Aktualizacje społecznościowe
Lukkkk
Od 10 września br. użytkownicy platformy zakupowej goodie (aplikacja mobilna i strona internetowa www.goodie.pl) będą mogli korzystać z programu cashback, umożliwiającego otrzymywanie zwrotu części wydatków na zakupy w wielu sklepach internetowych.
W programie jest już około 1000 partnerów z różnych branż, m.in. odzieżowej, technologicznej, spożywczej, wnętrzarskiej czy gastronomicznej.

W zależności od wyboru konkretnego sklepu, można liczyć na zwrot nawet do 25% wartości transakcji. Przeważnie jego wysokość wynosi, w zależności od marki sklepu i kategorii danego produktu, od 2 do 15%.

Zwrot środków naliczany jest od kwoty netto zamówienia bez kosztów dostawy.

Konieczna jest aktualizacja aplikacji do najnowszej wersji.

Najważniejsze z FAQ:

Jak dokonać zakupu, aby zwrot naliczył się poprawnie?
To proste. Wystarczy że do sklepu internetowego, którego ofertą jesteś zainteresowany, przejdziesz przez goodie, klikając w „Przejdź do sklepu” przy ofercie danej marki. Sklepy biorące udział w programie cashback są oznaczone w goodie specjalnym symbolem. Pamiętaj też, że musisz być zalogowany. Gdy już znajdziesz się na stronie sklepu, zrób zakupy, a my po ich zakończeniu będziemy wiedzieli, że należy naliczyć Ci cashback. Staraj się jednak nie odwlekać zakupu po przejściu z goodie do sklepu i nie wchodź w międzyczasie na inne strony, tak byśmy nie zgubili Twoich śladów. Dla poprawnego działania konieczne jest też wyłączenie dodatków blokujących reklamy, takich jak AdBlock Plus czy uBlock Origin.

Kiedy cashback pojawi się na moim koncie i co to są statusy transakcji?
Twój cashback ze statusem „Oczekujący” pojawi się na Twoim koncie średnio w ciągu dnia roboczego od dokonania zakupu (a zwykle wystarczy nam kilka minut). Cashback musi osiągnąć status "Zatwierdzony", aby można go było wypłacić. Dokładamy wszelkich starań, żeby status ten osiągany był jak najszybciej. W związku z koniecznością zaangażowania w proces partnerów, średnio trwa to jednak 30 dni. Prócz tych dwóch statusów, możesz natknąć się jeszcze na status „Wypłacony”. Ten komunikat będzie dotyczył transakcji, z których cashback już przelałeś na swoje konto bankowe. Może pojawić się także status „Odrzucony” dla transakcji, które z jakiegoś powodu nie zostały zatwierdzone. W ostatnim przypadku zachęcamy Cię do skorzystania z formularza reklamacyjnego, tak byśmy razem mogli ponownie przeanalizować daną transakcję.

Wstawiam jeszczcze popularne marki objęte programem. Lista jesy znacznie dłuższa:

102770.jpg
Dyskusje

11 Komentarzy