maj 25. 2019
Witam, zakupiłem sobie kierownicę Logitecha na amazonie z oferty Warehouse Deals. Była opisana jako stan idealny - możliwość uszkodzonego opakowania. Przyszła do mnie wczoraj w opłakanym stanie - pęknięcie o długości ok 15cm wzdłuż podnóżka przy pedałach, kierownica wyraźnie krzywa, aluminium powygniane, chociaż nie na pierwszy rzut oka, pęknięta dolną część obudowy kierownicy, wduszony przycisk. Dzwoniłem na infolinię, Pani miała mi przesłać etykietę zwrotu, jednak po rozłączeniu się dostałem informację, że muszę wysłać paczkę na swój koszt do Niemiec, a później dostanę zwrot. Mam nagranie z rozpakowywania, jednak widać na nim jedynie mocne uszkodzenie pedałów i leżącą w woreczku z kierownicą część. Defekty kierownicy zauważyłem dopiero później, mam dodatkowe nagranie już po rozpakowaniu. Obawiam się jedynie sytuacji, w której to mój zwrot zostałby rozpatrzony negatywnie, zważając na wymiar uszkodzeń z jakimi przyszedł do mnie sprzęt, bo przecież miał być to ,,stan idealny, jak nowy" (swoją drogą żenujące, żeby coś takiego przysyłać i tak opisywać). Czy można w jakiś sposób dołączyć nagrania, zanim wyślę paczkę? Może ktoś miał podobną sytuację, kiedy to dostał szrot opisywany jako ideał?
Aktualizacje społecznościowe
4 Komentarze
sortowanie:Jaki jest termin na zwrot z amazon es
Jak wygląda procedura zwrotu
Na przyszłość Czy zasady i procedury zwrotów w każdym Amazonie tj de,fr,it są takie same?
Z tego co wiem whd ES nie wysyłają do Polski. Procedury we wszystkich europejskich Amazonach są takie same.