę społeczności Pepper :-), wtedy być może z pomocą urzędu Biedronka naprawi ten problem np. poprzez ponowną masową wysyłkę bonów dla tych numerów, które jeszcze nie wykorzystały przyznanego im bonu. Może nie zagwarantuje to 100% skuteczności dostarczenia bonów dla wszystkich zgłoszonych numerów, może Biedronka tego nie wykona, ale na pewno warto spróbować!

    Poniżej przygotowałem proponowane zgłoszenie o interwencję do UOKiK.
    Jeśli wyślemy takie (lub podobne) zgłoszenie masowo, to może się udać, warto więc próbować! :-)

    Adres email do urzędu to:
    uokik@uokik.gov.pl

    Proponowany tytuł wiadomości:
    Prośba o interwencję w sprawie RBG-1/2021 (wadliwa wysyłka bonów Biedronki)

    WARTO TYLKO PAMIĘTAĆ, ABY NA KOŃCU PODAĆ WŁASNE IMIĘ I NAZWISKO, być może nie jest to obowiązkowe, ale zgłoszenia anonimowe mogą zostać odrzucone.

    Proponowana treść zgłoszenia:

    Szanowni Państwo!

    Sieć sklepów Biedronka, w związku z decyzją Prezesa UOKiK nr RBG-1/2021 z dnia 2 marca 2021 r., w ramach zasądzonej kary, uruchomiła na stronie internetowej szkolenie.biedronka.pl szkolenie dotyczące praw konsumenta. Po obejrzeniu szkolenia, udzieleniu odpowiedzi na pytania podsumowujące więdzę przekazaną w szkoleniu oraz podaniu numeru telefonu, Biedronka wysyłała w ciągu 7 dni na podany numer, w postaci wiadomości SMS bon zniżkowy o wartości 15 zł, do wykorzystania w sklepach Biedronki.

    Zarządzona przez UOKiK kara odpowiadała 500 tysiącom bonów do przyznania. Na podany numer telefonu mógł przyjść tylko jeden bon. Rozdysponowanie puli bonów uruchomione pod koniec września zakończyło się dopiero na początku listopada. Dzięki takiej, doskonałej decyzji Urzędu o realizacji kary, jak najszersza liczba osób mogła skorzystać ze szkolenia i otrzymać bon, a szkolenie było ładnie przygotowane, zawierało przydatne informacje.

    Niestety okazało się, że metoda wysyłania bonów w wiadomościach SMS użyta przez Biedronkę jest bardzo zawodna. Zapewne ze względu na ograniczanie kosztów wysyłki, wiadomości SMS z bonami były rozsyłane masowo w dużych partiach razem, ale wybrana technika wysyłania SMS-ów okazała się bardzo zawodna. Ogromna część zgłoszonych numerów nigdy nie otrzymała wiadomości z bonem. Trudno jest podać dokładne oszacowanie (oparte na doświadczeniach własnych, osób znajomych oraz problemów innych osób czekających na bon, opisywanych na forach internetowych). Można jednak z dużą pewnością powiedzieć, że bony nie dotarły do ok. co czwartego zgłoszonego numeru.

    Ponowne zgłaszanie numeru (gdy było to jeszcze możliwe) niestety również nie pozwalało otrzymać wiadomości SMS z bonem ponownie. System szkolenia przyjmował kolejny raz zgłaszany ten sam numer, ale system wysyłkowy nie wysyłał po raz drugi wiadomości SMS z bonem na przypomniany numer.

    Osoby, które nie otrzymały bonu, mogą co prawda wysłać zgłoszenie do biura obsługi klienta Biedronki, jednak ze wględu na bardzo dużą liczbę takich zgłoszeń Biedronka tylko w pewnym stopniu radzi sobie z ich rozpatrywaniem, aby przysłać ponownie bon przyznany dla zgłoszonego numeru telefonu.

    W efekcie bardzo duża część bonów spośród zarządzonej kary nigdy nie zostanie zrealizowana, gdyż nie dotarły one do osób zgłaszających się w szkoleniu (inaczej mówiąc ogromna część bonów stanowiących karę po prostu zupełnie nie została wydana). Osoby te mogą czuć się więc podwójnie "oszukane" - najpierw przez błędy Biedronki w realizacji promocji (które stanowiły podstawę do nałożenia tej kary), a następnie z powodu nie otrzymania bonu, pomimo poświęcenia czasu na przejście szkolenia.

    Należy zaznaczyć, że problemy te dotyczą osób, które zgłaszały własny, osobisty numer telefonu, należący do polskich sieci komórkowych, cały czas aktywny i znajdujący się w działającym urządzeniu. Osoby te przeszły również szkolenie biedronki w sposób opisany w regulaminie, na zaktualizowanej przeglądarce internetowej, przy spełnieniu wszystkich wymagań, a na końcu po podaniu numeru telefonu pojawiało się potwierdzenie, że numer został przyjęty, a bon zostanie przysłany w ciągu 7 dni. Wina w braku dostarczenia wiadomości SMS z bonem leży więc zdecydowanie po stronie systemu wysyłkowego użytego przez Biedronkę.

    Problem ten może jednak zostać dość łatwo naprawiony przez Biedronkę - wystarczy aby wysłała ona ponownie wiadomości SMS z przyznanym dla danego numeru bonem, do wszystkich tych użytkowników, którzy zgłosili swoje numery, ale jeszcze nie wykorzystali przyznanego im bonu. Biedronka posiada taką możliwość techniczną (dysponuje informacją o bonach przypisanych dla poszczególnych zgłoszonych numerów, jak również informacją o bonach, które jeszcze nie zostały wykorzystane). Bony jeszcze nie wykorzystane to z pewnością w ogromnym stopniu właśnie te bony, które nie dotarły do ich właścicieli. Biedronka mogłaby więc wysłać do ich właścicieli te (jeszcze nie zrealizowane) bony ponownie, np. w wiadomości typu "Przypominamy o bonie do wykorzystania".

    Na początku trwania szkolenia Biedronka już raz przeprowadziła akcję ponownego masowego wysyłania bonów dla zgłoszonych numerów, gdyż ze względu na błąd projektowy w generowaniu bonów, otrzymywane bony często okazywały się już nieważne podczas próby ich realizacji przy kasie, dlatego po naprawieniu błędu projektowego nowe wygenerowane bony zostały rozesłane w miejsce starych dla tych zgłoszonych numerów, które jeszcze nie zdążyły wykorzystać bonu starego. Dzięki ponownemu rozesłaniu poprawionych bonów, wiele numerów, które z powodu wady systemu wysyłkowego nie otrzymały wiadomości SMS za pierwszym razem, otrzymało ją przy ponownym rozsyłaniu.

    Dlatego proszę Państwa o interwencję mającą na celu wymuszenie na Biedronce ponownej wysyłki jeszcze nie zrealizowanych bonów na już zgłoszone numery telefonów. Rozwiązanie to jest możliwe do wykonania przez Biedronkę i o ile może wciąż nie zagwarantować 100% skuteczności dostarczenia bonów do wszystkich prawidłowo zgłoszonych numerów, to powinno spowodować dotarcie bonów przynajmniej do ogromnej większości osób, które odbyły szkolenie, ale nie otrzymały w zamian przyznanego bonu.

    Nie chodzi o ponowne karanie Biedronki, pomysł realizacji kary oraz samo szkolenie były doskonałe, zawiodło natomiast techniczne wysyłanie wiadomości SMS. Ale to można naprawić, aby bony zostały dostarczone dla osób, które na nie czekają. Masowa wysyłka jeszcze nie wykorzystanych bonów (a więc w domyśle tych, które nie dotarły do ich właścicieli za pierwszym razem) odciąży również BOK Biedronki od "ręcznej" obsługi zgłoszeń tego problemu dla każdego numeru osobno. Bony mają ważność w przybliżeniu do końca bieżącego roku, dzięki czemu jest jeszcze sporo czasu na Państwa interwencję oraz rekację Biedronki.

    z poważaniem,

    IMIĘ i NAZWISKO
  15. Awatar użytkownika roquez
    Udało mi się ustalić, dlaczego przycisk ZAKOŃCZ nie działa na mobilnych. Otóż od czasu, kiedy zrobili duże zmiany w kodzie, dodali nowe "zabezpieczenie" polegające na zliczaniu kliknięć kolejnych slajdów. Po X kliknięciach wyświetla się komunikat z pytaniem o telefon. I teraz słowo klucz - kliknięcie. Te pustaki co to programowały zrobili tylko obsługę kliknięcia myszy zapominając (lub nie wiedząc), że w ekranach dotykowych nie ma kliknięć tylko są dotknięcia, które też trzeba obsłużyć. Ostatecznie kod, który zlicza slajdy się nie wykonuje przy sterowaniu dotykiem i w efekcie końcowa strona nie wyświetla się.

    Rozwiązaniem problemu może być podłączenie myszki pod smartfon/tablet (przy użyciu kabla OTG) o ile macie taką możliwość, jednak wówczas radzę przejść całe szkolenie przy użyciu myszki, żeby slajdy były poprawnie zliczone i nie było podejrzeń, że poszliście na skróty.
  16. Awatar użytkownika Aniadokochania
    Chyba każdy panel do wysyłki smsów ma dostępne raporty na których widać statusy wiadomości (niżej przykład z jednej platformy)
    8093400-xd2a9.jpgWięc tak na prawdę powinni sprawdzać raporty i próbować wysyłać bony jeszcze raz, a nie kazać wysyłać reklamacje.

    W weekend napiszę i wyślę w tej sprawie mail do UOKiK z pytaniem co oni o tym sądzą.
  17. Awatar użytkownika roquez
    Jednak warto było trzymać w domu stare telefony
    7943386-gvzXm.jpg
  18. Awatar użytkownika wiciugtw
    Dudus_Dudus31/10/2021 14:25

    Działają jeszcze bony ??do kiedy są ?wie ktoś coś?


    nie działają już, skończyły się tydzień temu, a piszemy tu sobie z nudów.
  19. Awatar użytkownika MaciekRS
    Jak macie numer w Orange któremu kończy się ważność na wychodzące włączcie sobie promocję mikołajkową "„Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet 7GB” przez 7 pełnych dni za darmo.

    Wyślij SMS-a o treści MIKOLAJKI pod numer 364 (SMS bezpłatny) w dniach 1 – 6 grudnia 2021r"
    7 dni darmowych rozmów może sie przydać jak będziecie musieli oddzwaniać do BOKu (Edytowano)
  20. Awatar użytkownika Majk87
    aua26/09/2021 18:10

    Na samoobsługowej jako e-kod



    1. Zakupy robimy najlepiej powyżej 15zł (poniżej tej kwoty tez można, ale trzeba poczekać na kasjerkę, żeby zaakceptowała nam wykorzystanie bonu poniżej kwoty 15zł)
    2. Po zeskanowaniu wszystkich produktów na ekranie wybieramy zielone pole "Wyszukaj po nazwie lub wprowadź kod"
    3. Niżej klikamy na "Wprowadź kod"
    4. Po prawo na klawiaturze numerycznej przepisujemy nasz kod/bon.
    5. Klikamy na "Akceptuj"
    6. Po akceptacji kodu/bonu kasa powie "Odłóż kupon" (należy to olać) i odejmie nam od sumy 15zł.
    7. Klikamy na Zapłać, wybieramy formę płatności, płacimy, pakujemy zakupy i to wszystko.
Awatar użytkownika