sie 10. 2021
Coś tam zwracam, w zasadzie jeszcze się zastanawiam, ale ze względu na to, że system DHL mieli dość długo i trzeba zaczekać aż system rozpozna zlecenie, to na wszelki wypadek zainicjowałem proces zwrotu, bo zbliża się termin. No i niespodzianka. Niby zaznaczona bezpłatna przesyłka DHL, ale i dopisek, że koszty paczki mogą być odliczone od kwoty zwrotu. No i odliczyli. 13 euro, czyli prawie 60 zł. Wszyscy tak mają? Może zależy to od ilości paczek zwrotnych do Amazona w ostatnim czasie? Mnie się to jakoś skumulowało w ostatnich kilku tygodniach. Ale mimo wszystko nie są to ilości ogromne - 3 razy z tym obecnym (raz nowy nieodpakowany nawet przedmiot, drugi Warehouse, no i teraz ewentualnie Warehouse). Suma dość duża, więc mają z czego odliczyć, ale wyobrażam sobie, że odsyłam coś poniżej 60 zł. P.S
"Jeśli zwrot nie jest spowodowany naszym błędem, szacowane koszty przesyłki zwrotnej zostaną wyświetlone w podsumowaniu jako opłaty lub potrącenia że zwrotu pieniędzy". Brzmi jak wprowadzenie płatnych zwrotów. Dla jasności w formularzu zaznaczyłem "nie chce podawać powodu zwrotu" i zawsze to działało; powodu zresztą podawać nie muszę, bo to nie zwrot gwarancyjny, ale zwykły zwrot w okresie 30 dni.
"Jeśli zwrot nie jest spowodowany naszym błędem, szacowane koszty przesyłki zwrotnej zostaną wyświetlone w podsumowaniu jako opłaty lub potrącenia że zwrotu pieniędzy". Brzmi jak wprowadzenie płatnych zwrotów. Dla jasności w formularzu zaznaczyłem "nie chce podawać powodu zwrotu" i zawsze to działało; powodu zresztą podawać nie muszę, bo to nie zwrot gwarancyjny, ale zwykły zwrot w okresie 30 dni.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Popularne
20 Komentarzy
sortowanie:Zwrot między 14-30 dni - przy niektóych powodach był płatny, ale oferowali zwrot kosztów wysłki do ~6,05Euro.
Natomiast jak zmieniłem powód na "nieodpowiednia jakość" to wtedy etykietę generuje od razu i bezpłatnie - także rozwiązanie niewątpliwie wygodniejsze
Jeżeli odliczyli kasę proponuje skontaktować się z supportem - podaje się swój numer telefonu i natychmiast ktoś oddzwania - oni działają wzorowo - wszystkiego można się od nich dowiedzieć i załatwić.
Potwierdzam, że zależy to od powodu zwrotu.
Czy szliscie z kodem kreskowym nie wiem do żabki i...samo sie odsylalo. To sam kod a nie etykieta zwrotu
U mnie Inmedio to obsługuje. Dawałem do zeskanowania kod na smartfonie i już obsluga punktu dalej ogarniała drukowanie etykiety etc.
To nie działa w zabkach. Masz tam link do punktow jakie u Ciebie to ogarną. Ale samo w sobie działa jak etykieta, czyli nic więcej nie potrzebujesz, dzieje się samo. (Edytowano)