Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Amazon problem z łączoną dostawą, zginęły 2 przesyłki z 3

10
wrz 2. 2022
Amazon problem z łączoną dostawą, zginęły 2 przesyłki z 3

572776-lkLTE.jpg
572776-kOjxM.jpg
572776-2LZRx.jpg


Zamówiłem płyn do prania, 6 sztuk, płaciłem blik.

Wysłano mi go 25 sierpnia, ale 3 dostawami:
1 dostawa 2 sztuki, 29 sierpnia kurier dostarczył
2 dostawa 2 sztuki, termin na 29 i zniknął i nie ma
3 dostawa 2 sztuki, termin na 29 i zniknął i nie ma

Co robić?

Dostałem 1 dostawę, jeśli złoże wniosek o zwrot pieniędzy będę musiał zwrócić cały towar?
A co jak już go użyje?

Czekać na towar (który zniknął) czy pisać do nich?
Aktualizacje społecznościowe
Różne

10 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika kasnob
    kasnob
    Najprościej i najszybciej zadzwonić do Amazonu i zapytać jakie rozwiązanie oferują w Twojej sytuacji.
  2. Awatar użytkownika Kiron
    Kiron
    Puste pudełka, zgubione paczki, wyprzecinane plomby, blokady za % zwrotów/nieopłacenia - o takich rzeczach można wyczytać przy regularnych ostatnimi czasy postach pepperków odnośnie tej platformy zakupowej.

    Jednak jednocześnie słyszałem, że najważniejszy jest tu prajm który oferują i to w tak niskiej cenie - miesiąc ,,darmo" i 49zł rocznie, w przeciwieństwie do innych platform zakupowych. Dla prajma można zmarnować czas, może i przebić się przez boty jeśli zajdzie taka potrzeba, pobawić się w zwroty. Byle nie zapomnieć o przedłużeniu go o kolejny rok.

    Pisać lub dzwonić, aby zaproponowali rozwiązanie, upewnić się że nie mają z nim problemu, nie ma na co czekać. A przy ewentualnym składaniu wniosku o zwrot warto zachować ostrożność, bo może być tak, że np. przez tzw. pomyłkę zwrócą pełną kwotę, a nie częściową. Mogą też wystąpić problemy przy odsyłaniu rzeczy. A to może skutkować blokadą konta i nie tylko. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika sodapro
    sodapro
    Mi też ostatnio „zaginęła” przesyłka z płynem do prania wysłana za pośrednictwem InPost, tyle że to było Shopee i dostawa do Paczkomatu. Oczywiście ostatecznie okazało się że InPost rozwalił przesyłkę i zwrócił do sprzedawcy puste opakowanie. Potem przez ponad miesiąc użerałem się ze sprzedawcą i Shopee o zwrot pieniędzy. Ponoć regulamin zakazuje wysyłania płynów w przesyłkach Paczkomatowych (nie wiem jak w innych). InPost się nie ceregieli. Jak przesyłka jest ciężka, spora i słychać że wewnątrz coś się przelewa, to wcale nie zdziwiłbym się jakby kurier z premedytacją ja uszkodził...
  4. Awatar użytkownika Mati.
    Mati.
    Wina Inpostu. Dzwoń do Amazonu i jak produkt jest dostępny to wyślą jeszcze raz a jak nie to zwrot kasy. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika ninjaZ
    ninjaZ
    Skoro już temat o amazonie i problemach z doręczeniami to mam pytanie:

    Zamówiłem rzecz na Amazon.pl i data dostawy jak wczoraj rano sprawdzałem była na dostawa: środa 7 września.
    Na trackingu paczka leciała gdzieś samolotem z drugiego końca europy do DE a potem miała trafić do PL (Stryków)
    I tu pojawia się zonk, bo dziś mi kurier UPS próbował doręczyć paczkę, pomiędzy godziną 11:00 a 12:30 ...
    Co się stanie jak nie odbiorę paczki z UPS Acces Point? Wróci i Amazon i będe mógł wnioskowac o zwrot kasy ? (Edytowano)
    Awatar użytkownika Rajesh2021
    Rajesh2021
    Pytanie do Ciebie.

    Gdzie na trackingu jest paczka w tej chwili ?

    Wróci do amazonu.

    I będziesz musiał poczekać jak ktoś z amazonu ja zeskanuje I zleci zwrot pieniędzy (Edytowano)
Awatar użytkownika