Amazon.co.uk problem ze zwrotem

17
cze 4. 2022
Witam,
Pisze bo nie wiem gdzie szukać pomocy i może ktoś miał podobna sytuacje. Kupiłem na Amazonię słuchawki, po pięciu dniach jedna pierdziała. Amazon zaproponował mi wysyłkę nowych, a stare miałem odesłać. Tak tez zrobiłem. Poprosiłem o potwierdzenie nadania ponieważ amazon.co.uk zawraca za przesyłkę po okazaniu potwierdzenia nadania. I tu zaczęły sie schody. Amazon nie chce uznać mojego potwierdzenia nadania bo jest po polsku. Przesyłka już do nich dotarła bo widzę po trakingu, oni natomiast ciagle mówią ze paczki u nich nie ma i chcą te potwierdzenie nadania przesyłki w języku Angielskim. Nie wiem co mam zrobić, w takiej sytuacji obciąża mnie i jeszcze bede stratny o 100 zł za przesyłkę. Ktoś miał podobna sytuacje lub ma pomysł co można zrobić
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie

Kategorie

17 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Xd10
    Xd10 Autor
    Munro4414/06/2022 12:21

    Też mam kiepskie doświadczenia z .co.uk (w przeciwieństwie do .de). Od …Też mam kiepskie doświadczenia z .co.uk (w przeciwieństwie do .de). Odmówili zwrotu pieniędzy za ewidentnie popsuty od nowości towar zasłaniając się tym, że to ich nie dotyczy i że należy odesłać towar do producenta. Sprzedaż była przez amazon, nie przez pośrednika. Producent wypiął się kompletnie, nie odpisywał na maile, nie odbierał telefonów. 50 funtów poszło w piach.Kilka dni zmarnowane na kopanie się z koniem, pieniędzy nie odzyskałem.Sorki za taki trochę offtop, ale wniosek mam taki: zamawiać z porządnych amazonów, najlepiej podlegających pod prawo Unii.


    Dokładnie to samo uważam. Trzeba korzystać tu gdzie najlepiej chroni nas prawo, bo ewidentnie co.uk ma w dupie bo co im zrobisz. Jak rozmawiałem z supportem to żaden argument do nich nie trafiał. Zrobisz tak jak oni chcą ale do widzenia.
  2. Awatar użytkownika Usunięty613377
    Anonymous User
    Weź odnajdź ten tracking przez www, przetłumacz na angielski (w chromie masz translator) i podeślij im screen/pdf :-)
  3. Awatar użytkownika Duriel
    Duriel
    Xd1008/06/2022 23:58

    Czy FV była po Polsku? Nie wiem o co chodzi strasznie się mnie uczepili i n …Czy FV była po Polsku? Nie wiem o co chodzi strasznie się mnie uczepili i nie chcieli dać za wygrana. Ostatecznie paczka dotarła i zwrócili mi część kosztów wysyłki. Niestyey nie cały koszt zwrotu ale już nie mam siły wysylac im 7 raz tego samego potwierdzenia nadania i paragonu, którego i tak mi nie uznają


    Oczywiscie, ze po polsku
  4. Awatar użytkownika Xd10
    Xd10 Autor
    Usunięty61337705/06/2022 10:26

    Weź odnajdź ten tracking przez www, przetłumacz na angielski (w chromie ma …Weź odnajdź ten tracking przez www, przetłumacz na angielski (w chromie masz translator) i podeślij im screen/pdf :-)


    U ciebie przeszło cos takiego?
  5. Awatar użytkownika Micha.Nowak
    Micha.Nowak
    Trackingi czesto są w j. angielskim nawet poczta polska, ów taki posiada
  6. Awatar użytkownika Usunięty613377
    Anonymous User
    Xd1005/06/2022 12:09

    U ciebie przeszło cos takiego?


    Nie, bo nigdy nie miałem kłopotu ze zwrotem.

    Ale spróbować nie zaszkodzi. :-)
  7. Awatar użytkownika Duriel
    Duriel
    Ja nigdy nie miałem takiego problemu, wysyłam zawsze pocztą polską - biorę od nich FV, im wysyłam zdjęcie FV i zwracają bezproblemowo koszty. W tym roku tak już robiłem i to nie tak dawno więc albo coś się zmieniło w ciągu ostatnich 3-4 tygodni, albo trafiłeś na upierdliwego konsultanta.
    Wysyłasz maila na adres [email protected] temat "zwrot kosztów transportu" w treści info "w zalaczniku przesylam fv za ustalone koszty transportu do zwrotu z zamowienia XXX, kwota zwrotu XX GBP" i dodajesz FV. Mail oczywiście po angielsku (Edytowano)
    Awatar użytkownika Skrzynek
    Skrzynek
    Ale na poczcie wysyłasz za pomocą wygenerowanej przez amazon etykiety? Czy na poczcie normalnie wszystko trzeba wypełnić?
  8. Awatar użytkownika Xd10
    Xd10 Autor
    Duriel06/06/2022 07:11

    Ja nigdy nie miałem takiego problemu, wysyłam zawsze pocztą polską - biorę …Ja nigdy nie miałem takiego problemu, wysyłam zawsze pocztą polską - biorę od nich FV, im wysyłam zdjęcie FV i zwracają bezproblemowo koszty. W tym roku tak już robiłem i to nie tak dawno więc albo coś się zmieniło w ciągu ostatnich 3-4 tygodni, albo trafiłeś na upierdliwego konsultanta.Wysyłasz maila na adres [email protected] temat "zwrot kosztów transportu" w treści info "w zalaczniku przesylam fv za ustalone koszty transportu do zwrotu z zamowienia XXX, kwota zwrotu XX GBP" i dodajesz FV. Mail oczywiście po angielsku


    Czy FV była po Polsku? Nie wiem o co chodzi strasznie się mnie uczepili i nie chcieli dać za wygrana. Ostatecznie paczka dotarła i zwrócili mi część kosztów wysyłki. Niestyey nie cały koszt zwrotu ale już nie mam siły wysylac im 7 raz tego samego potwierdzenia nadania i paragonu, którego i tak mi nie uznają
  9. Awatar użytkownika Xd10
    Xd10 Autor
    Może ktoś kiedyś odkopię temat. Podsumuje to tak ze może faktycznie warto korzystać z usług np. Poczty Polskiej bo to znany przewoźnik. Unikać jakichś pośredników typu epaka czy furgonetka i wysylac paczki bezpośrednio u przewoźników żeby mieć pełny dostęp do dokumentacji wysyłanej paczki i unikać pośredników w razie problemów z paczka. Nie wiem na podstawie czego zawracają koszty transportu bo mi na podstawie paragonu nie uznali. Ostatecznie na całym precedensie straciłem godziny telefonów do firmy epaka która nje potrafiła lub raczej nje chciała mi w całe pomoc z uzyskaniem potwierdzenia. Z drugiej strony tłumaczenia jakie wysyłałem Amazonowi nie były w żaden sposób komentowane i tylko dostawałem ciagle prośbę o potwierdzenie nadania przesyłki po Angielsku bo oczywiscie w Polsce przewoźnicy wydają potwierdzenia po angielsku. Dodatkowo paczka była doręczona do nich 29 maja a dzisiaj trafiła do mnie informacja ze otrzymano zwrot. Wiec wystarczyło żeby napisali ze warto uzbroić się w cierpliwość bo czas przetworzenia zwrotu trwa czy cos, a nie tylko gadanie ciagle o potwierdzeniu.
    Chyba więcej z brytyjskiego Amazona korzystać nje będę ale może miałem po prostu pecha (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika bednim
    bednim
    Co.uk też mnie olał jeśli chodzi o zwrot za odesłanie paczki, mimo, że dostali FV pl z dpd polska. Na szczęście to było tylko 50pln więc to olałem. (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika Munro44
    Munro44
    Też mam kiepskie doświadczenia z .co.uk (w przeciwieństwie do .de). Odmówili zwrotu pieniędzy za ewidentnie popsuty od nowości towar zasłaniając się tym, że to ich nie dotyczy i że należy odesłać towar do producenta. Sprzedaż była przez amazon, nie przez pośrednika. Producent wypiął się kompletnie, nie odpisywał na maile, nie odbierał telefonów. 50 funtów poszło w piach.
    Kilka dni zmarnowane na kopanie się z koniem, pieniędzy nie odzyskałem.
    Sorki za taki trochę offtop, ale wniosek mam taki: zamawiać z porządnych amazonów, najlepiej podlegających pod prawo Unii.
  12. Awatar użytkownika Artur_B
    Artur_B
    witam, wtrącę się do wątku,
    otrzymałem zgnieciony album muzyczny, reklamując skusiłem się na opcję wymiany produktu, drugi album przyszedł też zgnieciony, więc go zareklamowałem ale już wybierając zwrot kasy. Stąd pytanie, jeśli to jest to samo zamówienie i ten sam produkt to mogę odesłać oba egzemplarze wkładając do środka obie etykiety autoryzacji zwrotu w jednej przesyłce? Czy nie ogarną tego i potem będę się bujał z nimi i udowadniał, że odesłałem obie sztuki...
Awatar użytkownika