Niestety, ta okazja wygasła 30 stycznia 2020.
4648°
552
Opublikowano 3 grudnia 2019

Wypowiedzenie umowy Cyfrowy Polsat bez kary umownej, okno do 30.01.2020

Awatar użytkownika sedd
Opublikowane przez
Dołączył w 2015
54
1.471

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

EDIT *07.01.2020*: gwoli informacji: POTWIERDZONE jest to, że wypowiadać umowę można do 30.01.2020r. włącznie (podstawą do tego są umowy zawarte z CP).
Jeśli w punkcie CP, na infolinii czy gdziekolwiek indziej twierdzą, że czas był do 31.12.2019 to są w błędzie. Wypowiedzcie umowę przez ICOK i tyle, szkoda czasu na przepychanki słowne z osobami bez odpowiedniej wiedzy opłacanych za to, aby klientowi utrudnić złożenie wypowiedzenia.


Okazja dla abonentów Cyfrowego Polsatu, którzy mają w kanałach gwarantowanych kanał CBS Action (a jest on w pakiecie Film HD jako gwarantowany więc dotyczy to wszystkich, którzy mają pakiet Film HD w abonamencie, ale sprawdź to też na swojej umowie - dla najnowszych umów z ostatnich tygodni zapewne może juz go nie być).

Kanał ten kończy nadawanie w PL z dniem 31.12.2019r, Polsat rozesłał już wiadomość przez ICOK (internetowe centrum obsługi klientów) o tym informując. Co to daje?
Ano to, że możemy bez żadnej kary umownej, nieważne czy do końca umowy mamy 2 lata czy 2 tygodnie - wypowiedzieć umowę!

Nie chcesz wypowiadać umowy bo dalej chcesz korzystać z usług CP? Wypowiedz umowę, poczekaj parę dni i dzwoń do DUK (dział utrzymania klienta) - wynegocjujesz aneks do umowy z darmowymi miesiącami

Co można zyskać? Jak przy każdym wypowiedzeniu umowy w CP to zależy od tego jaką aktualnie masz umowę (powtórzę: nieważne czy jesteś na początku umowy czy pod koniec)
- jak masz umowę na 2 lata, to po zarejestrowaniu wypowiedzenia i kontakcie z DUK możesz liczyć na umowę 3/15 (3 miesiące gratis, umowa na 15 mc)
- jak masz teraz krótką umowę (12-15 miesięcy) to możesz np. skorzystać z umowy 6/24 (6 miesięcy gratis, umowa na 24 miesiące).
- oczywiście możesz porostu wypowiedzieć sobie wczesniej umowę z CP jeśli tylko czekasz do końca umowy

Przykładowo ja mam umowę aktualnie na 24mc z 6 miesiącami gratis i ostatnim miesiącem gratis będzie właśnie styczeń, wyślę wypowiedzenie w styczniu , DUK i kolejne 3 miesiące będą gratis czyli łącznie będę miał ciąg 9 miesięcy bez opłat za pakiet CP z Ligą Mistrzów

PS. Jeśli nie zmieniasz pakietu, ani sprzętu w CP to pamiętaj, ze normalnie wypowiedzenie umowy możesz składać aż 7 mc przed końcem umowy, dzwonisz wtedy do DUK, masz aneks i nowa umowa leci już 7 mc przed końcem poprzedniej Nigdy nie czekajcie do końca umowy, szkoda darmowych miesięcy

PS.2. Przed wysłaniem wypowiedzenia sprawdź swoją umowę i to czy masz CBS Action na liście kanałów gwarantowanych w pakiecie FILM HD.
Jeśli masz (a wygląda to tak w umowie) to możesz wypowiadać bezkarnie umowę

211766.jpg
PS.3. Wypowiedzenia z tytułu złamania warunków umowy przez CP (czyli bez żadnych kar dla abonentów) można składać do 30 dni od daty zmiany umowy czyli do 30.01.2020r.

Wracając do okazji związanej z usunięciem kanału gwarantowanego CBS Action w Cyfrowym Polsacie:
Niektórzy wypowiadają umowy już teraz, nie czekając na wyłączenie kanału CBS Action, ale aby nie zaskoczyć się niemile najlepiej odczekać do 1 stycznia i wysłać wypowiedzenie umowy.
Jak? Albo pocztą tradycyjną za potwierdzeniem odbioru:
Cyfrowy Polsat S.A. ; ul. Łubinowa 4a ; 03-878 Warszawa

a najlepiej i najszybciej jako skan przez ICOK.


Wzór wypowiedzenia (do przeformatowania żeby ładniej wyglądało:):

miejscowość, dn. .......r.
Imię i nazwisko: ..............
Adres: .....................
tel. ............................
Nr dok. tożsamości:............................
PESEL: ............................
Nr karty: ............................
Nr seryjny: ............................
Nr modułu CA/dekodera: ............................

Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa


WYPOWIEDZENIE UMOWY

Z powodu zmiany warunków umowy (usunięcie z oferty gwarantowanego w pakiecie Film HD kanału CBS Action) niniejszym zgodnie z zapisem regulaminu wypowiadam umowę o świadczenie usług pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. bez okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec najbliższego okresu rozliczeniowego określonego w umowie.


Z poważaniem,
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika exciter
Taka sama sytuacja w Toya. Wypowiedzenie należy złożyć do końca grudnia.

11471.jpg

552 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika cp.go
    marcin.wasilewski06/01/2022 22:17

    Doczytałem wczoraj na necie. Mam ten program w gwarancie, więc na s …Doczytałem wczoraj na necie. Mam ten program w gwarancie, więc na spokojnie mogę skrócić o rok. Ciekaw tylko jestem jak z internetem. Druga część umowy, inny numer konta do wpłat i jak oni do tego podejdą. Obawiam się, że net będę musiał mieć do końca, a co za tym idzie nie założę póki co C+ bo bym musiał mieć dwie anteny na tarasie heh.


    Tak net do końca
  2. Awatar użytkownika sedd
    Autor
    mjichau03/12/2019 16:13

    Podejrzewam, że będzie się to wiązało z oddaniem 'rabatu' bo tak oni to naz …Podejrzewam, że będzie się to wiązało z oddaniem 'rabatu' bo tak oni to nazywają, który został przyznany klientowi przy podpisywaniu umowy lub aneksu, więc będą koszty.


    Ależ oczywiście że nie Tak byłoby jakbyś wypowiedział umowę przed terminem z własnej winy, tutaj wypowiadasz umowę przed terminem z winy CP jako że usunęli Twoj ulubiony kanał CBS Action gwarantowany umową

    Przerabiałem to już wczesniej raz (ok 2 lata temu była akcja taka, usuwali kanał FightBox). (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika PakoSan
    mjichau03/12/2019 16:13

    Podejrzewam, że będzie się to wiązało z oddaniem 'rabatu' bo tak oni to naz …Podejrzewam, że będzie się to wiązało z oddaniem 'rabatu' bo tak oni to nazywają, który został przyznany klientowi przy podpisywaniu umowy lub aneksu, więc będą koszty.


    Ja dostałem takie info od CP:
    Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa
  4. Awatar użytkownika zona_moja
    Walić do Solorza jak w dym. Na zatrzymanie będzie musiał trochę grosza wysupłać, a nie lubi się dzielić z innymi.
  5. Awatar użytkownika Usunięty260450
    Anonymous User
    Witajcie, już w czerwcu/lipcu będzie można skorzystać z ofert rezygnacyjnych. Tym którzy będą zainteresowani ponownie oferta zapraszam do kontaktu na priv. Pozdrawiam
  6. Awatar użytkownika mjichau
    Podejrzewam, że będzie się to wiązało z oddaniem 'rabatu' bo tak oni to nazywają, który został przyznany klientowi przy podpisywaniu umowy lub aneksu, więc będą koszty. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika sedd
    Autor
    mjichau03/12/2019 16:22

    Tak wolałem ostrzec, lepiej żeby ktoś mnie poprawił gdybym się mylił anize …Tak wolałem ostrzec, lepiej żeby ktoś mnie poprawił gdybym się mylił anizel ktoś miałby się na koszty naciągnąć miałem z czymś podobnym kiedyś doczynienia i z sieci to chyba było, gdzie na infolinii dostałem taką informację.


    Gdyby tak było to nie byłoby żadnej okazji Polsat usuwa gwarantowany umową kanał, możesz się z nimi pożegnać absolutnie bez jakichkolwiek kar.
    Oczywiście jak masz ich sprzęt to sprzęt musisz po zakończeniu umowy oddać rzecz jasna
  8. Awatar użytkownika shevchenko1987
    mjichau03/12/2019 16:13

    Podejrzewam, że będzie się to wiązało z oddaniem 'rabatu' bo tak oni to naz …Podejrzewam, że będzie się to wiązało z oddaniem 'rabatu' bo tak oni to nazywają, który został przyznany klientowi przy podpisywaniu umowy lub aneksu, więc będą koszty.


    Absolutnie nie masz racji.
  9. Awatar użytkownika Berzelot
    Wszystko ok tylko co w przypadku gdy ktoś ma SmartDom? Co z resztą produktów? Traci się rabaty?
  10. Awatar użytkownika Patrykkkk11
    Dzwoniłem wlasnie do CP po wiecej informacji, jak sie pani dowiedziala ze chce zerwać umowę zapytala po co, przeciez to tylko jeden kanał i sie nie oplaca. Jak jej powiedzialem ze mi sie oplaca to się zrobiła nie miła, na koniec ledwo jej przez gardło przeszlo słowo dziękuję
  11. Awatar użytkownika ZICHI
    T_Konieczny18/12/2019 12:35

    Niby w niczym... Tylko śmieszy mnie takie wychwalanie, jakby w DUK nie …Niby w niczym... Tylko śmieszy mnie takie wychwalanie, jakby w DUK nie można było załatwić tergo samego.


    To załatw to samo kompleksowo w DUK w kilkanaście minut od momentu zgłoszenia wypowiedzenia do momentu podpisania umowy na takich korzystnych warunkach. Powodzenia (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika mystaloba
    Polecam kolegę cpgoł. Wszystko załatwiłem przez niego w 1 dzień Wypowiedzenie wysłane na maila CP, szybki telefon od cpgoł i nowa umowa z nowymi kanałami już świecą Dzięki cpgoł!
  13. Awatar użytkownika Dominik_Cieslak
    Jeśli jest to celowe to powinien się tym zainteresować Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Rzeczywiście nie ma co drążyć trzeba trzymać się regulaminu który się podpisało.
  14. Awatar użytkownika monika.jasinska
    3574846-7nmh3.jpgRozmowa z bok cp na czacie
  15. Awatar użytkownika PiotrSL
    Polecam kontakt z @cpgoł i dziękuję raz jeszcze za pomoc! Wszystko załatwione szybko i miło
  16. Awatar użytkownika sedd
    Autor
    marttiniix07/01/2020 18:56

    @cpgoł to totalny kozak! Umowa zerwana 3 stycznia mimo że w punkcie CP i n …@cpgoł to totalny kozak! Umowa zerwana 3 stycznia mimo że w punkcie CP i na dziale obsługi mówili że czas był uwaga.. do 31 grudnia 2019r!! Mistrz 😁


    Czas jest do 30.01.2020, dla wszystkich którzy mają CBS Action gwarantowany w umowie. Nic tutaj lamenty działu obsługi i pracowników punktów CP nie dadzą

    Swoją drogą @cpgoł - dasz radę podać na początku lutego ile osób "przewinąłeś" przez te 2 miesiące odkąd jest okienko w CP?: D (Edytowano)
  17. Awatar użytkownika Usunięty260450
    Anonymous User
    k4n4li416/01/2020 15:23

    Pisałem przez icok 2 razy by wysłali mi kopię umowy ale nikt nie od …Pisałem przez icok 2 razy by wysłali mi kopię umowy ale nikt nie odpowiada, wam po jakim czasie odpowiedzieli?


    Wejdź na priv
  18. Awatar użytkownika Usunięty260450
    Anonymous User
    Usunięty671817/01/2020 20:06

    skontaktuj się z @cpgoł bardziej bezpośredniego nie będziesz miał


    Haha, dzięki:)
  19. Awatar użytkownika sedd
    Autor
    PakoSan03/12/2019 16:18

    Ja dostałem takie info od CP:Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Pa …Ja dostałem takie info od CP:Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa



    No właśnie tutaj jest mała nieścisłość, bo kanał defacto jeszcze jest dostępny a wedle umowy zmiana warunków będzie 31.12.2019 jak ten kanał wyłączą.
    Niemniej jednak ludzie już teraz też wypowiadają umowy, potem akcja z DUK i mają nowe umowy stąd też dokładnie opisana okazja (starałem się opisać wszystkie szczegóły).

    Ja czekam do stycznia bo i tak jestem na darmowym okresie 6 miesięcznym
Awatar użytkownika