390°
Opublikowano 24 godziny temu
Motocykl Benelli LEONCINO 125 13KM na kat B/A1 spalanie 2,2/100km(możliwe 13600zl - opis)
400zł
Opublikowane przez
Omen66616
Dołączył w 2018
1 815
6 078
O tej okazji
otomoto.pl/mot…tml tutaj za 13600zl
specyfikacje:
Silnik
RODZAJ Jeden cylinder, 4-suv, 4V, chłodzony cieczą, SOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 125 cm3
ŚREDNICA x SKOK Ø54.0 x 54.5mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11.6:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 9.4kW/9500r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 10.0Nm/8500r/min
SMAROWANIE Forced wet sump
ZASILANIE EFI
UKŁAD WYDECHOWY Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN Niedostępny
SPRZĘGŁO Mokre
SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
ZAPŁON Niedostępny
ŚWIECA ZAPŁONOWA Niedostępny
ROZRUCH Elektryczny
PRZEŁOŻENIE Niedostępny
PRZEKŁADNIA GŁÓWNA Niedostępny
ZUŻYCIE PALIWA 2.2L/100km
EMISJA CO2 51g/km
Podwozie
RAMA Spawana z rur stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD Upside-Down
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 125mm
ZAWIESZENIE TYŁ Tylny wahacz z centralnym amortyzatorem
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 53 mm (bez gumy 60 mm)
HAMULEC PRZÓD Tarcza ø280 mm z pływającym zaciskiem trójtłoczkowym i CBS
PRZEDNIA OBRĘCZ Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 2.50” DOT
HAMULEC TYŁ Tarcza ø220 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym i CBS
TYLNA OBRĘCZ Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 3,00” DOT
OPONA PRZEDNIA 100/80 –17 M/C
OPONA TYLNA 130/70 – 17 M/C
specyfikacje:
Silnik
RODZAJ Jeden cylinder, 4-suv, 4V, chłodzony cieczą, SOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 125 cm3
ŚREDNICA x SKOK Ø54.0 x 54.5mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11.6:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 9.4kW/9500r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 10.0Nm/8500r/min
SMAROWANIE Forced wet sump
ZASILANIE EFI
UKŁAD WYDECHOWY Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN Niedostępny
SPRZĘGŁO Mokre
SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
ZAPŁON Niedostępny
ŚWIECA ZAPŁONOWA Niedostępny
ROZRUCH Elektryczny
PRZEŁOŻENIE Niedostępny
PRZEKŁADNIA GŁÓWNA Niedostępny
ZUŻYCIE PALIWA 2.2L/100km
EMISJA CO2 51g/km
Podwozie
RAMA Spawana z rur stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD Upside-Down
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 125mm
ZAWIESZENIE TYŁ Tylny wahacz z centralnym amortyzatorem
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 53 mm (bez gumy 60 mm)
HAMULEC PRZÓD Tarcza ø280 mm z pływającym zaciskiem trójtłoczkowym i CBS
PRZEDNIA OBRĘCZ Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 2.50” DOT
HAMULEC TYŁ Tarcza ø220 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym i CBS
TYLNA OBRĘCZ Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 3,00” DOT
OPONA PRZEDNIA 100/80 –17 M/C
OPONA TYLNA 130/70 – 17 M/C
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
111 Komentarzy
sortowanie:Ogólnie jakie macie polecajki na pierwszy motor?
Nie wiem czy mi zajawka wejdzie.
nikt nie robi z automatem?
Gdzie wiercić
(Edytowano)
Z dwóch względów nie kupiłbym takiego Sur-rona:
1). nie podoba mi się z wyglądu
2). jest elektryczny
P.S. Oczywiście jeżeli komuś się podoba i spełnia jego oczekiwania to nie mam nic do tego.
Cena 5000 EUR to wg mnie przesada - za mniejsze pieniądze można mieć Hondę CB125R Neo Sports Café. (Edytowano)