Niestety, ta okazja wygasła 3 kwietnia 2023.
853°
109
Opublikowano 31 marca 2023

Rower szosowy Felt VR 40

4.715,41zł6.890zł-32%
70,10zł z Hiszpania
Awatar użytkownika Usunięty414083
Opublikowane przez
Usunięty414083
Dołączył w 2020
89
11.368

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Rowery

Znajdź więcej okazji Rowery

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Szosa za śmieszną jak na obecne czasy kwotę.

W dodatku tarczówki, co nie wiedzieć czemu jest dziś plusem. Sam wolałbym bez i mieć 0.5kg lżejszy rower, ale ok. Jakoś dekady peletony na zawodach sobie w największych górach radziły bez tarczówek, ale Wy wiecie swoje.

Znana marka, osprzęt Tiagra.

Przesyłka z pewnego, Hiszpańskiego, znanego sklepu rowerowego.

Cena w Euro : 1.009,00
Wysyłka w Euro : 14,99

Rozmiar : 51 (168-173cm) oraz 56 (178-183cm)

W tej kwocie nic tylko brać. Nawet nie wiem, czy Rometa znajdziemy w tej cenie, a tutaj mamy Amerykańskiego producenta prosto ze słonecznej Californii.

Nic tylko plusować, @Frihet jak zwykle na posterunku
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

109 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Jelon_7
    Jelon_7
    Jak ważysz mniej niż 70kg i jeździsz tylko po płaskim to możesz rzeczywiście nie wiedzieć czemu tarcze są plusem.
    Awatar użytkownika SirMichu
    SirMichu
    Kto hamuje ten przegrywa...
  2. Awatar użytkownika pawel933
    pawel933
    tylko ten kolor i rurki jak z odpustu
    Awatar użytkownika sprdl
    sprdl
    Wolałbyś pewnie cały czarny żeby śmigać do kościółka...
  3. Awatar użytkownika Gregory_W
    Gregory_W
    cena kozak
    Awatar użytkownika Usunięty414083
    Anonymous User Autor
    Polecam śledzić moje okazje. Jestem uznanym użytkownikiem Peppera :))
  4. Awatar użytkownika tymooteusz
    tymooteusz
    Sklep nie wzbudza zaufania pośród kupujących.

    13364655-MVyYF.jpg
    Awatar użytkownika Usunięty414083
    Anonymous User Autor
    Chyba nic nie kupowałeś nigdy z Hiszpanii aby sugerować się opiniami.
  5. Awatar użytkownika hal
    hal
    Plus za pojazd po tarczowkach w szosie!
    Awatar użytkownika Usunięty414083
    Anonymous User Autor
    Trzeba mówić niewygodną prawdę. Przez to mam ciagle tutaj problemy.
  6. Awatar użytkownika MajkelJordan
    MajkelJordan
    Prawie 5k za Tiagre, jakieś feltowe koła, tarczówki i dostawe z ES to trochę przesada.

    2min researchu i wg mnie dużo lepsza propozycja:
    rower.com.pl/lap…mp;
    w dodatku sklep w Polsce - zawsze można się jeszcze dogadać, objechać rower itd.
    Z reszta pora na zakup roweru fatalna. Chyba, że jeszcze jakieś modele z poprzedniego roku się uda znaleźć
    Awatar użytkownika PiotrN
    PiotrN
    w 2 minuty to łatwo znaleźć nieaktualne propozycje
    Sam nie wiem co lepsze, wyższa grupa osprzętu czy tarcze i hydrauliczne hamulce. Osprzęt można zmienić a na tarcze ramy się raczej nie przerobi
    13366540-8nWqx.jpg
  7. Awatar użytkownika Matteusz
    Matteusz
    A do 2500 zł co polecacie? Rozglądam się za szosą/przelajem/gravelem w takich pieniądzach. Są aktualnie jakieś promocje z rozsądnym wyposażeniem?
    Awatar użytkownika mateuszkt
    mateuszkt
    Za 2500 z szosą będzie trudno. Jednak dobrze, żeby był minimum claris, bo tourney to kulawa ergonomia
  8. Awatar użytkownika RoyamI
    RoyamI
    Słodki jeżu, dlaczego przy każdej nitce o szosach musi pojawiać się zlot fanatyków szczękowych spowalniaczy? Zalety tarcz:
    >większą skuteczność hamowania
    >lepsza modulacja
    >szersze obręcze więc bardziej komfortowe i bardziej aero
    >powtarzalność osadzenia kola
    >tansze w eksplatacji, wymieniasz tarcze i klocki zamiast klocków i karbonowych stożków za 5k
    >nieporównywanie wysza skuteczność na mokrym
    >prostszy serwis, raz zalewasz heble olejem mineralnym i zapominasz o nich. Nie ma zabawy w nie kompresyjne pancerze i wymianie zgnitych/wyciągniętych linek.
    >wyglądają lepiej

    Zalety szczek:
    >brak zalet, mniej pisania
    Dla ciekawych bonus, możecie sobie wykalkulować ile te 300g różnicy w wadze zrobi wami różnicy w czasie przejazdu calconic.com/cal…rue
  9. Awatar użytkownika Test_TestvCW
    Test_TestvCW
    Jak to się ma do tego co kiedyś się pojawił?
    pepper.pl/pro…655
    Awatar użytkownika Usunięty414083
    Anonymous User Autor
    Rose to taka marka noname. Tak jakbyś kupił rower z Decathlonu. Ale ma jeden duży plus. Bardzo ładnie wyglada bo spawy są niewidoczne. Felt to takie Volvo wśród rowerów. Znana, uznana marka by USA.
  10. Awatar użytkownika Zabi96
    Zabi96
    Jakoś dekady peletony na zawodach sobie w największych górach radziły bez tarczówek

    Przecież te wszystkie endurancowe szosy z tymi wyścigowymi z peletonu mają tyle wspólnego co aktualne SUVy z segmentu A/B z rasowymi terenówkami xD
    Hamulce tarczowe dla początkującego są niezaprzeczalną korzyścią i nie wiem jak ktoś może z tym dealować.

    A patrzenie tylko na wagę w szosie jest tak miarodajne jak skupianie się na BMI przy masie ciała a nie na obwodach czy %BF.
  11. Awatar użytkownika AH2V2
    AH2V2
    Szkoda że się spasłem i dodatkowo nie ma gdzie postawić drugiego roweru.
    Awatar użytkownika tymooteusz
    tymooteusz
    13365374-3v4X6.jpg
  12. Awatar użytkownika issachar
    issachar
    No tak pros potrafiący wejść w zakręty na pełnej prędkości, umiejący perfekcyjne dohamowywac w odpowiednim momencie w zakręcie, jadący pusta droga, to to samo co ktoś kto jeździ rowerem 3 lata i żeby nie hamować przy 70 kmh musi mieć prosta drogę. Mam hamulce zwykle i tarcze i to jest przepaść w pewności zjazdu,a zwykle to bardziej spowalniacze. Uwielbiam jak ludzie z północy piszą o tym jak tarcze są useless i to tylko marketing żeby wcisnąć droższe hamulce, a jedyne co widzieli to 10m przewyższenia na 100km i oczywiście da się, też tak jeździłem, tylko co to zjazd jak przy 50 zastanawiasz się czy ten łuk to aby na pewno lekki łuk i nie pójdziesz prosto, bo tak nie mam skilla prosa ani pustej drogi. Pomijam kwestie używania karbonowej obręczy i szczęk.. (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika firelink
    firelink
    Jakieś herezje o tarczach, Rose to marka no name - niewątpliwie mamy do czynienia z ekspertem. 😄
  14. Awatar użytkownika bezokasroka
    bezokasroka
    Wychodzi na to że trzeba będzie sprzedać szosę na tarczach bo to zło...
  15. Awatar użytkownika Przemek_8
    Przemek_8
    Jeśli mieszkasz na gassach i hamujesz jedynie gdy schodzisz z roweru jak kończysz jazdę to tarcze są zbędne, ale w każdym innym przypadku tarcze wygrywają znacząco w każdym aspekcie nad szczękami
    Awatar użytkownika ukaszeq
    ukaszeq
    No nie, kosztowo zdecydowanie nie wygrywają. Jeśli chodzi o prostotę naprawy to tutaj też wygrywają klasyczne szczęki.
    I choć nie podważam, że jest to przyszłość wśród rowerów, to jeśli chodzi o skuteczność hamowania większe znaczenie będą miały aspekty takie jak opony, klocki i stan układu hamulcowego. (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika m00min
    m00min
    Trochę dziadkowa geometria, ale osprzęt niczego sobie.
    Awatar użytkownika charlie77
    charlie77
    Bo VR to Feltowe enduransy/allroady. Jak chcesz sportową od nich to musisz szukać FR albo AR. FRa mam, ale enduransik też by się przydał na dłuższe wygodne traski.
  17. Awatar użytkownika rad_ek
    rad_ek
    Te 0.5kg (a realnie pewnie nawet mniej) nie ma kompletnie znaczenia z punktu widzenia użytkownika takiego roweru, a zdecydowanie więcej można zyskać na komforcie lepszych hamulców
  18. Awatar użytkownika EdwinOdesseiron
    EdwinOdesseiron
    Chłop nazywa Rose marką no name, porównuje zawodników z pro touru do gościa kupującego entry level szosę endurance/road+. Trzymajcie mnie, bo ze śmiechu padne.
  19. Awatar użytkownika PiotrN
    PiotrN
    fajny i stosunkowo lekki nawet 9,8kg
  20. Awatar użytkownika Sikoraaa
    Sikoraaa
    Tarcze nie są konieczne, ale są pomocne. Szczególnie kiedy się jeździ tam, gdzie są inni ludzie, rowery i samochody, a nie w dobrym miejscu treningowym. Sam obecnie mam szczękowe, ale na tarczowych w poprzednim rowerze hamowałem szybciej.
    Awatar użytkownika krymic91
    krymic91
    w miarę płaski teren ok, ale pojedź sobie w góry lub strome pagórki z nahchyleniem większym niż 7 % i wtedy różnica znaczna na korzyść tarcz hydraulicznych
Awatar użytkownika