Niestety, ta okazja wygasła 3 lipca 2023.
166°
Opublikowano 3 czerwca 2023
Rower full Trek Slash 7 2023+ pedały Line Elite Gratis!- zawieszony
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
Molin_
Dołączył w 2023
35
99
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Najnowsza wersja roweru Slash 7 2023
Pedały gratis: Pedały platformowe MTB Bontrager Line EliteTrek Slash 7 2023 jest dla Ciebie, jeśli...All-mountain to Twoja kategoria i uwielbiasz poskramiać strome zjazdy oraz wymagające rock gardeny. Szukasz roweru stworzonego do pokonywania najtrudniejszych tras z maksymalną mocą, w 100% zdolnego do zmierzenia się z zawodami enduro, ale bez przyprawiającej o palpitacje ceny.
Użyte technologieAluminiowa rama do ostrej jazdy z nawierconym suportem, podwójna osłona rury dolnej, Kock Block 2.0 i damper RockShox Deluxe Select+ o 160 mm skoku oraz amortyzator Yari RC o 170 mm skoku. Ponadto, napęd 1x12 Shimano Deore/XT, potężne 4-tłoczkowe hamulce Shimano pozwalające zachować pewność podczas zjazdów, koła Line Comp 30 w pełni przystosowane do montażu bezdętkowego wraz z uszczelniaczem.
Jaki jest Slash?To może i najbardziej przystępny Slash w ofercie, ale nie myśl, że jeździ wolno z góry. Dostajesz ramę zbudowaną z myślą o wielodniowej ostrej jeździe z praktycznie dobranymi częściami, dzięki czemu w kieszeni zostanie dość na opłaty startowe lub wyciągi.
Dlaczego pokochasz Trek Slash 7 2023
WidelecRockShox Yari RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku
AmortyzatorRockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca180 mm (596 mm od osi do korony)
KołaPiasta przedniaBontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylnaBontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylnyBontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
ObręczBontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
OponaBontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Maks. rozmiar oponRama: 29 x 2,50"
Widelec: Patrz specyfikacja producenta
NapędManetkaShimano SLX M7100, 12-biegowa
Przerzutka tylnaShimano XT M8100, długi wózek
KasetaShimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
ŁańcuchShimano Deore M6100
Maks. wielkość zębatkiMaks.: 34T, Min. 28T
KomponentySiodełkoBontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
SztycaRozmiar: S TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości
Rozmiar: M , ML TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości
Rozmiar: L , XL TranzX JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości
KierownicaBontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
ChwytyBontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicyBontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości
Rozmiar tarczyMaks. średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu
WagaWaga rozmiaru M - 15.50 kg / 34.18 lbs
Ograniczenie wagoweMaksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Pedały gratis: Pedały platformowe MTB Bontrager Line EliteTrek Slash 7 2023 jest dla Ciebie, jeśli...All-mountain to Twoja kategoria i uwielbiasz poskramiać strome zjazdy oraz wymagające rock gardeny. Szukasz roweru stworzonego do pokonywania najtrudniejszych tras z maksymalną mocą, w 100% zdolnego do zmierzenia się z zawodami enduro, ale bez przyprawiającej o palpitacje ceny.
Użyte technologieAluminiowa rama do ostrej jazdy z nawierconym suportem, podwójna osłona rury dolnej, Kock Block 2.0 i damper RockShox Deluxe Select+ o 160 mm skoku oraz amortyzator Yari RC o 170 mm skoku. Ponadto, napęd 1x12 Shimano Deore/XT, potężne 4-tłoczkowe hamulce Shimano pozwalające zachować pewność podczas zjazdów, koła Line Comp 30 w pełni przystosowane do montażu bezdętkowego wraz z uszczelniaczem.
Jaki jest Slash?To może i najbardziej przystępny Slash w ofercie, ale nie myśl, że jeździ wolno z góry. Dostajesz ramę zbudowaną z myślą o wielodniowej ostrej jeździe z praktycznie dobranymi częściami, dzięki czemu w kieszeni zostanie dość na opłaty startowe lub wyciągi.
Dlaczego pokochasz Trek Slash 7 2023
- Tak samo dobrze czuje się na trasie wyścigu i w dziczy—Slash to idealny rower na zawody enduro, ale daje multum radości na trudniejszych szlakach
- Elegancki schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
- Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę
- Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
- Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół
WidelecRockShox Yari RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku
AmortyzatorRockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca180 mm (596 mm od osi do korony)
KołaPiasta przedniaBontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylnaBontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylnyBontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
ObręczBontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
OponaBontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Maks. rozmiar oponRama: 29 x 2,50"
Widelec: Patrz specyfikacja producenta
NapędManetkaShimano SLX M7100, 12-biegowa
Przerzutka tylnaShimano XT M8100, długi wózek
KasetaShimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
ŁańcuchShimano Deore M6100
Maks. wielkość zębatkiMaks.: 34T, Min. 28T
KomponentySiodełkoBontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
SztycaRozmiar: S TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości
Rozmiar: M , ML TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości
Rozmiar: L , XL TranzX JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości
KierownicaBontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
ChwytyBontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicyBontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości
Rozmiar tarczyMaks. średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu
WagaWaga rozmiaru M - 15.50 kg / 34.18 lbs
Ograniczenie wagoweMaksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
64 Komentarze
sortowanie:Plus za wstawkę!
Ps. O hamulcach nawet nie wspomnieli w specyfikacji technicznej, haha.
Za tydzień kolejna obniżka o kilka złotych.
Magazyny pełne.
(Edytowano)
Canyon w tej kasie oferuje spectrala w carbonie i całość na foxie także niech każdy sobie odpowie jaką pojebaną marżę narzuca Trek
Link do spectrala dla zainteresowanych
canyon.com/pl-…d=1 (Edytowano)
Slash jest rowerem enduro na czerwone i czarne techniczne trasy, a Spectral to rower trail na wycieczki oraz niebieskie trasy flow i okazjonalnie czerwone. Jasne, są tacy co na hardtailu ze skokiem 100 mm zjeżdżają czarne, ale przeznaczenie i optymalne zastosowanie roweru jest inne
A jeśli chodzi o wyższość karbonu nad aluminium to kontrowersyjnie powiem, że aluminium jest wytrzymalsze. Wystarczy lekka kraksa, aluminium nic nie będzie albo się lekko wgniecie i zazwyczaj można jeździć dalej, a karbon niefortunnie upadnie i jego struktura zostanie rozszarpana i rower nadaje się tylko na śmietnik. Plusy karbonu to oczywiście pasywna amortyzacja, wygląd i niska waga, ale nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że karbon jest zawsze lepszy od alu