Niestety, ta dyskusja już wygasła
Opublikowano 29 stycznia 2020

Aliexpress, zwrot w iekszej kwocie niz koszt towaru.

Zauważyliście takie cos: zakladacie spor o zwrot za towar, który nie dotarl. Towar byl kupiony na jakiejs wyprzedaży z uzyciem kuponu lub kodu na cale zakupy w koszyku (kupon czerwony). To przy ubieganiu sie o zwrot, kwota zwrotu jest powiększona o ten rabat ktory przysługiwał na dany produkt.
230368-eyOlx.jpg230368-Mlxxk.jpgTak jest rzeczywiscie czy cos przeoczylem?
Aktualizacje społecznościowe

15 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika _OkiDoki_
    To jest kwota maksymalna, nigdy nie zwrócili mi więcej niż wynikało to z rozliczenia finansowego (osobna zakładka w której widać faktycznie ile pobrali pieniędzy). Czyli jest nawet gorzej gdyż traci się kupon albo jego część przy zakupie wielu rzeczy.
  2. Awatar użytkownika www
    Trochę offtop. Dzisiaj natknąłem się w opiniach na alliexpress że towaru ludzie nie dostali a chińczyk potwierdził wysłanie czy też zamknął zamówienie. Próby refundacji się nie powiodly przez działanie chińczyka. Można wtedy odzyskać kasę w takim przypadku? (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika eter
    Kupon Ci znika chyba (nie wykorzystasz go ponownie).
  4. Awatar użytkownika Usunięty186447
    Chcecie tych Chinczyków wykończyć? Dosyć, że wirusa maja to jeszcze ich cały świat na kasę chce wyruchać
  5. Awatar użytkownika SzymonM
    Autor
    eter29/01/2020 16:18

    Kupon Ci znika chyba (nie wykorzystasz go ponownie).


    To tak ale dostajesz wiecej kasy niz zapłaciłes
  6. Awatar użytkownika SzymonM
    Autor
    Np kupujesz jakas cebule ktora wiesz ze Chińczyk nie wysle. Masz kupon 10/100$. Placisz 90$ a jak ci cebula nie dojdzie dostajesz spowrotem 100$
  7. Awatar użytkownika SzymonM
    Autor
    Jestes 40zika do przodu np. Oczywiście chinczyk nie wysle ale potwierdzi ze wyslal. Nie wiem jak w przypadku kiedy nie wysle i zamowienie bedzie anulowane
  8. Awatar użytkownika eter
    SzymonM29/01/2020 16:32

    To tak ale dostajesz wiecej kasy niz zapłaciłes


    Wątpię żeby dokładali do interesu (choć może konkurencję chcą wykończyć )
  9. Awatar użytkownika piskorpep
    SzymonM29/01/2020 16:32

    To tak ale dostajesz wiecej kasy niz zapłaciłes


    Nie dostaniesz więcej. W formularzu tylko jest ten błąd i można tam podać kwotę z doliczonym kuponem. Zwrotu będzie dokładnie tyle ile zapłaciłeś.
    Raz już tak miałem.

    /edit / to jakiś błąd w aplikacji, bo na stronie nie da się podać wyższej kwoty, z wliczonym kuponem. Z automatu możesz zawnioskować o tyle ile wydałeś. (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika piskorpep
    www29/01/2020 17:23

    Trochę offtop. Dzisiaj natknąłem się w opiniach na alliexpress że towaru lu …Trochę offtop. Dzisiaj natknąłem się w opiniach na alliexpress że towaru ludzie nie dostali a chińczyk potwierdził wysłanie czy też zamknął zamówienie. Próby refundacji się nie powiodly przez działanie chińczyka. Można wtedy odzyskać kasę w takim przypadku?


    Z czymś takim sam się nie spotkałem. Jak mi coś nie doszło to był spór i zawsze dostałem zwrot.
    Możesz dać linka do tej oferty?
  11. Awatar użytkownika SzymonM
    Autor
    Dobra odwoluje. Macie racje, kwota zwrotu ktora przychodzi na konto jest ta poprawna, przekret zycia odwolany
  12. Awatar użytkownika Kenshin
    Tu trzeba rozróżnić 3 podmioty: sprzedający, kupujący i pośrednik (Alliexpress)

    @SzymonM
    Tak jak zauważyłeś, kwota w rozliczeniu jest wyższa i taką stratę (cena przedmiotu) ponosi sprzedający.
    Kupujący otrzymuje na konto bankowe taką kwotę jaką rzeczywiści zapłacił.
    Natomiast pośrednik (Alliexpress) inkasuje różnicę tych dwóch kwot - będzie na kolejne kupony zniżkowe. (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika Miska-Ryżu
    Usunięty3296129/01/2020 17:19

    To jest kwota maksymalna, nigdy nie zwrócili mi więcej niż wynikało to z ro …To jest kwota maksymalna, nigdy nie zwrócili mi więcej niż wynikało to z rozliczenia finansowego (osobna zakładka w której widać faktycznie ile pobrali pieniędzy). Czyli jest nawet gorzej gdyż traci się kupon albo jego część przy zakupie wielu rzeczy.



    Dokładnie tak. W ten sposób straciłam aż 3 kupony i nikt mi ich nie zrefundował. Ali orzeka "full refund" po czym wypłaca tylko to co wpłacone a kupony przepadają.
  14. Awatar użytkownika HAQER
    Ja nieco temat odkopię, przy promocji 3 przedmioty za (...) Aliexpress prawie zawsze zwraca więcej, niż płacę za jednostkowy przedmiot (np 8 zł) i FIZYCZNIE na kartę lub zwrotem blik wraca do mnie 12-17 zł.

    Zamówiłem już w ten sposób ze 100 przedmiotów, ponad 20 zwracanych miało profit.
  15. Awatar użytkownika yenfnbqee
    To ja też dodam od siebie - ostatnio dostałem zwrot w wysokości realnie zapłaconej kasy i kupon na wartość tamtego kuponu, który jeszcze dwa lata temu przepadał

    Więc chyba najsensowniejsze rozwiązanie.

    Tak samo miałem z amazonem z półtora roku temu - kupowałem coś na promocji, towar nie został wysłany. Napisałem do amazona, że teraz w takiej cenie nie kupię, to dali mi kupon na różnicę w cenie (chyba ze 40 PLN, bo to był jakiś błąd cenowy) i jeszcze 10 czy 20 PLN w ramach przeprosin.

    I takim sposobem ani klient, ani platforma nie są stratne
Awatar użytkownika