Tak jest rzeczywiscie czy cos przeoczylem?","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3734574","author":{"@type":"Person","name":"_OkiDoki_"},"datePublished":"2020-01-29T16:19:54.000Z","text":"To jest kwota maksymalna, nigdy nie zwrócili mi więcej niż wynikało to z rozliczenia finansowego (osobna zakładka w której widać faktycznie ile pobrali pieniędzy). Czyli jest nawet gorzej gdyż traci się kupon albo jego część przy zakupie wielu rzeczy."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3734589","author":{"@type":"Person","name":"www"},"datePublished":"2020-01-29T16:23:15.000Z","text":"Trochę offtop. Dzisiaj natknąłem się w opiniach na alliexpress że towaru ludzie nie dostali a chińczyk potwierdził wysłanie czy też zamknął zamówienie. Próby refundacji się nie powiodly przez działanie chińczyka. Można wtedy odzyskać kasę w takim przypadku?"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3734205","author":{"@type":"Person","name":"eter"},"datePublished":"2020-01-29T15:18:53.000Z","text":"Kupon Ci znika chyba (nie wykorzystasz go ponownie)."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3734224","author":{"@type":"Person","name":"Usunięty186447"},"datePublished":"2020-01-29T15:21:38.000Z","text":"Chcecie tych Chinczyków wykończyć? Dosyć, że wirusa maja to jeszcze ich cały świat na kasę chce wyruchać "},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3734296","author":{"@type":"Person","name":"SzymonM"},"datePublished":"2020-01-29T15:32:26.000Z","text":"
Kupon Ci znika chyba (nie wykorzystasz go ponownie).
To tak ale dostajesz wiecej kasy niz zapłaciłes"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3734307","author":{"@type":"Person","name":"SzymonM"},"datePublished":"2020-01-29T15:33:36.000Z","text":"Np kupujesz jakas cebule ktora wiesz ze Chińczyk nie wysle. Masz kupon 10/100$. Placisz 90$ a jak ci cebula nie dojdzie dostajesz spowrotem 100$"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3734313","author":{"@type":"Person","name":"SzymonM"},"datePublished":"2020-01-29T15:34:32.000Z","text":"Jestes 40zika do przodu np. Oczywiście chinczyk nie wysle ale potwierdzi ze wyslal. Nie wiem jak w przypadku kiedy nie wysle i zamowienie bedzie anulowane"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3734320","author":{"@type":"Person","name":"eter"},"datePublished":"2020-01-29T15:35:17.000Z","text":"
Wątpię żeby dokładali do interesu (choć może konkurencję chcą wykończyć )"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3735767","author":{"@type":"Person","name":"piskorpep"},"datePublished":"2020-01-29T19:38:34.000Z","text":"
Nie dostaniesz więcej. W formularzu tylko jest ten błąd i można tam podać kwotę z doliczonym kuponem. Zwrotu będzie dokładnie tyle ile zapłaciłeś. Raz już tak miałem.
/edit / to jakiś błąd w aplikacji, bo na stronie nie da się podać wyższej kwoty, z wliczonym kuponem. Z automatu możesz zawnioskować o tyle ile wydałeś."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3735844","author":{"@type":"Person","name":"piskorpep"},"datePublished":"2020-01-29T19:52:05.000Z","text":"
Trochę offtop. Dzisiaj natknąłem się w opiniach na alliexpress że towaru lu …Trochę offtop. Dzisiaj natknąłem się w opiniach na alliexpress że towaru ludzie nie dostali a chińczyk potwierdził wysłanie czy też zamknął zamówienie. Próby refundacji się nie powiodly przez działanie chińczyka. Można wtedy odzyskać kasę w takim przypadku?
Z czymś takim sam się nie spotkałem. Jak mi coś nie doszło to był spór i zawsze dostałem zwrot. Możesz dać linka do tej oferty?"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3735969","author":{"@type":"Person","name":"SzymonM"},"datePublished":"2020-01-29T20:12:15.000Z","text":"Dobra odwoluje. Macie racje, kwota zwrotu ktora przychodzi na konto jest ta poprawna, przekret zycia odwolany"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3739273","author":{"@type":"Person","name":"Kenshin"},"datePublished":"2020-01-30T11:33:46.000Z","text":"Tu trzeba rozróżnić 3 podmioty: sprzedający, kupujący i pośrednik (Alliexpress)
@SzymonM Tak jak zauważyłeś, kwota w rozliczeniu jest wyższa i taką stratę (cena przedmiotu) ponosi sprzedający. Kupujący otrzymuje na konto bankowe taką kwotę jaką rzeczywiści zapłacił. Natomiast pośrednik (Alliexpress) inkasuje różnicę tych dwóch kwot - będzie na kolejne kupony zniżkowe."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/3740106","author":{"@type":"Person","name":"Miska-Ryżu"},"datePublished":"2020-01-30T13:16:00.000Z","text":"
To jest kwota maksymalna, nigdy nie zwrócili mi więcej niż wynikało to z ro …To jest kwota maksymalna, nigdy nie zwrócili mi więcej niż wynikało to z rozliczenia finansowego (osobna zakładka w której widać faktycznie ile pobrali pieniędzy). Czyli jest nawet gorzej gdyż traci się kupon albo jego część przy zakupie wielu rzeczy.
Dokładnie tak. W ten sposób straciłam aż 3 kupony i nikt mi ich nie zrefundował. Ali orzeka \"full refund\" po czym wypłaca tylko to co wpłacone a kupony przepadają."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16587409","author":{"@type":"Person","name":"HAQER"},"datePublished":"2023-12-19T07:17:47.000Z","text":"Ja nieco temat odkopię, przy promocji 3 przedmioty za (...) Aliexpress prawie zawsze zwraca więcej, niż płacę za jednostkowy przedmiot (np 8 zł) i FIZYCZNIE na kartę lub zwrotem blik wraca do mnie 12-17 zł.
Zamówiłem już w ten sposób ze 100 przedmiotów, ponad 20 zwracanych miało profit."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16589249","author":{"@type":"Person","name":"yenfnbqee"},"datePublished":"2023-12-19T09:26:37.000Z","text":"To ja też dodam od siebie - ostatnio dostałem zwrot w wysokości realnie zapłaconej kasy i kupon na wartość tamtego kuponu, który jeszcze dwa lata temu przepadał
Więc chyba najsensowniejsze rozwiązanie.
Tak samo miałem z amazonem z półtora roku temu - kupowałem coś na promocji, towar nie został wysłany. Napisałem do amazona, że teraz w takiej cenie nie kupię, to dali mi kupon na różnicę w cenie (chyba ze 40 PLN, bo to był jakiś błąd cenowy) i jeszcze 10 czy 20 PLN w ramach przeprosin.
I takim sposobem ani klient, ani platforma nie są stratne "}],"commentCount":15,"interactionStatistic":6,"articleSection":"Zagraniczne zakupy"}