Niestety, ta okazja wygasła 3 lipca 2023.
166°
Opublikowano 3 czerwca 2023

Rower full Trek Slash 7 2023+ pedały Line Elite Gratis!- zawieszony

14.999zł19.799zł-24%
Darmowa dostawa
Awatar użytkownika Molin_
Opublikowane przez
Molin_
Dołączył w 2023
35
99

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Najnowsza wersja roweru Slash 7 2023

Pedały gratis: Pedały platformowe MTB Bontrager Line EliteTrek Slash 7 2023 jest dla Ciebie, jeśli...All-mountain to Twoja kategoria i uwielbiasz poskramiać strome zjazdy oraz wymagające rock gardeny. Szukasz roweru stworzonego do pokonywania najtrudniejszych tras z maksymalną mocą, w 100% zdolnego do zmierzenia się z zawodami enduro, ale bez przyprawiającej o palpitacje ceny.

Użyte technologieAluminiowa rama do ostrej jazdy z nawierconym suportem, podwójna osłona rury dolnej, Kock Block 2.0 i damper RockShox Deluxe Select+ o 160 mm skoku oraz amortyzator Yari RC o 170 mm skoku. Ponadto, napęd 1x12 Shimano Deore/XT, potężne 4-tłoczkowe hamulce Shimano pozwalające zachować pewność podczas zjazdów, koła Line Comp 30 w pełni przystosowane do montażu bezdętkowego wraz z uszczelniaczem.

Jaki jest Slash?To może i najbardziej przystępny Slash w ofercie, ale nie myśl, że jeździ wolno z góry. Dostajesz ramę zbudowaną z myślą o wielodniowej ostrej jeździe z praktycznie dobranymi częściami, dzięki czemu w kieszeni zostanie dość na opłaty startowe lub wyciągi.

Dlaczego pokochasz Trek Slash 7 2023
  • Tak samo dobrze czuje się na trasie wyścigu i w dziczy—Slash to idealny rower na zawody enduro, ale daje multum radości na trudniejszych szlakach
  • Elegancki schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
  • Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę
  • Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
  • Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół
Dane techniczneRamaAlpha Platinum Aluminium, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, sztyca podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku

WidelecRockShox Yari RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku

AmortyzatorRockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm

Maks. kompatybilny skok widelca180 mm (596 mm od osi do korony)

KołaPiasta przedniaBontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm

Piasta tylnaBontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm

Zacisk tylnyBontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia

ObręczBontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta

OponaBontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”

Maks. rozmiar oponRama: 29 x 2,50"
Widelec: Patrz specyfikacja producenta

NapędManetkaShimano SLX M7100, 12-biegowa

Przerzutka tylnaShimano XT M8100, długi wózek

KasetaShimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa

ŁańcuchShimano Deore M6100

Maks. wielkość zębatkiMaks.: 34T, Min. 28T

KomponentySiodełkoBontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm

SztycaRozmiar: S TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości
Rozmiar: M , ML TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości
Rozmiar: L , XL TranzX JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości

KierownicaBontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm

ChwytyBontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą

Wspornik kierownicyBontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości

Rozmiar tarczyMaks. średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu

WagaWaga rozmiaru M - 15.50 kg / 34.18 lbs

Ograniczenie wagoweMaksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

64 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika bovi_ja
    bovi_ja
    Dobra cena, leci plusik. Na marginesie, chyba coś przespałem bo wydawało mi się, że rower ze skokiem 160/170 to już enduro, poniżej jest Trail, a AM funkcjonuje pomiędzy Trailem a i XC :/
    Awatar użytkownika Kubax1
    Kubax1
    Bardziej na odwrót: Enduro > AM > Trail > XC. (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika 8888
    8888
    W tej cenie powinien sam jechać i skręcać…
    Awatar użytkownika Molin_
    Molin_ Autor
    nie dażdy rower jest dla każdego:)
  3. Awatar użytkownika TED8
    TED8
    Pedały gratis zdecydowały! Biere, takim jazda po bułki to będzie sama przyjemność
    Plus za wstawkę!
    Awatar użytkownika Molin_
    Molin_ Autor
    dobrze dobrane robia robotę:)
  4. Awatar użytkownika Pankracy666
    Pankracy666
    Rewelacyjnie wyglada :)))). Niestety moja bariera psychiczna na rower to Max 5000 zł.
    Awatar użytkownika putek.
    putek.
    Widocznie za mało jeździsz
  5. Awatar użytkownika Majeranek_
    Majeranek_
    Powtarzam się ale za te zawyżanie cen trek i specialized został w mojej głowie wymazany CH....im w d l...
    Awatar użytkownika Axel_Couasky
    Axel_Couasky
    Yari w rowerze za 15K Gdyby tylko więcej ludzi miało takie podejście. Dopóki osły będą kupować, dopóty producenci będą zawyżać ceny.
    Ps. O hamulcach nawet nie wspomnieli w specyfikacji technicznej, haha.
  6. Awatar użytkownika 13782840
    13782840
    Ciekawe czy dzisiaj znajdzie uznanie?
    Za tydzień kolejna obniżka o kilka złotych.
    Magazyny pełne.


    14068798-MuDTQ.jpg (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika Wyjebongo
    Wyjebongo
    Ludzie takimi rowerami jeżdżą w Polsce? Powodzi się. Chyba kupię szlifierkę na baterie
    Awatar użytkownika Molin_
    Molin_ Autor
    jeżdża i to jak:)
  8. Awatar użytkownika akir_
    akir_
    Specyfikacja dupy nie urywa, czekamy na dalsze spadki. Do mojego żaden komponent nie podjedza. Potężne hamulce, pewnie slx z pękającymi tloczkami (Edytowano)
    Awatar użytkownika kamkier
    kamkier
    Niby hample jakieś SRAM DB8.
  9. Awatar użytkownika rafi78
    rafi78
    Zwykły full w cenie elektryka?
    Awatar użytkownika Brzo
    Brzo
    Zwykły Trek w cenie jak za treka. Powiedzmy że nawet nadaje się do jazdy bez upgrade'u, co nie zawsze jest oczywiste w tańszych trekach. Oczywiście nadal to absolutne minimum ale lepszy yari z okropnym tłumikiem MC niż jakiś gold 35.
  10. Awatar użytkownika xyz2a
    xyz2a
    24% to już coś. Ile % na elektryki (MTB) można dostać u Treka?
    Awatar użytkownika darvd29
    darvd29
    30% to raczej max
  11. Awatar użytkownika Hunters
    Hunters
    Fajny rowerek ale w tej cenie można znaleźć już coś elektrycznego
    Awatar użytkownika 13782840
    13782840
    "Brawo Szerloku" nawet dwa elektryki.
  12. Awatar użytkownika Michał12300
    Michał12300
    19k za aluminimium + Yari ? Kpina
  13. Awatar użytkownika satan666
    satan666
    Dołożę 5k i kupię GSX-R 😁
  14. Awatar użytkownika Maciej_Golabek36v
    Maciej_Golabek36v
    Lipa. Jeździłem na nim i rower jest ok ale cena przesadzona podwójnie..

    Canyon w tej kasie oferuje spectrala w carbonie i całość na foxie także niech każdy sobie odpowie jaką pojebaną marżę narzuca Trek

    Link do spectrala dla zainteresowanych

    canyon.com/pl-…d=1 (Edytowano)
    Awatar użytkownika darvd29
    darvd29
    Trek ma dużą marżę, to prawda, ale udzielają też dożywotniej gwarancji na ramę (dla pierwszego właściciela). Prawdą też jest to, że rzeczony Canyon ma bardzo fajny osprzęt. Natomiast problemem jest to, że porównujesz dwa całkowicie inne rowery. Slash ma skok 170 przód (max 180) i 160 tył, a ten Spectral ma 140/125.

    Slash jest rowerem enduro na czerwone i czarne techniczne trasy, a Spectral to rower trail na wycieczki oraz niebieskie trasy flow i okazjonalnie czerwone. Jasne, są tacy co na hardtailu ze skokiem 100 mm zjeżdżają czarne, ale przeznaczenie i optymalne zastosowanie roweru jest inne

    A jeśli chodzi o wyższość karbonu nad aluminium to kontrowersyjnie powiem, że aluminium jest wytrzymalsze. Wystarczy lekka kraksa, aluminium nic nie będzie albo się lekko wgniecie i zazwyczaj można jeździć dalej, a karbon niefortunnie upadnie i jego struktura zostanie rozszarpana i rower nadaje się tylko na śmietnik. Plusy karbonu to oczywiście pasywna amortyzacja, wygląd i niska waga, ale nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że karbon jest zawsze lepszy od alu

    Na poparcie moich słów poniżej załączam zdjęcie niestety częstej awarii karbonowych rowerów Trek Rail. Przy uderzeniu przerzutką karbonowa rama nie wytrzymuje sił, hak UDH obkręca się wokół własnej osi i przerzutka uderza w ramę od góry, a jako że karbon jest słabszy od aluminiowej przerzutki powstaje dziura, która nie nadaje się do naprawy i oznacza konieczność zapłaty kilkunastu tysięcy za nową ramę po zniżce crash replacement. W aluminiowych Railach problem nie istnieje, bo nie ma takiej możliwości, żeby przerzutka przebiła ramę.
    14083473-qbOIz.jpg
Awatar użytkownika