390°
Opublikowano 24 godziny temu

Motocykl Benelli LEONCINO 125 13KM na kat B/A1 spalanie 2,2/100km(możliwe 13600zl - opis)

13 990zł14 990zł-7%
400zł
Opublikowane przez
Omen66616
Dołączył w 2018
1 815
6 078

O tej okazji

otomoto.pl/mot…tml tutaj za 13600zl
830504-03RP9.jpg

specyfikacje:
Silnik
RODZAJ Jeden cylinder, 4-suv, 4V, chłodzony cieczą, SOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 125 cm3
ŚREDNICA x SKOK Ø54.0 x 54.5mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11.6:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 9.4kW/9500r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 10.0Nm/8500r/min
SMAROWANIE Forced wet sump
ZASILANIE EFI
UKŁAD WYDECHOWY Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN Niedostępny
SPRZĘGŁO Mokre
SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
ZAPŁON Niedostępny
ŚWIECA ZAPŁONOWA Niedostępny
ROZRUCH Elektryczny
PRZEŁOŻENIE Niedostępny
PRZEKŁADNIA GŁÓWNA Niedostępny
ZUŻYCIE PALIWA 2.2L/100km
EMISJA CO2 51g/km

Podwozie
RAMA Spawana z rur stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD Upside-Down
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 125mm
ZAWIESZENIE TYŁ Tylny wahacz z centralnym amortyzatorem
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 53 mm (bez gumy 60 mm)
HAMULEC PRZÓD Tarcza ø280 mm z pływającym zaciskiem trójtłoczkowym i CBS
PRZEDNIA OBRĘCZ Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 2.50” DOT
HAMULEC TYŁ Tarcza ø220 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym i CBS
TYLNA OBRĘCZ Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 3,00” DOT
OPONA PRZEDNIA 100/80 –17 M/C
OPONA TYLNA 130/70 – 17 M/C
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

111 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika szpalik666
    Na to jaka kategoria?
    Ogólnie jakie macie polecajki na pierwszy motor?
    Nie wiem czy mi zajawka wejdzie.
    Awatar użytkownika wyciorson
    Idz na doszkalanie na plac, 2h na jakiejs Hondzie CB125R ktora ci dadza i bedziesz wiedziec czy w ogole cie to interesuje. Nie polecam isc na zywca od razu na miasto jesli jezdziles do tej pory tylko rowerem.
  2. Awatar użytkownika z1101zd_
    Jeśli chodzi o Benelli to jako użytkownik od 5 lat dla ludzi, którzy nie są super wymagający a liczy się frajda i łatwość w serwisowaniu sprzętu, mogę z czystym sumieniem polecić. Mam wprawdzie 500cetkę a nie 125 ale nic się z tym motocyklem złego nie dzieje. W moim egzemplarzy widać, że Chińczycy nie oszczędzali. Dobre hamulce, światła, ABS. Oczywiście są mankamenty (jak zacinający się pływak) ale to są blache sprawy. Moto dość popularne się robi, więc nie ma co bać się o części.
    Awatar użytkownika heathunter
    To pokazuje, że Chińczycy odrabiają lekcje i robią coraz lepsze pojazdy, a starzy gracze tnąc koszty, lecą z jakością. I okazuje się, że moto sprzed kilku lat było po prostu lepiej zrobione, jakość użytych materiałów była lepsza, pomimo iż cena była niższa.
  3. Awatar użytkownika marko_aurelio
    Jak silnik jednocylindrowy może być czterosuwowy?
    Awatar użytkownika mic7
    Cały myk polega na tym, aby suw pracy wygenerował dostatecznie dużo energii, żeby napędzić koło i jeszcze część tej energii musi zostać "zmagazynowana w silniku" w obracającym się wale korbowym, kole zamachowym itd. I to własnie siła bezwładności tych elementów napędza silnik podczas trzech pozostałych suwów.
  4. Awatar użytkownika JanuszSram
    O co chodzi z czujnikiem tlenu w spalinach? Po co komputer ma wiedzieć ile jest tlenu w spalinach?
    Awatar użytkownika Jakub_Domanski
    Sonda lambda chyba to się normalnie nazwya i jest wykorzystywana do sterowania mieszanką
  5. Awatar użytkownika D3xrr
    niby do miasta a manual, troche lipa

    nikt nie robi z automatem?
    Awatar użytkownika bubek22
    Jeżeli koncentrujesz się na zmianie biegów zamiast na drodzę, to znaczy, że jeszcze nie czas abyś wsiadał na jakikolwiek moto na publiczną drogę. A i wbrew pozorm na manualu jestes bardziej dynamiczny w mieście niż na automacie, jeżeli wiesz co robisz.
  6. Awatar użytkownika dropszot
    Standardowo zbyt cichy. Dopiero po zrobieniu gwoździem sita z wydechu nadaje się do jeżdżenia po mieście.
    Awatar użytkownika kotixu
    Tutaj dla tego wydechu manual krok po kroku
    Gdzie wiercić
  7. Awatar użytkownika lisiok
    kurde toż to lepsza opcja niż CBF chyba
    Awatar użytkownika Jakub_Domanski
    na pewno ładniejszy niż cbf125. Choć jeśli do miasta to uważam że 125 to skuter a nie moto z biegami - w każdym wypadku praktyczniejszy.
  8. Awatar użytkownika SiWiUcHnY1984
    Ja celuje w Zontes 125G1 na szprychach
    Awatar użytkownika Wequel
    czemu na szprychach?
  9. Awatar użytkownika qqqa
    Szkoda życia na motki bez ABS.
  10. Awatar użytkownika tellar
    Jeden z tych, które chciałbym się przymierzyć i prawdopodobnie kupić
    Awatar użytkownika przemyslaw.adam
    siedziałem na nim. Na zywo naprawdę fajnie wygląda, widać ten "włoski sznyt" mimo, że chińczyk. Koleżanka kupiła kilka tygodni temu (ten zielony) fajnie jeździ, nie ma sie do czego przyczepić.Minie do konca przypasował, bo bak wbijał mi sie w genitalia....
  11. Awatar użytkownika heathunter
    Fajna bryła, dobra cena. Osobiście wybrałbym jednak coś z ABS, bo CBS nie sprawdził się w awaryjnej sytuacji jaką miałem.
  12. Awatar użytkownika Kisko
    Bardzo fajny motor. Gdyby miał ABS i 15 KM to bym się nie zastanawiał. Jeśli chodzi o ten typ motorów (naked) to bym wolał SRK 125S. (Edytowano)
    Awatar użytkownika heathunter
    W tym SRK podoba mi się zabudowany dół, przez to wydaje się masywniejszy. Tańszy i z ABS'em. A 15 KM i ABS to w Zontesie tylko ok. 16 tys. PLN trzeba wydać za nowego.
  13. Awatar użytkownika Kris87
    Ładny chiński motocykl, ale bez abs.
  14. Awatar użytkownika gerard.glowacki
    Mam Zontesa 125 GK i mogę polecić
  15. Awatar użytkownika maklerX
    Taki nie lepszy? Ma abs I jest tańszy bo 10.5k. Natomiast trudno go dostać
    18409201_1.jpg (Edytowano)
    Awatar użytkownika hylander_maxi
    Żeby na taki modern cruiser wsiąść i nim jeździć, to trza umić.
  16. Awatar użytkownika Jan_Karski
    Wezmę teściowej, niech zaszaleje w końcu.
  17. Awatar użytkownika adam.wk
    Damska wersja Isaura?
  18. Awatar użytkownika bubek22
    nie ma stopki centralnej, kupa śmiechu, dzieki temu jest 25zł tańszy
    Awatar użytkownika kotixu
    Tak, a do tego lżejszy i łatwiejszy w odstawieniu na postój. Po co stopka centralna w sytuacji, gdy posiadasz stojak serwisowy?
  19. Awatar użytkownika niemamskarpet
    wszystko spoko tylko jak jedziecie we dwójke to pod górkę trzeba się odpychać jak Fred we flinstonach
    Awatar użytkownika Nappa
    Bez przesady. Na 50ccm jechałem we 2 z 100kg chłopem i dawał radę Peugeocik w 2T :). Dodam, że góra pionowa, więc 125ccm odepchnie się na luzie
  20. Awatar użytkownika cebulandia
    W tym budzecie warto spojrzec na sur-rona i inne elektryki - oczywiscie inna stylowa itd ale cena za km jeszcze nizsza
    Awatar użytkownika heathunter
    Stylistyka mocno odbiega

    Z dwóch względów nie kupiłbym takiego Sur-rona:
    1). nie podoba mi się z wyglądu
    2). jest elektryczny

    P.S. Oczywiście jeżeli komuś się podoba i spełnia jego oczekiwania to nie mam nic do tego.
    Cena 5000 EUR to wg mnie przesada - za mniejsze pieniądze można mieć Hondę CB125R Neo Sports Café. (Edytowano)
Awatar użytkownika