Niestety, ta okazja wygasła 26 marca 2023.
264°
374
Opublikowano 26 marca 2023

Dyson v15 odkurzacz zewnętrzny sprzedawca

899zł3.199zł-72%
Darmowa dostawa · Amazon.pl Okazje
Awatar użytkownika AmazoniaPrice
Opublikowane przez
AmazoniaPrice
Dołączył w 2017
184
2.038

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Odkurzacze

Znajdź więcej okazji Odkurzacze

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

30 dniowy okres próbny 𝗔𝗺𝗮𝘇𝗼𝗻 𝗣𝗿𝗶𝗺𝗲 (darmowa dostawa, dostęp do VOD i inne) aktywujecie tutaj
Dla wytrwalych, gwarancją od a do z. Kwestia czekania na ewentualny zwrot środków. Być może pełen sukces i tani Dyson 🤪
Amazon.pl Więcej szczegółów na
Poradnik zakupowy Amazon możecie znaleźć TUTAJ
Aktualizacje społecznościowe

374 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Pływak
    Pływak
    13304401-3iyUv.jpgFajne opinie
  2. Awatar użytkownika Mariuchoz
    Mariuchoz
    Mail od supportu:


    Dziękujemy za skontaktowanie się z Amazon.pl w tej sprawie.
    Bardzo mi przykro z powodu tej niedogodności. Dziękuję za zgłoszenie nam tego problemu, przekażę Twoją skargę do odpowiedniego zespołu i dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości.

    Natychmiast zażądałem w Twoim imieniu pełnego zwrotu pieniędzy za zamówienie nr ***** ***. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, gdy tylko zwrot zostanie przetworzony, co zwykle może zająć od 3 do 10 dni roboczych.

    Zapewniamy, że nasz dział handlowy zajmuje się obecnie tego rodzaju problemami i stara się znaleźć najlepszy możliwy sposób, aby uniemożliwić tym sprzedawcom sprzedaż w naszej witrynie. Zgłosiłem im tego sprzedawcę, aby mogli dokładniej zbadać tę sprawę.

    W międzyczasie pamiętaj, że następujące sytuacje mogą wskazywać, że sprzedawca może oszukiwać:

    - Sprzedawca prosi o kontakt za pośrednictwem prywatnego e-maila zamiast komunikacji za pośrednictwem Amazon. Jedynym właściwym sposobem skontaktowania się ze sprzedawcą jest:

    1. Przejdź do zakładki „Twoje zamówienia” na swoim koncie ( amazon.pl/you…ers ) i zaloguj się swoimi danymi dostępowymi.
    2. Następnie kliknij „Uzyskaj pomoc przy zamówieniu” obok odpowiedniego zamówienia.
    3. Wybierz właściwy numer na następnej stronie.
    4. Z listy dostępnych rozwiązań wybierz „Skontaktuj się ze sprzedawcą”.
    5. Wpisz swoje pytanie w ramce.
    6. Kliknij „Wyślij”

    W ten sposób rozmowa zostanie odnotowana w naszym systemie, a jeśli zdarzy się jakiś problem, będziemy mogli zobaczyć wszystko, co napisał do Ciebie sprzedawca.

    - Sprzedawca prosi o opłacenie zamówienia z konta zewnętrznego za pomocą przelewu bankowego lub innego rodzaju płatności. W przypadku wszystkich zamówień złożonych na Amazon, niezależnie od tego, czy przedmiot jest sprzedawany przez sprzedawcę będącego osobą trzecią, czy przez sam Amazon, płatność musi przejść przez nasz system, co oznacza, że proces składania zamówienia jest taki sam dla wszystkich przedmiotów, a Twoja płatność zabezpiecza się w ten sposób. Każda prośba sprzedawcy, która prosi Cię o zrobienie czegoś, co nie jest w standardowym procesie zamawiania, jest uważana za możliwe oszustwo.

    - Jeśli sprzedawca oferuje znacznie niższą cenę za przedmiot, który zwykle jest dużo droższy. W tej sytuacji radziłbym skontaktować się ze sprzedawcą przed złożeniem zamówienia, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.

    Ponadto radziłbym zawsze sprawdzać stronę sprzedawcy na Amazon.pl pod kątem recenzji innych klientów, ponieważ są one zwykle dobrym wskaźnikiem działalności sprzedawcy.

    Ponadto proszę przyjąć moje szczere przeprosiny za wszelkie niedogodności.

    Mam nadzieję, że byłem pomocny w tej kwestii.

    Bardzo dziękuję za poświęcony czas i zrozumienie.

    Życzę miłego nadchodzącego tygodnia!


    Proponuję też strzelić opinię i przy sprzedawcy, i przy produkcie z wskazaniem sprzedawcy.
    Przez ich zagrywkę ten odkurzacz jest nr 1 w sprzedaży, co zmyli wiele nieświadomych osób, i kupią za te 4,3kpln. O to właśnie chodzi. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika VooDoo_86
    VooDoo_86
    Wystarczy poczytać komentarze, że będą anulacje, a Wy łykacie jak pelikany...
  4. Awatar użytkownika RKBocian
    RKBocian
    Czy jest sens montowania odkurzacza centralnego, jeśli są tego typu sprzęty bezrurowo-bezprzewodowe i jako uzupełnienie (lub odwrotnie) nalesniki-jezdzidelka typu roborock? Jakiś Pepperowicz ma odk. centralny, a z niego nie korzysta, bo naleśnik ogarnia temat? Stoję przed remontem podczas którego mogę zamontować centralny - tylko czy to ma sens? Może taki zestaw będzie bardziej użyteczny?
    Awatar użytkownika hey2u
    hey2u
    Zamontuj koszt rur nie jest wielki
  5. Awatar użytkownika Mr._Kwiatkowski
    Mr._Kwiatkowski
    czuje, że na temat zleciało się wielu ekspertów
    ja zakupiłem z tytułu nagrody pocieszenia dreame v11, mój pierwszy odkurzacz pionowy (Amajzon jeszcze mi śle to zamówienie w odróżnieniu od niemca tu chociaż wysłali), ktoś może wypowie się jak to się ma do tej słynnej firmy Dajszon? (Edytowano)
    Awatar użytkownika piecopau
    piecopau
    ma się nijak, nie ten czas pracy na baterii, nie ta moc ssania, brak lasera, który robi mega robotę. Zapłaciłeś 25-30% wartości v15, nie spodziewaj się cudów, jednaaaaak istnieje cień szansy, że uznasz, że to wystarczy, będziesz zadowolony i będziesz śmiać się z bałwanów, którzy dali 3k za odkurzacz (coś w stylu "xiaomi redmi lepsze niż s23 u czy ip14 pro max). Pozdro
  6. Awatar użytkownika MORFOL
    MORFOL
    Witam Państwa. Reprezentuje kancelarie prawna. Zapraszam do składania pozwu zbiorowego przeciwko sprzedawcy. Stała cena plus procent od wywalczonego odszkodowania. Nie gwarantuje że sprawa zakonczy się dla nas wygrana ale płacąc mi nie będziecie mieć już kasy żeby wydać na kolejne wątpliwe promocje i okazje.
    Awatar użytkownika danioRM
    danioRM
  7. Awatar użytkownika ArtIG
    ArtIG
    SPRZEDAWCA 53% NEGATYWÓW . Co może pójść nie tak ?
    Awatar użytkownika Owl.
    Owl.
    Ale kasę chyba muszą oddać?
  8. Awatar użytkownika JacobRam
    JacobRam
    13305123-9mNJi.jpg
  9. Awatar użytkownika LukAss
    LukAss
    Gdyby to jeszcze przez Amazon było wysylane, ale tutaj wszystko przez zewnętrzną firmę. Ja pasuje, życzę jednak powodzenia innym.
    Awatar użytkownika sebix007
    sebix007
    Jak anuluje, to można od Amazona wydębić jakiś kupon rabatowy na np. 50 zł Aby nie było mi smutno Na to jet duża szansa i na to bardziej liczę.
  10. Awatar użytkownika szmigi
    szmigi
    13321306-bVvrw.jpg
    Awatar użytkownika ĘdwardNożycoręki
    ĘdwardNożycoręki
    Z tego co widzę początek śledzenia jest taki sam jak mój... Jaką masz końcówkę nr nadania?
  11. Awatar użytkownika uxs
    uxs
    Pragnę przypomnieć szanowne pepperki, że dyson to przereklamowane i xiaomi lepsze. Zapomnieliście?
    Awatar użytkownika _Ranger_
    _Ranger_
    Dzięki bo prawie kupiłem!
  12. Awatar użytkownika Piotr_F3u8
    Piotr_F3u8
    Też zamroziłem kasę,zobaczymy co będzie, dziękuję za wstawkę
  13. Awatar użytkownika Wyjebongo
    Wyjebongo
    Jest już mail o anulacji
    Awatar użytkownika MORFOL
    MORFOL
    A ja mam że już wysłane.
  14. Awatar użytkownika MadRainMaker
    MadRainMaker
    U mnie wysłali już ale sztos, dziękuję autorowi wstawki, za 3k w życiu bym nie kupił ale za 899zł to sztos ✌️ piona
    Awatar użytkownika krawaciki
    krawaciki
    Pokaż jakiś dowód bo nie uwierzę.
  15. Awatar użytkownika Rozmach
    Rozmach
    ciekawy jestem co przyjdzie 13317926-fGOs6.jpg
    Awatar użytkownika GREGX
    GREGX
    sprawdź numer śledzenia na stronie UPS, wygenerowana etykieta, ale jeszcze kurier nie odebrał zapewne.
  16. Awatar użytkownika bodi
    bodi
    Rozmawiałem z niemcem na czacie czy zamówienia z wydrukowaną etykietą będą realizowane pomimo błędu cenowego (podałem też przykładowy nr zamówienia wklejonego tutaj) i odpisał, że wszystkie zamówienia zostały anulowane.
    Awatar użytkownika ĘdwardNożycoręki
    ĘdwardNożycoręki
    Ale jesteś wporzadku ze sam nie kupiłeś a w imię innych napisałeś w naszej sprawie. Danke!
  17. Awatar użytkownika JanuszekBrzuszek
    JanuszekBrzuszek
    Nie wyśle
    Awatar użytkownika Auror1
    Auror1
    13304399-jgRU5.jpg
  18. Awatar użytkownika Wolf00
    Wolf00
    Już miałem płacić ale… Szkoda mrozić kasy…
Awatar użytkownika