Dzisiaj natomiast zaliczyłem niemiłą sytuację, kupiłem zegarek za 500 zł. Paczka z plombami więc transport okej, ale w środku pudełko na zegarek już bez plomb. Pomyślałem że pewnie ze zwrotu czy coś, ale było dziwnie lekkie. Otwieram, a w środku puste pudełko. Zegarka brak, kabelka do ładowania brak, tylko instrukcja i nalepka foliowa z zegarka się ostały. Szybko dzwonię do Amazona, a tam Pani mówi, żebym dał jej 10 minut. Po tym czasie dostaje maila, że sprawdzili tracking i paczka dotarła więc nie oddadzą ani kasy, ani nie wyślą zegarka ponownie. Odpisałem, że ja w zgłoszeniu nie negowałem dotarcia przesyłki, a brak zegarka w środku.
Teraz czeka mnie wizyta na Policji i ponowny kontakt z Amazonem. Część dalsza już w przyszłym tygodniu.
Zostało mi pudełko za 500 zł
","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10711766","author":{"@type":"Person","name":"Morii"},"datePublished":"2022-09-05T13:00:56.000Z","text":"Cześć! @duriel, @Xorro , @asimply, @EzioAuditore_da_Firenze , @shadow7 , @Poznaniak , @h0mer , @hahaxddeee, @Rajesh2021
Pewnie jesteście ciekawi jak się sprawa zakończyła. Po weekendzie byłem na policji. Pierwsza wizyta - pan bagieta - o panie, mało nas dzisiaj, się pan naczeka na zgłoszenie. Druga wizyta dzień później - nie odpuszczam, zgłoszenie przyjmuje miły gliniarz, przygotowuje raport. Trzeci dzień - odbieram na komendzie potwierdzenie zgłoszenia (numer kancelaryjny nadają jakoś raz dziennie, a był wymagany) Zaraz po odebraniu potwierdzenia zgłoszenia z Policji robię jego skan i szybko wysyłam mailem do amazona.
Tutaj sprawa nabiera tempa. Po trzech godzinach telefon z amazona, przepraszają - mówią, że albo oddadzą pieniądze, albo zegarek. Wybieram zegarek ... uuuu nie ma na stanie, oddamy pieniądze. Zgadzam się i za 2 godziny już pieniądze wracają na konto.
Trochę mnie to kosztowało, ale skończyło się dobrze."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10556215","author":{"@type":"Person","name":"Xorro"},"datePublished":"2022-08-18T12:39:25.000Z","text":"Chyba trzeba po prostu kręcić unboxing wszystkich paczek. A przynajmniej tych droższych lub z podejrzeniem zbyt niskiej wagi przesyłki."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10555919","author":{"@type":"Person","name":"Duriel"},"datePublished":"2022-08-18T12:05:11.000Z","text":"Z którego amazona zamawiałeś?"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10713549","author":{"@type":"Person","name":"Rajesh2021"},"datePublished":"2022-09-05T16:33:47.000Z","text":"Amazon został monopolista .
Ma w D.... klientow
Tak jak pisałem wcześniej:
Prawo w PL pozwala na odstapienie od umowy.
Ale amazon polska ma to prawo w D...
A to ze podatkow praktycznie nie płacą i wykorzystuja maksymalnie pracowników dając im 1.50 zł za godzine więcej podwyżki
No comment"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10556225","author":{"@type":"Person","name":"EzioAuditore_da_Firenze"},"datePublished":"2022-08-18T12:40:43.000Z","text":"Ostatnio kupiłem przez Amazon kabel DisplayPort markowy, cenowo ponad 100 zł.
Dotarł i jak się okazało w ogóle nie trzymał parametrów - przy 4K 120Hz artefakty itp, poprawny obraz był tylko na 60Hz przy tej rozdzielczości.
Do tego kabel na zdjęciach miał pozłacane wtyczki a jak przyszedł to oczywiście nikiel lub inny materiał.
Zwrot zrobiłem, kasa przyszła bezproblemowo, ale komentarz/opinie negatyw za kabel odrzucili - \"Jest niezgodny z naszymi standardami\"
Płaciłeś kartą to zrób chargeback w banku, nawet jak ci Amazon konto za to zbanuje to walić, kasa ważniejsza"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10556604","author":{"@type":"Person","name":"shadow7"},"datePublished":"2022-08-18T13:15:43.000Z","text":"Miałem identyczną sytuację tylko kupiłem słuchawki Samsung Buds Live i z niemieckiego Amazona. Otwieram pudełko, a tam pusto. Napisałem do Amazona i wysłali mi nowe słuchawki, nie chcieli ani zdjęć/filmów."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10556650","author":{"@type":"Person","name":"Mati."},"datePublished":"2022-08-18T13:20:58.000Z","text":"Dzwoń jeszcze raz do upadłego aż trafisz na kogoś bardziej pomocnego bo z tym polskim suportem róznie bywa."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10557330","author":{"@type":"Person","name":"Poznaniak"},"datePublished":"2022-08-18T14:29:38.000Z","text":"Obstawialbym, że jakiś wcześniejszy klient zwrócił puste pudełko a ktoś z Amazona to przegapil i wysłał je dalej. W magazynach Amazona jest taki monitoring i kontrola, że właściwie nie ma możliwości wynieść czegokolwiek."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10712342","author":{"@type":"Person","name":"Kiron"},"datePublished":"2022-09-05T14:12:37.000Z","text":"Kolejna dyskusja pepper z problemami po zakupach na tej platformie?
Dużo tego w tym roku, np:
Lipa prime day .pl pepper.pl/dys…239
Używany trymer jako nowy .it pepper.pl/dys…811
Puste pudełko .de pepper.pl/dys…730
Brak otrzymania przesyłki .de pepper.pl/dys…681
Zgubiona paczka .de pepper.pl/dys…786
Zgubione 2 na 3 paczki łączonej dostawy .pl pepper.pl/dys…776
Blokada konta .de po zakupie za 500 euro pepper.pl/dys…609
Blokada konta .pl pepper.pl/dys…911
Blokada konta za % zwrotów pepper.pl/dys…678
Blokada konta za % nieopłaceń pepper.pl/dys…770"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10713664","author":{"@type":"Person","name":"Superhot"},"datePublished":"2022-09-05T16:47:53.000Z","text":"Ja tam wciąż ich lubię ale trzeba uważać. Kilka dni temu błędna etykieta na zwrot - ok zdarza sie. Ostatnio przychodzi push z appki bankowej a tam zwrot częściowy. Patrzę o co kaman, a oni mi tylko część kwoty oddali za zwrócone przedmioty (nieużywane) oddali. Co ciekawe była to równowartość VAT tych przedmiotów. Za chwilę. Zwracam dwa zestawy poszewek - kasę otrzymuję tylko za jedne. Z tą kasą to od kilku miesięcy ich w ogóle nie nadzorowałem - nie miałem pojęcia że ktoś w tak zaawansowanej technologicznie firmie może się yebnąć... Na plus że po zgłoszeniu zadzwoniła babeczka - przeprosiła i poinformowała o niezwłocznym zwrocie. Ale jednak niesmak pozostaje - zauważyłem to przez przypadek więc równie dobrze mogłem nie zauważyć."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/10749006","author":{"@type":"Person","name":"Usunięty637018"},"datePublished":"2022-09-09T08:13:50.000Z","text":"Amazon to lipa kilka razy pisałem do nich z żalem za anulowane zamówienie czy nie dali by jakiegoś kuponu to zawsze mnie olewali i nigdy nawet 20zl na przeprosiny nie dali"}],"commentCount":20,"interactionStatistic":6,"articleSection":"Sklepy: pytania i opinie"}