Opublikowano 1 listopada 2019

Sprawa z Proline.pl

Spędziłem ostatnie 30 minut na czytaniu o proline i dalej nie wiem o co chodzi. Rozumiem, że jeden klient sie burzy, wrzucił to na wykop i ludzie poszli za nim. Ale.. Ale na na opineo.pl Proline ma bardzo dobre opinie. Na prawie 7000 tylko 80 negatywnych z czego 13 od 23 września czyli mniej więcej od dnia afery na wykopie, więc ich nie liczę. A na cały 2019 rok poza tymi 13 jest 8 negatywnych.
Polecam artykuł na stronie Android.com.pl
Sam z Proline.pl kupiłem jedną rzecz i to dawno temu więc własnej opinii na temat sklepu nie mam. Ale skreślanie go bo ktoś wywołał burzę w internecie bo mu nie przyjęli zwrotu to dla mnie przesada.
Sklep albo pójdzie teraz na dno przez Wykop.pl albo za wszelką cenę będzie chciał odbudować swoją opinie i będzie inaczej podchodził do reklamacji ze strachu przed kolejną aferą.
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

17 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Usunięty451753
    Sklep wysłał mi zamówioną drogą kartę graficzną za pobraniem, jednak okazało się, że w FV był błąd. Aby go poprawić musiałem odesłać kartę z powrotem (ponoć taki system, że trzeba produkt zeskanować!). Personel obiecał mi w rozmowie telefonicznej, że karta zaraz do mnie wraca. Aby przypilnować sprawy wysłałem do nich jeszcze maila z instrukcjami co i jak. Okazało się, że karta "trafiła na magazyn" i ją sprzedali komu innemu, a mi powiedzieli, że zrezygnowałem z zamówienia odsyłając kartę. Jedyna propozycja sklepu to złożyć zamówienie ponownie, tylko już z ceną o 600PLN droższą! Dyskusja i powoływanie się na rozmowę z pracownikiem na poważnym wydawałoby się stanowisku, nie dały efektu. Poza tym demonstrują wyższe stany magazynowe na stronie niż są w rzeczywistości. Unikać jak ognia!
  2. Awatar użytkownika Usunięty300365
    W momencie zamowienia dziala wszystko sprawnie problemy zaczynają się z gwarancją prodktów tzn
    Oddajac coś do naprawy to czas na wykonanie tej naprawy w tym sklepie to 35 dni z możliwością przedłużenia do 3 miesiecy .Ja osobiście kupiłem robota sorzatajacego mamibot grey ktory po 2 tygodniach użytkowania przestał działać i nie mam sprzetu już 2 miesiace . Nie polecam tego sklepu lepiej zaplacoć parę groszy wiecej i kupować w sieciówkach
  3. Awatar użytkownika Lux0R
    Jak to zawsze bywa, póki wszystko działa to jest ok dla obu stron. Gorzej jak coś się psuje to mogą być schody - aczkolwiek czasami nie muszą
  4. Awatar użytkownika pawian_akrobata
    Autor
    Lux0R01/11/2019 17:57

    Jak to zawsze bywa, póki wszystko działa to jest ok dla obu stron. Gorzej j …Jak to zawsze bywa, póki wszystko działa to jest ok dla obu stron. Gorzej jak coś się psuje to mogą być schody - aczkolwiek czasami nie muszą


    Ja miałem taki problem z Playstation i media markt. Sony dawalo rok gwarancji i sklep nie chciał uznac. Bylem w uokik i zalatwilem pisemko. Gwarancja uznana. W MM dalej robie zakupy. Oni jedynie jedynie źle zrobili z tym pozwem bo tak to problem jak w każdym sklepie mozna spotkać.
  5. Awatar użytkownika Kiszlo
    Sam mam negatywna opinie o sklepie, sprzedają sprzęt który był wcześniej używany, i dodatkowo modyfikowany (wtyk słuchawek) przez co nie przyjmują zwrotu, bo twierdzą że klient sam dokonał modyfikacji.
  6. Awatar użytkownika pawian_akrobata
    Autor
    Ja tam akurat kupiłem zasilacz do PC. OCZ 600W. Ale to było ładnych parę lat temu, więc może sklep faktycznie aż tak się stoczył.
  7. Awatar użytkownika voodoo69
    Proline powinien paść tak jak Arest w sumie blisko siebie kiedyś te sklepy były ;p Z jednego lokalu już Chińczyki innym pożytek zrobili A kiedyś lubiłem tam robić zakupy ;/
  8. Awatar użytkownika Roswell
    A proline dało w końcu te zdjęcia z dokumentacji reklamacji?
  9. Awatar użytkownika Juri
    "Sklep internetowy nie uczestniczy w Programie Słucham Swoich Klientów" - ciekawe ile negatywów usunięto po zastraszeniu Wydawało mi się swego czasu, że było ich więcej, ale to może o bestcenie było
    Zawsze jest tak, że ludzie narzekają dopiero jak coś się dzieje, a "poziom" sklepu wychodzi dopiero w sytuacjach konfliktowych. Dla mnie problemem z takimi sklepami jest to, że nie informują wyraźnie o pochodzeniu sprzętu i to gdzie gwarancja jest realizowana (czyli u nich). Wystarczy, że sklep się zwinie, albo "zmieni się" właściciel i tak naprawdę klient zostaje bez jakiejkolwiek gwarancji.
  10. Awatar użytkownika Nie
    Ja kupowałem u nich tylko komponenty do pc kilka lat temu i nie miałem z nimi problemu. Też nie zgłaszałem żadnych uwag, może dopiero wtedy pojawiały się schody.
  11. Awatar użytkownika SirNiedźwiedź
    pawian_akrobata01/11/2019 18:30

    Ja miałem taki problem z Playstation i media markt. Sony dawalo rok …Ja miałem taki problem z Playstation i media markt. Sony dawalo rok gwarancji i sklep nie chciał uznac. Bylem w uokik i zalatwilem pisemko. Gwarancja uznana. W MM dalej robie zakupy. Oni jedynie jedynie źle zrobili z tym pozwem bo tak to problem jak w każdym sklepie mozna spotkać.


    No w tym właśnie cały problem, że zastraszają klientów jakimś śmiesznym pozwem. Żaden normalny sklep tak nie robi, dlatego takie rzeczy trzeba upubliczniać. Tak samo jak problemy z gwarancją czy rękojmią, bo to nie wola sklepu a ich obowiązek, który wynika z obowiązującego prawa. Jeśli prawo im się nie podoba, to niech prowadzą interes gdzie indziej.
    Trzeba rozróżnić wyciek danych np. w Morele, które może zdarzyć się w każdym sklepie, instytucji czy nawet banku, od umyślnego zastraszania ludzi pozwem na 50 tysi. I wcale Morele nie zamierzam bronić, bo mają inne kwasy za pazuchą:
    pepper.pl/fee…721
    Tylko wyciek danych, a pozwy do sądu za upublicznianie procedury reklamacji, to dwie różne kwestie. Dlatego Proline przez swoją akcję w moim mniemaniu zdobył nagrodę najgorszego sklepu i na pewno nie zamierzam nic w nim kupić. Nigdy nie wiadomo, co im strzeli do głowy...
  12. Awatar użytkownika 0_o
    Ile ludzi tyle opinii, jedne za drugie przeciw.
  13. Awatar użytkownika Guest
    Kupilem 2 telefony na proline i zero problemu. Przy kontakcie ws. DDR4 RAM rowniez bezproblemowo i szybka odp.
  14. Awatar użytkownika SirNiedźwiedź
    Guest09/11/2019 13:25

    Kupilem 2 telefony na proline i zero problemu. Przy kontakcie ws. DDR4 RAM …Kupilem 2 telefony na proline i zero problemu. Przy kontakcie ws. DDR4 RAM rowniez bezproblemowo i szybka odp.


    A jak to się niby ma do sytuacji opisanej na Wykopie?
  15. Awatar użytkownika SirNiedźwiedź
    Usunięty30036503/03/2020 17:25

    W momencie zamowienia dziala wszystko sprawnie problemy zaczynają się z g …W momencie zamowienia dziala wszystko sprawnie problemy zaczynają się z gwarancją prodktów tzn Oddajac coś do naprawy to czas na wykonanie tej naprawy w tym sklepie to 35 dni z możliwością przedłużenia do 3 miesiecy .Ja osobiście kupiłem robota sorzatajacego mamibot grey ktory po 2 tygodniach użytkowania przestał działać i nie mam sprzetu już 2 miesiace . Nie polecam tego sklepu lepiej zaplacoć parę groszy wiecej i kupować w sieciówkach


    Ten sklep powinien być zbanowany na Pepperze...
  16. Awatar użytkownika Usunięty293150
    No i co poradzić. Dla takich ludzi to tylko eutanazja co wywołują burze z ich powodu. Normalnie koniec świata bo mu zwrotu nie przyjęli. Kim on jest pępkiem świata?
  17. Awatar użytkownika xDeOx
    Właśnie przeczytałem to i znalazłem paor na wykop o tym czego dotyczą tu komentarze - mam taki sam problem, kopiuj wklej, tyle że ze zwykłym redmi 5 i odpisali mi że mechaniczne i ze nara. Czyli zostaje tylko pozew zbiorowy i nigdy nic już od tych śmieci nie kupić i nawoływać do tego innych, gdyż pseudo sklep gwarancji i reklamacji nie uznaje. Ps no tak jedyna różnica taka że ja wysłałem telefon na gwarancję a nie rękojmię...
Awatar użytkownika