Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

BŁĄD lub Totalna wyprzedaż Mi Band 6 na x-kom za 1 GROSZ - CD, X-KOM

mar 17. 2022
Witam

Jako autor OKAZJI WYPRZEDAŻY (błędu, jak zwał tak zwał) pragnę poinformować że w dniu wczorajszym bliska mi osoba otrzymała zamówione przedmioty.

W załączeniu dokument z email-a

W późniejszym czasie dołączę zdjęcia przedmiotów.

Na tą chwilę wszystkim OSZUKANYM przez X-KOM pragnę przypomnieć o stosowaniu tych samych zasad sprzedaży wobec wszystkich kupujących.

Uwagę tą kieruję wyłącznie do tych co kupili ZESTAW TELEFON plus za 1 grosz opaskę MI BAND SMART 6.

Nie gwarantuję prawidłowego sposobu rozpatrzenia Waszej prośby, jest to jeden z elementów prawa.

Proszę się zwrócić do X-KOM o dokonanie wysyłki zamówionych przedmiotów lub zagrozić złożeniem skargi do Rzecznika Praw Konsumenta na nierówne traktowanie klientów i powiadomić ich o możliwości rozpoczęcia prawnego egzekwowania należnych praw konsumentów. Proszę się powołać na załączony dokument FV.



514311_1.jpg


Jeszcze raz TYLKO i WYŁĄCZNIE OSOBY ZAMAWIAJĄCE w zestawie TELEFON i OPASKA.

Aby warunki były spełnione należało otrzymać potwierdzenie zakupu.

Nic więcej nie mogę pomóc, proszę mnie nie pytać bo po prostu nie wiem.

514311-ZlgMp.jpg
Aktualizacje społecznościowe

30 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Kkk
    9449901-bFawp.jpg
    To się nie da inaczej skomentować xD
  2. Awatar użytkownika Robcio
    perri17/03/2022 14:50

    Właśnie granica godności została przekroczona na rzecz skrajnej ros …Właśnie granica godności została przekroczona na rzecz skrajnej roszczeniowości. Rozumiem zamówić i nie przywiązywać do tego żadnej wagi, jak przyjdzie to okej, jak anulują to nic się nie stało. Ale żeby całkiem świadomie skorzystać z błędu na stronie, wiedząc że jest duża szansa że zamówienie anulują i mimo to nadal sobie rościć jakiekolwiek prawa do tego mi banda to już szczyt cebulactwa. Jeszcze żeby to rzeczywiście była jakaś okazja życia a to zwykła opaska, która za parę miesięcy będzie warta 50zł bo wyjdzie Mi Band 7. Zamiast marnować czas na straszenie tych niczemu winnych konsultantów x-komu rzecznikiem praw konsumenta czy pozwami zbiorowymi, radzę się po prostu rozejść i nie kompromitować się do reszty. Chociaż z drugiej strony nadal wierzę w ludzi i liczę że nikomu nie wpadnie do głowy pomysł, żeby rzeczywiście zgłaszać to do rzecznika.


    Ile razy jeszcze będziesz się pultal w tej kwestii? Te twoje wypociny wrzucasz średnio co kilka komentarzy. Nie wiem kto ma ze sobą większy problem..
  3. Awatar użytkownika perri
    Właśnie granica godności została przekroczona na rzecz skrajnej roszczeniowości. Rozumiem zamówić i nie przywiązywać do tego żadnej wagi, jak przyjdzie to okej, jak anulują to nic się nie stało. Ale żeby całkiem świadomie skorzystać z błędu na stronie, wiedząc że jest duża szansa że zamówienie anulują i mimo to nadal sobie rościć jakiekolwiek prawa do tego mi banda to już szczyt cebulactwa. Jeszcze żeby to rzeczywiście była jakaś okazja życia a to zwykła opaska, która za parę miesięcy będzie warta 50zł bo wyjdzie Mi Band 7. Zamiast marnować czas na straszenie tych niczemu winnych konsultantów x-komu rzecznikiem praw konsumenta czy pozwami zbiorowymi, radzę się po prostu rozejść i nie kompromitować się do reszty. Chociaż z drugiej strony nadal wierzę w ludzi i liczę że nikomu nie wpadnie do głowy pomysł, żeby rzeczywiście zgłaszać to do rzecznika.
  4. Awatar użytkownika perri
    age117/03/2022 21:49

    Witam!. Czy jesteś w jakiś sposób powiązany w sposób BEZPOŚREDNI, POŚREDNI …Witam!. Czy jesteś w jakiś sposób powiązany w sposób BEZPOŚREDNI, POŚREDNI lub zależny albo działasz na zlecenie spółek powiązanych z X-KOM???2. DLACZEGO piszesz przeciwko klientom, a nie zgodnie z ich oczekiwaniami lub pomóc im w jakikolwiek sposób.3. Sprawa GODNOŚCI jest indywidualną sprawą każdego człowieka i jest oceniana nie na tak płytkiej sferze jaką jest ZAKUP w X-kom, odsyłam do słowników, wikipedii lub do bliblioteki po dalszą naukę.Nie ma tutaj żadnej roszczeniowości - to tylko egzekwowanie PRAW KLIENTA - znowu musisz się douczyć.Dalsze Twoja wypowiedź jest jak najbardziej próbą odciągnięcia OSZUKANYCH klientów od SWOICH PRAW USTAWOWYCH, działasz jak ruski Troll.Nikt nie straszy biednych konsultantów, ludzie czują się oszukani, a kadra zarządzająca pragnie tylko zatuszować swoje błędy aby rada nadzorcza się nie dowiedziała o ich przywałkach, tak przywałkach gdyż z tej opcji zakupu korzystali wybiórczo wyżsi managerowie zarządzający i kierownicy działów z rodzinami i znajomymi. To taki prawie legalny sposób na zakup czegoś co zwykle jest drogie i niedostępne ogółowi.No i to uspokojenie ogółu i wskazanie im BOX-u w którym mogą ochłonąć po oszukańczym wyczynie X-KOM-u.Ludzie przeczytajcie te brednie "perri" 2 - 3 razy , dokładnie to na zlecenie x-kom-u. Piszcie telefonujcie, upominajcie się o swoje a DOSTANIECIE to za co zapłaciliście.To nie o to chodzi, gdybyś nie pisał głupot to może byś przeanalizował dokładnie temat od A do Z.1. Była okazja2. ZAKUP - opłacenie, system wszystko puścił dalej...a dalej to już tylko walka. O SWOJE ( ja piszę w imieniu tych co zakupili telefon z promocyjną opaską MI BAND)I właśnie tutaj jest FURTKA, zrealizowali nielicznym a reszta to co, GORSZY SORT...


    Zastanawiałem się trochę czy jest sens odpowiadać na te słowa. Czytając je, w głowie nadal słyszałem dźwięk nerwowo uderzanych klawiszy klawiatury, ale odpowiem. Nie jestem związany z x-kom. Zdarzyło mi się robić u nich zakupy i na tym kończyła się moja relacja z tym sklepem. Na drugie pytanie odpowiem pytaniem. Dlaczego miałbym być za klientami-cwaniakami. I dlaczego miałbym komukolwiek pomagać skoro taka pomoc byłaby wbrew temu co sądzę o tej sytuacji? Z trzecim punktem w pełni się zgadzam. Godność to kwestia osobista, niektórzy o nią nie dbają, inni mają mocno przesunięta granicę. Ale skoro przy tak błachej sytuacji ktoś nie potrafi zachować się jak człowiek to wątpię że zachowa się godnie w poważniejszej sytuacji. W temacie roszczeniowości również odsyłam do słowników- próba zmuszenia sklepu do wysłania zamówienia jak najbardziej pokrywa się z definicją słowa roszczenie. Co do oszukanych klientów mam mieszane uczucia. Jeśli najpierw próbowałeś oszukać sklep wykorzystując błąd na stronie to nie dziw się że sklep może nie zrealizować tego. A nawet jeśli podepniemy ten incydent pod oszustwo sklepu to nadal jest sytuacja remisowa. Chciałeś oszukać sklep? To sklep oszukał ciebie. Dalsza część o tym że to zaplanowana akcja managerów to nic innego jak teoria spiskowa. Serio, uciekam już. Za dużo czasu już poświęciłem temu. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika zloty_2000
    age117/03/2022 21:33

    JA i inni idziemy dalejREKLAMACJAdot. nie wykonania opłaconej usługi i a …JA i inni idziemy dalejREKLAMACJAdot. nie wykonania opłaconej usługi i anulowania zamówieniaW związku z niesprawiedliwym i wybiórczym traktowaniem klientów, którzy zamówili i PRAAIDŁOWO opłacili wskazane zamówienie , WZYWAM X-KOM do realizacji wskazanego zamówienia nr 700004823138 zgodnie z jego opisem.Proszę o podanie dokładnej podstawy prawnej w związku z czym anulowane zostało zamówienie opłacone w pełni.Niniejszym informuję , że niektórzy klienci dostali zamówiony towar.W przypadku BRAKU realizacji, proszę przyjąć REKLAMACJĘ na stosowane PRAKTYK ZABRONIONE POLSKIM PRAWEM.Celem uniknięcia dodatkowych kosztów spowodowanych błędną interpretacją zresztą zawiłych regulaminów AKCJI PROMOCYJNYCH - proszę o respektowanie PRAW KLIENTA w pełni zgodnie z poczynionym zakupem.O ile występują na WASZEJ stronie (X-KOM.pl) błędy powinniście zatrudnić profesjonalnych programistów wraz z odpowiedzialnymi Administratorami portalu jaki i zarządzającymi ARCHUTEKTAMI.Na skutek Waszych zaniedbań kadrowych , i zapewne płacowych jako POLSKA firma dopuszczacie się działania na szkodę klientów którzy ufając POLSKIEJ marce pragną zakupić wystawione towary jako PEWNE w zakupie i WYSYŁCE.Mając na uwadze dobro klientów a nie OSZUSTWO Waszej marnej firmy postaram się upublicznić całość Waszych działań szerokiemu gronu użytkowników mediów społecznościowych. z zaznaczeniem na NIE w przypadku przyszłych zakupów.W dupie mam Wasz sprzęt , kupię gdzie indziej może drożej, może niekoniecznie w POLSKIEJ firmie.Mam nadzieję, że Informacja o działaniach Waszych Managerów pojawi się na forum Rady Nadzorczej celem przedyskutowania ich dalszej pracy. Nie jest to problemem, wszak zawsze informacje złe pomagają innym wybić się na plecach Winnych.A niestety na dzień dzisiejszy macie około 5 tyś niezadowolonych klientów lub nieco więcej.Oby tak dalej a firma i tak szybciej się rozłoży na łopatki...Bez nijakiego szacunku, Wasz były klient.PS. Niniejszą informację postaram się zamieścić zgodnie z opisem w "mediach społecznoościowych" celem poszerzania informacji o działaniach niezgodnych z prawem X-KOM.Dnia 17 marca 2022 10:13 x-kom.pl <[email protected]> napisał(a): Dzień dobry, Powód anulowania zamówienia: Błąd na naszej stronie. Zgodnie z zasadami promocji, kod powinien działać tylko przy zakupie kompletu produktów. W Twoim zamówieniu nie było pakietu Office, dlatego zdecydowaliśmy, żeby je anulować. Przepraszamy za pomyłkę.


    Nie będę spinał by wypisać co sądzę o tego typu postępowaniu - powiem tylko postaw się w sytuacji przedsiębiorcy, jak Ty popełnisz błąd.

    A co chciałem napisać? Najpierw zacznij pisać składnie i języku polskim takie wezwania, bo aż zęby bolą czytając powyższe wypociny ze składnią w stylu "Kali mieć i mu dać" i podstawowymi błędami.
  6. Awatar użytkownika perri
    Robcio17/03/2022 15:39

    Komentarz usunięty


    Jeśli ja jestem odklejony to co dopiero ci, którzy chcą przeprosin od sklepu za to że im opaski za grosza nie wysłali . Mniejsza, widzę że mi ładne uno reverse zrobiłeś więc poddaję się, EoT.
  7. Awatar użytkownika Duriel
    Straszenie rzecznikiem i nagłaśnianie w mediach społecznościowych jest po prostu żałosne i żenujące.... a pisanie o gorszym sorcie to już w ogóle parodia.
  8. Awatar użytkownika Kkk
    age118/03/2022 09:34

    W przepiękny sposób zgodny ze sztuką ODWRÓCENIA KOTA OGONEM zamieniłeś OSOB …W przepiękny sposób zgodny ze sztuką ODWRÓCENIA KOTA OGONEM zamieniłeś OSOBY z klienta robisz "PRZESTĘPCĘ", a z firmy X-KOM podmiot POSZKODOWANY.Twoje zdanie jest tylko TWOJE i nie odzwierciedla innych klientów tak naprawdę poszkodowanych przez X-KOM.W myśl Twoich "wypocin" trzeba mniemać że:Można coś sprzedać wirtualnie, wziąć za to pieniądze, przetrzymać 2 -3 dni na koncie, w międzyczasie powiadomić klientów, że w sumie nic się nie stało i że zwrócimy WAM WASZE pieniądze bo mieliśmy problemy.Chłopie ogarnij się po czyjej jesteś stronie, wszystko po stronie X-kom było OK od momentu rozpoczęcia OKAZJI...tylko ktoś nie przewidział takiego BUMU na opaski w promocji.Jak odpowiesz na pytanie że przed całą tą akcją te opaski były normalnie dodawane do sprzedaży np. telefonów. Wychodzi z tego że Ci co kupili na takich samych zasadach PRZED to są OK, a CI co próbowali po medialnym upubliczeniu to już CWANIACY a zarazem ROSZCZENIOWE jednostki żądne zapłaconego towaru.Nikt sklepu nie oszukał, sklep sam popadł w kłopoty związane z niefrasobliwością przy komponowaniu akcji promocyjnych. PROSZĘ NIE OSKARŻAJ, bo dojdę KIM JESTEŚ i wytoczę CI proces o zniesławienie. I piękne zakończenie połączone z urwaniem się od dyskusji.A teorie spiskowe jak najbardziej się sprawdzają, niestety po czasie.


    Diagnoza: przedawkowanie peppera i cebulactwa, radzę ochłonąć i dać sobie spokój na jakiś czas z tym portalem.

    Jeszcze straszenie innych użytkowników procesami xD nikt się o taki ewidentny błąd cenowy warty 100 zł nie będzie kłócił oprócz właśnie takich przedawkowanych osób jak Ty, daj sobie spokój bo tutaj zawiewa straszną żenadą.
    Błędy cenowe się zdarzają, podejmuje się to ryzyko zamrożenia pieniędzy na kilka dni i czasami wyślą towar a czasami oddadzą pieniądze, normalna kolej rzeczy. Przerabiałem to dziesiątki razy i nigdy mi gul z tego powodu nie skakał.
  9. Awatar użytkownika Duriel
    age118/03/2022 09:59

    Dziwne słowa, a na innej okazji sam doradzasz co trzeba zrobić aby uzyskać …Dziwne słowa, a na innej okazji sam doradzasz co trzeba zrobić aby uzyskać pomoc w sprawie telefonu z AMAZONA.Czyżby dwulicowość, może praca na 2 "ETATY"Może weź się za pomaganie pełną PARĄ, ale tylko którejś ze stron.cyt.[Obrazek] Duriel2 g, 54 minwojtauek18/03/2022 00:44Niestety nie jest to prawda. Kupiłem na włoskim Amazon Samsunga S10 lite niecałe 1.5 roku temu i niestety nie łapie się na gwarancję w PL. Samsung Member pokazuje, że produkt spoza kraju wsparcia :/ nie mogę go zarejestrować na gwarancje i tylePokaż mniejDziwne, na stronie samsunga jest inne info, zresztą parę postów wyżej wkleiłem info z ich strony...a kontaktowałeś się w tej sprawie z supportem? co Ci powiedzieli?


    Co ma piernik do wiatraka?

    Gościu jesteś kompletnie odklejony od rzeczywistości, weź wyjdź na zewnątrz i się przewietrz trochę, ładne słoneczko jest to akurat, tylko trochę zimny wiatr więc o czapce nie zapomnij

    I pamiętaj "PROSZĘ NIE OSKARŻAJ, bo dojdę KIM JESTEŚ i wytoczę CI proces o zniesławienie"

    Od razu informuję, że na kolejną twoją wiadomość nie będę odpisywał, nie mam w zwyczaju wdawać się w dyskusje z takimi osobami.
  10. Awatar użytkownika lukasz.romaszewski
    Ale tam trzeba było kupić telefon czy Office?
  11. Awatar użytkownika perri
    Robcio17/03/2022 15:10

    Ile razy jeszcze będziesz się pultal w tej kwestii? Te twoje wypociny w …Ile razy jeszcze będziesz się pultal w tej kwestii? Te twoje wypociny wrzucasz średnio co kilka komentarzy. Nie wiem kto ma ze sobą większy problem..


    Fajnie tak czasami wetknąć kij w mrowisko, a jeszcze fajniej jak jeden z rozwścieczonych niedoszłych właścicieli tego mi banda mi odpisze .
  12. Awatar użytkownika Mikk
    perri17/03/2022 15:47

    Jeśli ja jestem odklejony to co dopiero ci, którzy chcą przeprosin od sk …Jeśli ja jestem odklejony to co dopiero ci, którzy chcą przeprosin od sklepu za to że im opaski za grosza nie wysłali . Mniejsza, widzę że mi ładne uno reverse zrobiłeś więc poddaję się, EoT.


    Myślę, że oczekiwanie przeprosin jest zupełnie słuszne, ponieważ to błąd sklepu spowodował że zamówienie zostało przyjęte. W mailu od X-kom, w którym anulowali jedno moje zamówienie przeprosili za zaistniałą sytuację: "Przepraszamy za pomyłkę oraz powstałe niedogodności."
    Najlepsze jest to, że drugie zamówienie zrealizowali, co wskazuje na nierówne traktowanie tych podobnych zamówień.
  13. Awatar użytkownika el_marinar
    Info z pierwszej ręki mówi, że zanim zauważono błąd i go naprawiono to część zamówień została zrealizowana z magazynu automatycznego.
  14. Awatar użytkownika age1
    Autor
    perri17/03/2022 14:50

    Właśnie granica godności została przekroczona na rzecz skrajnej ros …Właśnie granica godności została przekroczona na rzecz skrajnej roszczeniowości. Rozumiem zamówić i nie przywiązywać do tego żadnej wagi, jak przyjdzie to okej, jak anulują to nic się nie stało. Ale żeby całkiem świadomie skorzystać z błędu na stronie, wiedząc że jest duża szansa że zamówienie anulują i mimo to nadal sobie rościć jakiekolwiek prawa do tego mi banda to już szczyt cebulactwa. Jeszcze żeby to rzeczywiście była jakaś okazja życia a to zwykła opaska, która za parę miesięcy będzie warta 50zł bo wyjdzie Mi Band 7. Zamiast marnować czas na straszenie tych niczemu winnych konsultantów x-komu rzecznikiem praw konsumenta czy pozwami zbiorowymi, radzę się po prostu rozejść i nie kompromitować się do reszty. Chociaż z drugiej strony nadal wierzę w ludzi i liczę że nikomu nie wpadnie do głowy pomysł, żeby rzeczywiście zgłaszać to do rzecznika.



    Witam

    !. Czy jesteś w jakiś sposób powiązany w sposób BEZPOŚREDNI, POŚREDNI lub zależny albo działasz na zlecenie spółek powiązanych z X-KOM???
    2. DLACZEGO piszesz przeciwko klientom, a nie zgodnie z ich oczekiwaniami lub pomóc im w jakikolwiek sposób.
    3. Sprawa GODNOŚCI jest indywidualną sprawą każdego człowieka i jest oceniana nie na tak płytkiej sferze jaką jest ZAKUP w X-kom, odsyłam do słowników, wikipedii lub do bliblioteki po dalszą naukę.

    Nie ma tutaj żadnej roszczeniowości - to tylko egzekwowanie PRAW KLIENTA - znowu musisz się douczyć.

    Dalsze Twoja wypowiedź jest jak najbardziej próbą odciągnięcia OSZUKANYCH klientów od SWOICH PRAW USTAWOWYCH, działasz jak ruski Troll.

    Nikt nie straszy biednych konsultantów, ludzie czują się oszukani, a kadra zarządzająca pragnie tylko zatuszować swoje błędy aby rada nadzorcza się nie dowiedziała o ich przywałkach, tak przywałkach gdyż z tej opcji zakupu korzystali wybiórczo wyżsi managerowie zarządzający i kierownicy działów z rodzinami i znajomymi. To taki prawie legalny sposób na zakup czegoś co zwykle jest drogie i niedostępne ogółowi.

    No i to uspokojenie ogółu i wskazanie im BOX-u w którym mogą ochłonąć po oszukańczym wyczynie X-KOM-u.

    Ludzie przeczytajcie te brednie "perri" 2 - 3 razy , dokładnie to na zlecenie x-kom-u. Piszcie telefonujcie, upominajcie się o swoje a DOSTANIECIE to za co zapłaciliście.

    Krzychu12717/03/2022 21:46

    No cóz jedni tracą dobytek i zycie od bomb tużobok nas a drudzy idą wal …No cóz jedni tracą dobytek i zycie od bomb tużobok nas a drudzy idą walczyć bo nie dostali opaski za 1gr choć dobrze wiedzieli, że to błąd sklepu


    To nie o to chodzi, gdybyś nie pisał głupot to może byś przeanalizował dokładnie temat od A do Z.

    1. Była okazja
    2. ZAKUP - opłacenie, system wszystko puścił dalej...

    a dalej to już tylko walka. O SWOJE ( ja piszę w imieniu tych co zakupili telefon z promocyjną opaską MI BAND)

    Mikk17/03/2022 21:28

    To chyba niezbyt dobre info, bo pierwsze zamówienie złożyłem o 10, a dru …To chyba niezbyt dobre info, bo pierwsze zamówienie złożyłem o 10, a drugie o 10.30. Anulowali to pierwsze, a w drugim przez prawie 24h wisiał status w realizacji. Drugie zamówienie odebrałem dziś wieczorem.


    I właśnie tutaj jest FURTKA, zrealizowali nielicznym a reszta to co, GORSZY SORT... (Edytowano)
  15. Awatar użytkownika perri
    age118/03/2022 09:34

    W przepiękny sposób zgodny ze sztuką ODWRÓCENIA KOTA OGONEM zamieniłeś OSOB …W przepiękny sposób zgodny ze sztuką ODWRÓCENIA KOTA OGONEM zamieniłeś OSOBY z klienta robisz "PRZESTĘPCĘ", a z firmy X-KOM podmiot POSZKODOWANY.Twoje zdanie jest tylko TWOJE i nie odzwierciedla innych klientów tak naprawdę poszkodowanych przez X-KOM.W myśl Twoich "wypocin" trzeba mniemać że:Można coś sprzedać wirtualnie, wziąć za to pieniądze, przetrzymać 2 -3 dni na koncie, w międzyczasie powiadomić klientów, że w sumie nic się nie stało i że zwrócimy WAM WASZE pieniądze bo mieliśmy problemy.Chłopie ogarnij się po czyjej jesteś stronie, wszystko po stronie X-kom było OK od momentu rozpoczęcia OKAZJI...tylko ktoś nie przewidział takiego BUMU na opaski w promocji.Jak odpowiesz na pytanie że przed całą tą akcją te opaski były normalnie dodawane do sprzedaży np. telefonów. Wychodzi z tego że Ci co kupili na takich samych zasadach PRZED to są OK, a CI co próbowali po medialnym upubliczeniu to już CWANIACY a zarazem ROSZCZENIOWE jednostki żądne zapłaconego towaru.Nikt sklepu nie oszukał, sklep sam popadł w kłopoty związane z niefrasobliwością przy komponowaniu akcji promocyjnych. PROSZĘ NIE OSKARŻAJ, bo dojdę KIM JESTEŚ i wytoczę CI proces o zniesławienie. I piękne zakończenie połączone z urwaniem się od dyskusji.A teorie spiskowe jak najbardziej się sprawdzają, niestety po czasie.


    Dobrze że wstałem już parę godzin temu to tylko ręce mi opadły po przeczytaniu tego co napisałeś. Chyba każdy oprócz ciebie potraktował ten błąd jako loterię 😄. Jakie to poszkodowanie? Zamroziło Ci 50zł na 3 dni, błagam. Skoro tak grozisz rozprawami na lewo i prawo to musisz mieć środki, więc bardziej niż twój portfel, ucierpiała mocno zawyżona duma. Ale okej, przyjmuję wyzwanie. Jeśli po nicku z peppera dojdziesz do moich danych i adresu to w nagrodę i jako pokrycie kosztów procesu kupię ci tego mi banda. Jak poczekasz do maja to nawet 7 generację dostaniesz . Temat jest już na tyle zabawny, że można go podrzucić Fangottenowi, żeby zrobił z tej dyskusji odcinek internetowych handlarzy. (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika Meehoo
    Amazon też wysyła losowo błędy cenowe i niczym się nie przejmuje
  17. Awatar użytkownika Mikk
    el_marinar17/03/2022 20:38

    Info z pierwszej ręki mówi, że zanim zauważono błąd i go naprawiono to częś …Info z pierwszej ręki mówi, że zanim zauważono błąd i go naprawiono to część zamówień została zrealizowana z magazynu automatycznego.


    To chyba niezbyt dobre info, bo pierwsze zamówienie złożyłem o 10, a drugie o 10.30. Anulowali to pierwsze, a w drugim przez prawie 24h wisiał status w realizacji. Drugie zamówienie odebrałem dziś wieczorem.
  18. Awatar użytkownika age1
    Autor
    JA i inni idziemy dalej

    REKLAMACJA
    dot. nie wykonania opłaconej usługi i anulowania zamówienia

    W związku z niesprawiedliwym i wybiórczym traktowaniem klientów, którzy zamówili i PRAAIDŁOWO opłacili wskazane zamówienie , WZYWAM X-KOM do realizacji wskazanego zamówienia nr 700004823138 zgodnie z jego opisem.
    Proszę o podanie dokładnej podstawy prawnej w związku z czym anulowane zostało zamówienie opłacone w pełni.

    Niniejszym informuję , że niektórzy klienci dostali zamówiony towar.

    W przypadku BRAKU realizacji, proszę przyjąć REKLAMACJĘ na stosowane PRAKTYK ZABRONIONE POLSKIM PRAWEM.

    Celem uniknięcia dodatkowych kosztów spowodowanych błędną interpretacją zresztą zawiłych regulaminów AKCJI PROMOCYJNYCH - proszę o respektowanie PRAW KLIENTA w pełni zgodnie z poczynionym zakupem.

    O ile występują na WASZEJ stronie (X-KOM.pl) błędy powinniście zatrudnić profesjonalnych programistów wraz z odpowiedzialnymi Administratorami portalu jaki i zarządzającymi ARCHUTEKTAMI.

    Na skutek Waszych zaniedbań kadrowych , i zapewne płacowych jako POLSKA firma dopuszczacie się działania na szkodę klientów którzy ufając POLSKIEJ marce pragną zakupić wystawione towary jako PEWNE w zakupie i WYSYŁCE.

    Mając na uwadze dobro klientów a nie OSZUSTWO Waszej marnej firmy postaram się upublicznić całość Waszych działań szerokiemu gronu użytkowników mediów społecznościowych. z zaznaczeniem na NIE w przypadku przyszłych zakupów.


    W dupie mam Wasz sprzęt , kupię gdzie indziej może drożej, może niekoniecznie w POLSKIEJ firmie.

    Mam nadzieję, że Informacja o działaniach Waszych Managerów pojawi się na forum Rady Nadzorczej celem przedyskutowania ich dalszej pracy. Nie jest to problemem, wszak zawsze informacje złe pomagają innym wybić się na plecach Winnych.

    A niestety na dzień dzisiejszy macie około 5 tyś niezadowolonych klientów lub nieco więcej.

    Oby tak dalej a firma i tak szybciej się rozłoży na łopatki...

    Bez nijakiego szacunku, Wasz były klient.


    PS. Niniejszą informację postaram się zamieścić zgodnie z opisem w "mediach społecznoościowych" celem poszerzania informacji o działaniach niezgodnych z prawem X-KOM.
    Dnia 17 marca 2022 10:13 x-kom.pl <powiadomienia@x-kom.pl> napisał(a):

    Dzień dobry, Powód anulowania zamówienia: Błąd na naszej stronie. Zgodnie z zasadami promocji, kod powinien działać tylko przy zakupie kompletu produktów. W Twoim zamówieniu nie było pakietu Office, dlatego zdecydowaliśmy, żeby je anulować. Przepraszamy za pomyłkę.
  19. Awatar użytkownika Krzychu127
    No cóz jedni tracą dobytek i zycie od bomb tużobok nas a drudzy idą walczyć bo nie dostali opaski za 1gr choć dobrze wiedzieli, że to błąd sklepu
  20. Awatar użytkownika age1
    Autor
    perri18/03/2022 07:13

    Zastanawiałem się trochę czy jest sens odpowiadać na te słowa. Czytając je, …Zastanawiałem się trochę czy jest sens odpowiadać na te słowa. Czytając je, w głowie nadal słyszałem dźwięk nerwowo uderzanych klawiszy klawiatury, ale odpowiem. Nie jestem związany z x-kom. Zdarzyło mi się robić u nich zakupy i na tym kończyła się moja relacja z tym sklepem. Na drugie pytanie odpowiem pytaniem. Dlaczego miałbym być za klientami-cwaniakami. I dlaczego miałbym komukolwiek pomagać skoro taka pomoc byłaby wbrew temu co sądzę o tej sytuacji? Z trzecim punktem w pełni się zgadzam. Godność to kwestia osobista, niektórzy o nią nie dbają, inni mają mocno przesunięta granicę. Ale skoro przy tak błachej sytuacji ktoś nie potrafi zachować się jak człowiek to wątpię że zachowa się godnie w poważniejszej sytuacji. W temacie roszczeniowości również odsyłam do słowników- próba zmuszenia sklepu do wysłania zamówienia jak najbardziej pokrywa się z definicją słowa roszczenie. Co do oszukanych klientów mam mieszane uczucia. Jeśli najpierw próbowałeś oszukać sklep wykorzystując błąd na stronie to nie dziw się że sklep może nie zrealizować tego. A nawet jeśli podepniemy ten incydent pod oszustwo sklepu to nadal jest sytuacja remisowa. Chciałeś oszukać sklep? To sklep oszukał ciebie. Dalsza część o tym że to zaplanowana akcja managerów to nic innego jak teoria spiskowa. Serio, uciekam już. Za dużo czasu już poświęciłem temu.


    W przepiękny sposób zgodny ze sztuką ODWRÓCENIA KOTA OGONEM zamieniłeś OSOBY z klienta robisz "PRZESTĘPCĘ", a z firmy X-KOM podmiot POSZKODOWANY.

    Twoje zdanie jest tylko TWOJE i nie odzwierciedla innych klientów tak naprawdę poszkodowanych przez X-KOM.

    W myśl Twoich "wypocin" trzeba mniemać że:

    Można coś sprzedać wirtualnie, wziąć za to pieniądze, przetrzymać 2 -3 dni na koncie, w międzyczasie powiadomić klientów, że w sumie nic się nie stało i że zwrócimy WAM WASZE pieniądze bo mieliśmy problemy.

    Chłopie ogarnij się po czyjej jesteś stronie, wszystko po stronie X-kom było OK od momentu rozpoczęcia OKAZJI...tylko ktoś nie przewidział takiego BUMU na opaski w promocji.

    Jak odpowiesz na pytanie że przed całą tą akcją te opaski były normalnie dodawane do sprzedaży np. telefonów.
    Wychodzi z tego że Ci co kupili na takich samych zasadach PRZED to są OK, a CI co próbowali po medialnym upubliczeniu to już CWANIACY a zarazem ROSZCZENIOWE jednostki żądne zapłaconego towaru.

    Nikt sklepu nie oszukał, sklep sam popadł w kłopoty związane z niefrasobliwością przy komponowaniu akcji promocyjnych.

    PROSZĘ NIE OSKARŻAJ, bo dojdę KIM JESTEŚ i wytoczę CI proces o zniesławienie.

    I piękne zakończenie połączone z urwaniem się od dyskusji.
    A teorie spiskowe jak najbardziej się sprawdzają, niestety po czasie.
Awatar użytkownika