Opublikowano 16 sierpnia 2019
Revolut - płatności zbliżeniowe bez fizycznej karty
Witam. Stworzyłem sobie wczoraj wirtualną kartę Revolut MasterCard, nie posiadam fizycznej karty Revolut, mam ją podpiętą pod Google Pay i zbliżeniowo mogę wykonywać transakcje. Co w przypadku transakcji powyżej 50zł kiedy to terminal każe podać mi kod pin a ja takiego nie posiadam bo nie mam fizycznej karty?
Aktualizacje społecznościowe
12 Komentarzy
sortowanie:Właśnie zapłaciłem 330zł za pomocą karty wirtualnej Revolut podpiętej pod Google Pay, Google Pay nie potrzebuje autoryzacji kodem PIN w przypadku jakichkolwiek transakcji.
Support czat? Próbowałaś?
Też mi się wydaje, że weryfikacja następuje przez apkę Revolut, ktoś już sprawdzał?
To może ja przedstawię, jak to u mnie wyglądało.
Dzisiaj po raz pierwszy przy płatności kartą wirtualną terminal poprosił mnie o podanie pinu (j.w., karta podpięta pod Google Pay, brak info o pinie w aplikacji). Kiedy wszedłem do aplikacji na liście transakcji miałem info o odrzuconej płatności. Kiedy wejdziemy w tę pozycję, będzie tam/powinien być klocek "Status" z opisem, co poszło nie tak. Powinien tam być wpis o treści:
"Odrzucono - Nieprawidłowy kod PIN karty - pamiętaj, że zawsze możesz wyświetlić swój kod PIN" (pogrubiona część w aplikacji jest/powinna być podświetlona na niebiesko i jest klikalna - po kliknięciu i weryfikacji pinem/odciskiem palca powinien się wyświetlić PIN karty).
Trochę dziwne, że nie ma tej informacji w miejscu, gdzie jest to przy karcie fizycznej, ale cóż...
Tak, ale PIN-u tak nie zobaczysz w karcie wirtualnej.