lut 14. 2022
Witam. Mam pytanie, odesłałem 3 Lutego zamówienie DHL-em do Amazon.de przy użyciu ich etykiety zwrotnej, do środka włożyłem karteczkę z kodem kreskowym potrzebnym do rozpoznania zamówienia, 7 Lutego zamówienie do nich dotarło jakoś z rana i do tej pory cisza, zamówienie cały czas ma status, że oczekują na przesyłkę ode mnie. Ktoś się orientuje ile to mniej więcej potrwa? To mój pierwszy zwrot do Amazon.de i jestem ciekaw czego się mogę spodziewać? Pisałem mail do supportu to otrzymałem odpowiedź, że póki magazyn Amazon nie zeskanuje tej paczki i nie pojawi się w systemie to nie mogą nic mi pomóc i proszą o cierpliwość. Orientuje się ktoś ile to może potrwać?
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
Sklep KD Repair
132
Poradnik - jak zrobić zakupy w tureckim PlayStation Store
Anonymous User
504
Polski Amazon, kupowanie na fakturę VAT
Anonymous User
119
Palety towarów z Amazon Scam?
Anonymous User
6
18 Komentarzy
sortowanie:i jaki był finał tej sprawy?
Czyli jest to normalne, że to tyle trwa? Myślałem, że Amazon to raczej działa błyskawicznie, to w Polsce o wiele szybciej realizowane są zwroty np. z X-KOM.
2 tygodnie, ale od powiadomienia przez konsumenta o odstąpieniu od umowy, nie od odebrania paczki - jest to dyrektywa Europejska (art. 13 ust. 1), więc warunki powinny być takie same niezależnie od kraju członkowskiego. (Edytowano)
Teoretycznie zgłosiłem zwrot 3 Lutego, a paczkę nadałem w punkcie DHL 4 Lutego, 7 Lutego była już dostarczona.
OP pytał, za ile dostanie kase od amazonu, a nie o dyrektywę. Jeżeli amazon przekroczy termin, niech napisze reklamację.
Tyle że według tej dyrektywy i praw z niej się wywodzących, termin na oddanie kasy i ewentualną reklamację upływa 4 dni wcześniej niż wynika z twojej wypowiedzi (w tym przypadku).
Dzisiaj mija 14 dzień od momentu otrzymania przesyłki i do tej pory nie otrzymałem zwrotu wpłaty. Status w ogóle się nie zmienił. Napisałem maila co się dzieje i co mam zrobić to dostałem odpowiedź, że mam czekać do 28.02 i wtedy do nich napisać, żeby minęły pełne 21 dni kalendarzowe, bo dopiero wtedy mogą coś zrobić, ciekawe co, podejrzewam, że zwyczajnie w świecie zgubili moją paczkę, kolega ostatnio oddawał przesyłkę do Amazon.de i po 5 dniach miał zwrot kasy, a u mnie cisza. Coś czuje, że kasa oraz przedmiot odsyłany przepadły
Z doświadczenia jeśli pieniądze nie pojawiają się na koncie wystarczy wysłać wiadomość do wsparcia.