Niestety, ta okazja wygasła 13 lutego 2023.
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Śmiesznie niska cena za świetny niebieski zapach. Darmowa dostawa.
Więcej szczegółów na Makeup
Aktualizacje społecznościowe
165 Komentarzy
sortowanie:Dzwoniłem wczoraj na infolinie UOKIK, gdzie bardzo miła pani powiedziała, że była masa takich telefonów wczoraj.
W telegraficznym skrócie – nie mamy się czym przejmować, a mejl to zwykły straszak. Jednak warto wysłać zgłoszenie do UOKIK tak w razie czego
Na stronie widnieje zapis, że korzystają z automatycznego systemu ustalania cen, a cena widoczna na stronie JEST CENĄ OSTATECZNĄ. Dlatego za cholerę nie warto im dopłacać.
Tą informację znalazłem na pewnym Instagramie, jednak w tym momencie nie jestem odgrzebać tej informacji na ich stronie. Mam screena, którego zostawię w załączniku.
Serdecznie przepraszam za zamieszanie, a jeśli ktoś najadł się stresu, przepraszam jeszcze bardziej. Jedyne co możemy zrobić dla tej pseudomarki w tym momencie, to szum gdzie się da, bo zagranie PR-owe, którego się podjęli jest karygodne.
Nawet jeśli paczka szłaby do mnie, a zadzwoniła do mnie infolinia, czy cokolwiek z prośbą o nieodbieranie przesyłki – poszedłbym na to, ale grożenie sądem w mejlu, który nawet nie jest kierowany bezpośrednio do mnie, a do wszystkich klientów "Szanowni Państwo"... Bardzo zawansowany mają ten system informatyczny, skoro nie potrafią wyciągnąć mojego imienia na początek mejla.
No i ja to rozumiem.
Po akcji z Tagomago, czekałem na komentarze zachęcające do negatywnych opinii na temat firmy - która broni swojego dosłownie być/nie być. Nie zawiodłem się - ani tu, ani na Facebooku.
Żenada.
A dla przykładu w hebe teraz jest do dostania 125 ml za 300 zł i podają najniższa cenę z ostatnich 30 dni 262 zł więc nie wiem czy taki ewidentny błąd przewalutowania i nie wiem czy nie większą żenadą jest twój komentarz (Edytowano)
W nawiązaniu do dotychczasowej korespondencji dotyczącej problemów technicznych z jakimi borykaliśmy się w okresie od 13 lutego do 17 lutego 2023 roku, czego skutkiem było wyświetlanie się błędnych cen niektórych produktów na naszej stronie internetowej makeup.pl a następnie anulowaniem przez Nas zamówień, co do których Państwo już otrzymaliście zamówione produkty, informujemy, iż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zapoznać się z zaistniałą sytuacją i ją dokładnie wyjaśnić. Przepraszamy z powodu zaistniałej sytuacji i mamy nadzieje, że więcej się nic podobnego nie powtórzy.
Błędne podanie cen produktów nie było naszym zamierzonym działaniem a wynikało jedynie z błędu systemu informatycznego, który po zauważeniu został natychmiast naprawiony. W chwili obecnej wszystko działa poprawnie.
Bardzo nam przykro, że nasi Klienci w negatywny sposób odebrali propozycję rozwiązania tej sprawy chociaż nie taka była nasza intencja. Skierowane do Państwa prośby miały bowiem uzasadnienie w obowiązujących przepisach prawa. Obowiązujące przepisy prawa przewidują bowiem zaistnienie tak zwanego błędu cenowego. Jeśli cena towaru w sklepie internetowym jest rażąco niska z uwagi na błąd cenowy i zagraża interesowi sprzedawcy, można odmówić sprzedaży wybranego produktu a w przypadku jego wysłania można żądać zwrotu lub dopłaty. Podstawą takiego działania jest art. 5 kodeksu cywilnego który pozwalał na takie zachowanie. Przepis ten stanowi, że : „Nie można czynić ze swego prawa użytku, który by był sprzeczny ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.”
Liczyliśmy na Państwa zrozumienie. Podkreślić przy tym należy, że nigdy wcześniej nie miała miejsca podobna sytuacja. Zawsze staramy się wykonywać powierzoną nam pracę na wysokim poziomie i w pierwszej kolejności mamy na celu dobro i zadowolenie Klienta. Do naszych zamówień zawsze podchodzimy indywidualnie i staramy się, aby nasi Klienci byli w 100% zadowoleni z naszych usług. Jednocześnie na zrozumienie powinno zasługiwać, że jako sprzedawca musimy mieć jednocześnie na względzie również dobro naszej firmy.
Wychodząc naprzeciw interesom naszych Klientów, których zadowolenie jest dla Nas kluczowe, podjęliśmy decyzję o wycofaniu naszych dotychczasowych roszczeń z wcześniejszej korespondencji o zwrot dostarczonego produktu lub dopłatę do zakupionego w błędnej cenie produktu. Liczymy, że zaistniała sytuacja spotka się z Państwa zrozumieniem a jej rozwiązanie zachęci Państwa do ponownego skorzystania z naszej bogatej oferty w przyszłości. Pozostajemy w przekonaniu, że będą Państwo zadowoleni z naszych usług.
Pozdrawiamy
Zespół MakeUp.pl
Ale za to dane osobowe od cebulaków pozbierane....
Pora pofatygować się i wystawić opinie (Edytowano)
Zachęcam do wystawienia opinii.
Uprzejmie informujemy, że w okresie od 13 lutego do 17 lutego 2023 r. sklep internetowy La Makeup borykał się z problemami natury techniczno-informatycznej, czego skutkiem było wyświetlanie się cen, na stronie internetowej sklepu pod adresem makeup.pl, niektórych produktów w walucie euro, a nie w walucie polskiej. W następstwie tego, wyświetlane na stronie internetowej błędne ceny mogły sugerować, że produkt oferowany jest znacznie poniżej jego rynkowej wartości. Powyższy stan rzeczy spowodowany był błędem systemowym niezależnym od firmy La Makeup. Po wykryciu błędu firma w trybie natychmiastowym dokonała zmiany cen oraz waluty na stronie internetowej makeup.pl.
Błędne podanie cen produktów nie było zamierzonym działaniem La Makeup, a wynikało jedynie z błędu systemu informatycznego, który po wykryciu natychmiast został naprawiony. Sklep w żadnym wypadku nie miał na celu sprzedawać produktów po zaniżonej cenie rynkowej. Co więcej dysproporcja pomiędzy ceną rynkową a ceną błędnie podaną na stronie internetowej Sklepu, która była ponad czterokrotnie niższa pozwala przyjąć, że błąd ten przez Klienta mógł być z łatwością zauważony.
Z uwagi na zauważalną różnicę pomiędzy wartością rynkową produktu, a błędną ceną jego sprzedaży Klient był świadomy lub z dużym prawdopodobieństwem mógł zdawać sobie sprawę z oczywistej pomyłki. Blisko czterokrotnie niższa od ceny rynkowej, cena produktów jaka pojawiła się na stronie internetowej Sklepu nie była również wynikiem promocji czy wyprzedaży świadomie organizowanej przez sklep.
W związku z powyższym informujemy, że Państwa zamówienie zostało anulowane, a zawarta umowa sprzedaży z powodu wyżej wymienionych faktów i oczywistego błędu jest nieważna.
Mając powyższe na uwadze, uprzejmie prosimy o natychmiastowy zwrot zamówionych przez Państwa produktów z przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego pisma lub dopłacenie różnicy w cenie 218,39 zł Ralph Lauren Polo Blue Parfum - Perfumy (125 ml) na następujący numer konta: PL17 1030 1508 0000 0008 1842 3004 w tytule wprowadzając numer zamówienia. W przypadku niedokonania zwrotu zamówionych towarów lub niepokrycia różnicy w cenie, firma La Makeup zmuszona będzie do wystąpienia na drogę sądową w celu odzyskania należności za towar nabyty niezgodnie z prawem.
Niewykonanie powyższej prośby w wyznaczonym terminie będzie poczytane za działanie noszące znamiona świadomego wykorzystania oczywistego błędu celem osiągnięcia korzyści, ze stratą dla firmy La Makeup co jest równoznaczne z pogwałceniem elementarnych zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów i jako takie nie zasługuje na ochronę. Nie można bowiem czynić ze swego prawa użytku, który byłby sprzeczny ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.
Z poważaniem
Zespół MakeUp.pl