Niestety, ta okazja wygasła 26 marca 2023.
421°
92 Opublikowano 25 marca 2023
Olej Millers 5w30 5l normą 913-D Ford
Opublikowane przez
Draker90
Dołączył w 2019
3
8
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Standardowa cena wersji EE to ok 230zl, a wersji XF 184zl
Bardzo dobry olej w bardzo dobrej cenie, wersja EE jest wyposażona w technologie NANODRIVE, której nie posiada wersja XF
Bardzo dobry olej w bardzo dobrej cenie, wersja EE jest wyposażona w technologie NANODRIVE, której nie posiada wersja XF
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA A5/B5 oraz A1/B1 5w30, głównie mocnych silników Ford, Jaguar Land Rover, oraz producentów azjatyckich.
Przeznaczenie:
ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, API SL, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C-913-D, Ford WSS-M2C-913-C, Ford WSS-M2C-913-B, Ford WSS-M2C-913-A, Jaguar Land Rover STJLR 03.5003, ILSAC GF-4, Renault RN 0700, Dacia, Renault Sport, marki azjatyckie
Cechy i korzyści:
wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
formulacja FULL SAPS w połączeniu z technologią NANODRIVE zapewnia wyjątkową ochronę silnika
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA A5/B5 oraz A1/B1 5w30, głównie mocnych silników Ford, Jaguar Land Rover, oraz producentów azjatyckich.
Przeznaczenie:
ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, API SL, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C-913-D, Ford WSS-M2C-913-C, Ford WSS-M2C-913-B, Ford WSS-M2C-913-A, Jaguar Land Rover STJLR 03.5003, ILSAC GF-4, Renault RN 0700, Dacia, Renault Sport, marki azjatyckie
Cechy i korzyści:
wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
formulacja FULL SAPS w połączeniu z technologią NANODRIVE zapewnia wyjątkową ochronę silnika
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
92 Komentarze
sortowanie:Polecacie coś tańszego do tego auta, czy też kupić ten ?
I jak ci się zepsuje to co kupisz za pare lat jak nic nie będzie na rynku tylko jakieś elektryki dla najbogatszych? (Edytowano)
allegro.pl/ofe…493
Spełnia Ford WSS-M2C-946-A a taką mam w instrukcji specyfikację
elf.com.pl/dobierz-olej-0
itd.itd... (Edytowano)
"Olej silnikowy Millers EE Performance ECO 5W30 to ultra-nowoczesny olej syntetyczny klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) tzw. nano cząsteczek oraz estrów syntetycznych typu FULL SAPS"
Tak tak to mogła być podróba, tylko że kupiony w Intercars więc.. 🤷🏻♂️
Edit: 2.0TDI
Edit 2: w motocyklu podobną historię mam, jeżdżę olejkiem, więc żadna kosmiczna technologia ale Motula nigdy już tam nie wleję. (Edytowano)