I dla leni skrót: "Kup produkty P&G w czasie trwania promocji od 20.03.2023 do 19.05.2023 w dowolnym sklepie na terenie Polski (także on-line). Promocja obejmuje zakup dowolnych produktów marek P&G biorących udział w promocji, w czasie trwania promocji od 20.03.2023 do 19.05.2023 lub do wyczerpania puli zwrotów. Regulamin, zasady promocji i lista uczestniczących produktów do pobrania tutaj. Zaloguj się lub zarejestruj na EverydayMe i wybierz próg kwotowy. Załącz skan dowodu zakupu produktów P&G, wyślij zgłoszenie i gotowe! Oczekuj zwrotu pieniędzy! Data zakupu powinna być zgodna z czasem trwania promocji. (...) Po pomyślnym przesłaniu paragonu należy poczekać do 72 godzin na jego zatwierdzenie lub odrzucenie. Jeśli w czasie do 72 godzin od pomyślnego przesłania paragonu, nie otrzymałaś/eś od nas żadnej wiadomości na swoją skrzynkę pocztową, skontaktuj się z działem technicznym."
Niestety na stronie "Idź do" nie widać (na teraz) jaka pula zwrotów.
"Program zwrotu pieniędzy dotyczy niżej wymienionych marek:
Pampers,
Ariel,
Fairy,
Lenor/Lenor Unstoppables,
Wizir,
Ambi Pur,
Oral-B,
Blend-a-Med/Blend-a-Dent,
Naturella,
Discreet,
Tampax,
Always,
Head&Shoulders,
Pantene ProV,
Herbal Essenses,
Aussie,
Gillette/Gillette Venus,
Satin Care,
Old Spice,
Secret,
Swiffer"
I dla leni skrót:
"Kup produkty P&G w czasie trwania promocji od 20.03.2023 do 19.05.2023 w dowolnym sklepie na terenie Polski (także on-line).
Promocja obejmuje zakup dowolnych produktów marek P&G biorących udział w promocji, w czasie trwania promocji od 20.03.2023 do 19.05.2023 lub do wyczerpania puli zwrotów. Regulamin, zasady promocji i lista uczestniczących produktów do pobrania tutaj.
Zaloguj się lub zarejestruj na EverydayMe i wybierz próg kwotowy. Załącz skan dowodu zakupu produktów P&G, wyślij zgłoszenie i gotowe! Oczekuj zwrotu pieniędzy!
Data zakupu powinna być zgodna z czasem trwania promocji. (...)
Po pomyślnym przesłaniu paragonu należy poczekać do 72 godzin na jego zatwierdzenie lub odrzucenie. Jeśli w czasie do 72 godzin od pomyślnego przesłania paragonu, nie otrzymałaś/eś od nas żadnej wiadomości na swoją skrzynkę pocztową, skontaktuj się z działem technicznym."
Niestety na stronie "Idź do" nie widać (na teraz) jaka pula zwrotów.