digigo.pl (DIGITAL GO)

cze 7. 2022
digigo.pl (DIGITAL GO Sp. z o. o.)
Ktoś kojarzy tę firmę? Ceny konkurencyjne ale jest dość świeża - wpis do rejestru 20.05.2022.
W tym tygodniu ma dojść możliwość płacenia kartą, a w lipcu rzekomo mają otworzyć 3 sklepy stacjonarne.
Jestem mocno nieufny do takich nowych sklepów, ale jeśli będzie można płacić kartą i w razie czego skorzystać z ChargeBack... Co sądzicie?
Aktualizacje społecznościowe

53 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Nidho
    Podejrzewam ze jest to świetnie zorganizowane oszustwo. Wspaniały kontakt ze sklepem, na czacie odpowiadają już od 6 rano. Wysyłają bardzo dużo maili. Kontakt jest wspaniały, odpowiadają na bieżąco. Gubią się w kłamstwach i wątkach. Jednocześnie na ta sama spraw odpowiada kilka osób. Najpierw przesyłka jest opóźniona, potem nadana nie na ten adres. Jakaś pomyłka nowego pracownika. Ale ratują sytuacje i wysyłają na dobry. Za każdym razem podany jest prawidłowy numer telefonu natomiast mail sklepu. Ja sadze ze odbiore cegłówkę od kuriera. Więcej napisze pozniej, ponieważ uważam ze ten wątek jest obserwowany przez oszustów. Te pozytywne dostawy traktowałbym jako dezinformacje.
  2. Awatar użytkownika Hehel
    Dużo nowych kont komentuje, nie traktował bym tych pochlebnych komentarzy na poważnie. Okazje z tego sklepu nie będą publikowane, prawdopobieństwo oszustwa jest bardzo duże. Schemat ten sam co zawsze, nowa domena, bardzo atrakcyjne ceny, brak możliwości zakupu kartą, za pobraniem, uniemożliwiają dokonanie bezpiecznego zakupu.

    Jedno takie konto zostało zawieszone, było powiązane bezpośrednio z digigo.pl (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika ps_jam4
    Backfist16/06/2022 10:11

    Moje zamowienie do mnie nie dotarło z powodu zamieszania z przesyłka. K …Moje zamowienie do mnie nie dotarło z powodu zamieszania z przesyłka. Kontakt ze sprzedającym jest wyśmienity, błyskawicznie odpisują. Byłem 100 klientem i mogłem skorzystać z dodatkowej promocji ale niestety brak funduszy. Osobiście Właściciel chciał podwieźć zamowienie do nas z powodu małych kłopotów z wysyłka. Ale wspólnie stwierdziliśmy ze najlepszym rozwiązaniem będzie anulowanie zamówienia ponieważ zależało mi na czasie z uwagi, że miał być to prezent. Przelew zwrotny otrzymałem. Szczerze życzę powodzenia na starcie sklepu i szybkiego dotarcia wszystkich trybików i jak najmniej zamieszania.Każdy początek jest trudny, ale myśle ze warto stawiać na młode biznesy jak Państwa, dlatego wybrałem państw sklep. Jak wszystko ruszy swoim tempem życzę żebyście mieli drugi X-kom.




    tak, a mi chcieli przywieźć pod drzwi 3 konsole i 5 telefonów za 2zł, bo byłem 150 klientem! Ale wspólnie uzgodniliśmy że najlepsze będzie anulowanie
  4. Awatar użytkownika Kiron
    Dla tych co tu weszli bo widzą podbijaną dyskusję przez konta-krzaki pokroju pio i piotr proponuję przeczytać co napisali vandalski i matsen. Często to te same grupy, działają od lat.

    Jak pokazały poprzednie wątki pełne ofiar, otwierane są dyskusje żeby się rozreklamować, a potem z innych kont się uwiarygadniają, pokazują zdjęcia zamówień, prowadzą między sobą sztywne dyskusje, niepodejrzliwi, tak jakby mieli po 2 latka. A na koniec znikają razem z witryną, konta zaprzestają aktywności na pepperze. Zostają ofiary zbierające się do pozwów zbiorowych, chodzące na policje. Nic raczej nie ugrywają, bo potem pojawiają się kolejne dyskusje peppera i kolejne tego typu ,,sklepy"

    W jednej z takich dyskusji był np. tylko 1 (słownie: jeden) kupujący, który pokazywał jak to mu zamówienie doszło tam w zaledwie kilka dni, a setki innych kupujących nie widziało towaru na oczy przez tygodnie. Nie wiem czego trzeba by się nabierać na takie coś. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Nidho
    Ostrzegam. Poczekajcie na uruchomienie płatności kartą albo otwarcie salonu w galeriach . Logo maja piękne. Zapewne spółka na słupa z kapitałem 250tysięcy. Trochę mało jak na takie sprzęty.Ja wtopiłem.
  6. Awatar użytkownika ps_jam4
    w sumie może być i tak że kilka pierwszych zamówień wyślą, nawet zaopatrując się w towar gdzie indziej i sprzedając ze stratą. Wysyłają z opóźnieniem, robiąc przy okazji zamieszanie ze sposobem dostawy, pomyłkami, itp. Potem jednak towar dojdzie i opinia będzie "były problemy z dostawą, ale jest ok"
    I dopiero jak w necie po wpisaniu odp. hasła będą przeważać opinie że z problemami, ale doszło - zacznie się schemat znany z poprzednich tego typu sklepów-widm (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika l00king
    Garść pomocnych informacji dla poszkodowanych:
    Właściciel sklepu to spółka zarejestrowana dnia 20 maja 2022, DIGITAL GO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. CMENTARNA 5, miejsc. SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE, kod 41-100, poczta SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
    Numer KRS: 0000971268
    REGON: 522075235
    NIP: 6431777618

    Istotnym dowodem, że ta spółka Digital Go Sp. z o.o. stoi za sklepem DigiGo.pl jest fakt, że pojawia się to w KRS - Adres strony internetowej - DIGIGO.PL

    Dane wspólników:
    Nazwisko - LISZKA
    Imiona - MARCIN MICHAŁ
    Numer PESEL - 87031701072
    Posiadane przez wspólnika udziały - 100 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI 250 000,00 ZŁ
    Wysokość kapitału zakładowego - 250 000,00 ZŁ
    Wzmianka, że kapitał nie został pokryty - Kapitał nie został pokryty

    Zgodnie z informacją z KRS, właścicielem i prezesem spółki stojącej za sklepem Digigo.pl jest Marcin Liszka. Na oficjalnej stronie policji znajduje się informacja, że człowiek o takim nazwisku (choć drugie imię jest inne) jest poszukiwany przez wymiar sprawiedliwości:
    poszukiwani.policja.pl/pos…tml

    Jeżeli nie otrzymasz zamówionego towaru, należy zgłosić ten fakt w prokuraturze lub na policji - procedura jest opisana na stronie rządowej: gov.pl/web…wie (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika vandalski
    Nikt się jeszcze nie zorientował, że te wątki zawsze na początku zdążą rozreklamować i uwiarygodnić scam-shopy, bo jakiś random rzekomo już dostał/właśnie dostaje towar w ekstra cenie? Zamawiajcie, zamawiajcie...
  9. Awatar użytkownika Mati.
    vandalski14/06/2022 06:58

    Nikt się jeszcze nie zorientował, że te wątki zawsze na początku zdążą rozr …Nikt się jeszcze nie zorientował, że te wątki zawsze na początku zdążą rozreklamować i uwiarygodnić scam-shopy, bo jakiś random rzekomo już dostał/właśnie dostaje towar w ekstra cenie? Zamawiajcie, zamawiajcie...


    Później powstanie kolejny temat - oszukani przez digigo.pl
  10. Awatar użytkownika Kiron
    Mati.16/06/2022 11:07

    Ludzie co to za kabaret w tym temacie I jeszcze ta faktura z …Ludzie co to za kabaret w tym temacie I jeszcze ta faktura z Euro, no nie mogę "Właściciel chciał podwieźć zamowienie do nas z powodu małych kłopotów z wysyłka" Tak a świstak siedzi i zawija w te sreberka


    Dużo ludzi się potrafi na takie rzeczy nabrać, to nawet nie potrzebują kminić kont z wieloletnią aktywnoscią ani nic szczególnego zmieniać. Piszą jak jakieś boty, tyle że nie po ukraińsku jak na olx.
  11. Awatar użytkownika _8Qg
    No cóż, człowiek na stare lata traci czujność. Ale muszę przyznać, że sprytnie to wymyślili. Mnie ostatecznie przekonało włączenie możliwości zakupu w systemie raty 0%. Zupełnie nie wiem dlaczego uznałem, że to uwiarygadnia sprzedającego. No bo skoro bank włączył raty, to myślałem, że sprawdzili firmę. Myliłem się. Sprawę już zgłosiłem na policji w Tarnowie Podgórnym, ale złudzeń wielkich nie mam. 3.500zł w klapy.
    Paweł
  12. Awatar użytkownika ropian
    To i ja się wypowiem gdybym Przeczytał wątek od startu to pewnie bym nawet nie rozważał.kupna ale kupiłem 7 czerwca zamówiony InPost w czwartek na maile informacja że wysłali.paczke ale brak numeru listu w piątek z południa mail i otrzymałem info że jak do 18 nie dojedzie to proponują zwrot kasy.O 18 napisałem maila o zwrot i po chwili otrzymalem pomniejszony o transport .więc mam farta generalnie to patrzę to jaka normalna firma robi wysyłki w taki sposób toż to narażanie się na straty.
  13. Awatar użytkownika An_Jgc
    W dniu dzisiejszym zgłaszam sprawę na Policję. Nie otrzymałam ani telefonów ani zwrotu pieniędzy.
    Strona już nie istnieje. Kontakt ze sklep od wczoraj się urwał. Jest tak dokładnie jak opisał Nidho.
    Awatar użytkownika ewka04
    Niestety i ja padłam ofiarą tych oszustów. Ani towaru , ani pieniędzy nie zobaczyłam. Sprawę zgłosiłam dziś na Policję. Może jak będzie nas więcej ktoś się w końcu tym zainteresuje ...
  14. Awatar użytkownika Joanna_Goralska
    An_Jgc21/06/2022 12:55

    W dniu dzisiejszym zgłaszam sprawę na Policję. Nie otrzymałam ani tel …W dniu dzisiejszym zgłaszam sprawę na Policję. Nie otrzymałam ani telefonów ani zwrotu pieniędzy.Strona już nie istnieje. Kontakt ze sklep od wczoraj się urwał. Jest tak dokładnie jak opisał Nidho.


    Witam.
    Też zmawiałam telefon i go nie otrzymałam, niby jest że przesyłka oczekuję na odbiór kuriera już 2 dzień. Napisałam do sklepu dzisiaj, ale nie ma odpowiedzi. Też zastanawiam czy nie zgłosić to na policję.
  15. Awatar użytkownika Mati.
    Ludzie co to za kabaret w tym temacie I jeszcze ta faktura z Euro, no nie mogę

    "Właściciel chciał podwieźć zamowienie do nas z powodu małych kłopotów z wysyłka"


    Tak a świstak siedzi i zawija w te sreberka
  16. Awatar użytkownika Kiron
    Ogólnie są tacy co się nabierają. Stąd brak kont z kilkuletnią aktywnością, faktury z worda a nie programu czy generatora, szaty graficzne, treści układy mailów i schemat działań, schemat klepania komentarzy w tego typu dyskusjach peppera podobne, działalność wisi świeżutka data z tego samego roku czasem nawet miesiąca Tak jak z pokazami garnków, latami ten sam schemat wałkowany, a i tak się regularnie znajdują ofiary do wyrolowania. No to po co im się bardziej wysilać.

    Prywatni na olx potrafiąpaczkę nadać na następny dzień roboczy a tutaj przy tych ,,sklepach" w koło gra na czas - że będzie wysłane, że to że w poniedziałek a to tamto, inny kurier, a to inny problem, to jednak w magazynie nie ma, nazbierają ofiar przez 2 miesiące, a kto się nie powydzwania, nie poupomina o zwrot póki strona ,,sklepu" działa to potem pieniędzy raczej nie zobaczy
  17. Awatar użytkownika Nidho
    Usunięty61638815/06/2022 20:49

    Komentarz usunięty


    Pytanie było kierowane do cytowanego wątku Bart88. Ale widocznie się nie przelobowałeś z Multikonta.
  18. Awatar użytkownika Backfist
    Moje zamowienie do mnie nie dotarło z powodu zamieszania z przesyłka. Kontakt ze sprzedającym jest wyśmienity, błyskawicznie odpisują. Byłem 100 klientem i mogłem skorzystać z dodatkowej promocji ale niestety brak funduszy.

    Osobiście Właściciel chciał podwieźć zamowienie do nas z powodu małych kłopotów z wysyłka. Ale wspólnie stwierdziliśmy ze najlepszym rozwiązaniem będzie anulowanie zamówienia ponieważ zależało mi na czasie z uwagi, że miał być to prezent. Przelew zwrotny otrzymałem.
    Szczerze życzę powodzenia na starcie sklepu i szybkiego dotarcia wszystkich trybików i jak najmniej zamieszania.
    Każdy początek jest trudny, ale myśle ze warto stawiać na młode biznesy jak Państwa, dlatego wybrałem państw sklep.
    Jak wszystko ruszy swoim tempem życzę żebyście mieli drugi X-kom.
  19. Awatar użytkownika eter
    Jak dojdzie charge to bym pomyślał o ile termin dostawy to nie 30+ dni
Awatar użytkownika